Gewoon doen!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken haar nietMaar die foto....ik moet de verleiding weerstaan om hem op mijn eigen FB te zetten, met de de kreet "IT'S A BOY!!!"
quote:
Al die chicks die gaan reageren met "his tail is gigantic, just like daddy's"...quote:
Now that would just be disturbingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die chicks die gaan reageren met "his tail is gigantic, just like daddy's"...
Haha.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:14 schreef Solo14 het volgende:
Haha die gif, valt me nu pas op dat het eindigt met je zelf door je kop schieten als oplossing.
Is dat zo? Ik zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:14 schreef Solo14 het volgende:
Haha die gif, valt me nu pas op dat het eindigt met je zelf door je kop schieten als oplossing.
Heul niet, iPhones zijn 5000 triljard keer beter dan die Samsung-troep.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Nerdherd ik heb een beetje hulp nodig
Mijn kekke samsung is kapot dus ik moet een nieuwe mobiel
Nu twijfel ik tussen weer een samsung (niks mis mee, ik snap ook hoe ie werkt. Altijd handig)
Of een Iphone, gewoon omdat daar meer leuke hoesjes voor te krijgen zijn
Wat is wijsheid?
Al die dingen zijn namelijk het zelfde als je het mij vraagt
Wel beetje labiele vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:47 schreef Q. het volgende:
"omdat daar meer leuke hoesjes voor te krijgen " is wel het ultieme wijven-argument.
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, iPhones zijn 5000 triljard keer beter dan die Samsung-troep.
Tnxquote:
Ik ben zo blij dat je weer terug bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.
Android is de grafteringpestpleuriskanjer onder de OSen.
Tof!quote:Op maandag 24 februari 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Oh, de rest van de vakantie was echt waanzinnig geweldig, maar het was het eerste wat ik las hier.
Ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je weer terug bent.
Maar je bent wel tot rust gekomen in je vakantie?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.
Tuurlijk, alleen op een paar "cruciale"momenten liet dat ding me opeens weer in de steek, zoals ff wat opzoeken wanneer de pont/vlucht oid gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar je bent wel tot rust gekomen in je vakantie?
Ik heb alleen Bangkok gezien en dat was best okay.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat een waanzinnig idioot en dus geweldig land is dat Thailand.
Android.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen op een paar "cruciale"momenten liet dat ding me opeens weer in de steek, zoals ff wat opzoeken wanneer de pont/vlucht oid gaat.
En sinds 4 dagen vertikt hij gewoon de statusbalk weer te geven Androidoplossing: even een andere ROM installeren.
O. Je bent er weer. Hoi.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat een waanzinnig idioot en dus geweldig land is dat Thailand.
Bangkok, Phuket (wat kut is) Kho Phi Phi, Bangkok. Gewoon echt een toptijd, alleen jammer dat het maar 2 weken wasquote:Op maandag 24 februari 2014 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alleen Bangkok gezien en dat was best okay.
OS'en zijn eng. Ik heb HER gekeken dit weekend.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Is het wat? Lijkt me geweldig leuk!quote:Op maandag 24 februari 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OS'en zijn eng. Ik heb HER gekeken dit weekend.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het wat? Lijkt me geweldig leuk!
Met die lotto oid toch? Leek me ook leuk jaquote:Ik heb Nebraska gekeken
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:26 schreef Godtje het volgende:
Phi Phi
[ afbeelding ]
Thailand bijna altijd goed!
Nebraska was echt verraasend leuk. En Phoenix is 1 van mijn favoriete acteurs van dit moment. Samen met Daniel Day en Bale.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vond van wel. Al durf ik nu niet meer met Siri te praten
[..]
Met die lotto oid toch? Leek me ook leuk ja
Yeps, daar was ikquote:Op maandag 24 februari 2014 09:26 schreef Godtje het volgende:
Phi Phi
[ afbeelding ]
Thailand bijna altijd goed!
Ken het allemaal wel hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, daar was ik.
Maar vergis je niet, overdag is het idd zo, 's nachts is het echt een enorm feesteiland waar het ongekend los gaat P.
Daniel Day heb ik echt he-le-maal niks mee. En Bale, mwa. Ik vind American Psycho ene hele vervelende film, dus dat kleurt m'n beeld dan steeds. Deze week American Hustle kijken, schijnt ie goed in te zijn. Phoenix vind ik leuk jaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nebraska was echt verraasend leuk. En Phoenix is 1 van mijn favoriete acteurs van dit moment. Samen met Daniel Day en Bale.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft dat een slurfje of een spleetje?
American Hustle ga ik dinsdag heen maar hoor van kijkers bijna alleen maar mindere verhalen. Dus vrees het ergste. Out of the Furnace was weer geweldig laatst.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daniel Day heb ik echt he-le-maal niks mee. En Bale, mwa. Ik vind American Psycho ene hele vervelende film, dus dat kleurt m'n beeld dan steeds. Deze week American Hustle kijken, schijnt ie goed in te zijn. Phoenix vind ik leuk jaEn dan Scarle
(Oke, alleen stem en dan ook nog in post productie, maar toch).
Ik weet het soms echt nietquote:
Gister was t PAC festival. Daar zat Budapest in. En Her. Maar ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
American Hustle ga ik dinsdag heen maar hoor van kijkers bijna alleen maar mindere verhalen. Dus vrees het ergste. Out of the Furnace was weer geweldig laatst.![]()
En dan binnenkort de Nudapesthotel
Da's lastig in Thailandquote:
Soms totaal niet hoor, heb me kapot gelachen om en met de ladyboys, als je gewoon een beetje dolt en geint kan je er een prima tijd mee hebbenquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in Thailand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a boy, zoals de TT zegt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waren t er echt zoveel?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms totaal niet hoor, heb me kapot gelachen om en met de ladyboys, als je gewoon een beetje dolt en geint kan je er een prima tijd mee hebben.
Ligt eraan waar je was, Bangkok viel mee, Phuket (wat echt een hellhole is) stikt het ervan. Phi Phi heb ik ze nauwelijks gezien eigenlijk.quote:
En jij dacht: "Oh well, phuk et!"quote:Op maandag 24 februari 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je was, Bangkok viel mee, Phuket (wat echt een hellhole is) stikt het ervan. Phi Phi heb ik ze nauwelijks gezien eigenlijk.
Neuh, ik heb er prima lol meegehad, maar andere zaken liet ik aan de echte echte smerige westerlingen overquote:
Zekerquote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:
HW, jij vuige toerist, goede vakantie gehad lees ik?
Ga dan. We houden je niet tegen hoorquote:
Oi, zo oud ben je toch niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker.
Soms verbaas ik zelfs mezelf hoe enorm hard en lang ik nog los kan gaan.
Ik ben antiek man!quote:
Welles. Ik wil niks missen van jullie geweldige gesprekken. Dus ik blijf maar steeds. Jullie schuld.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga dan. We houden je niet tegen hoor
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben antiek man!
Zeker als je daar tussen de 19 jarige backpackers staat.
Je kan je gaycommentaarding ook doen vanuit Thailand hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles. Ik wil niks missen van jullie geweldige gesprekken. Dus ik blijf maar steeds. Jullie schuld.
Ach, zoals ik zei, ik kon prima mee en zolang enorm mooie 23 jarige canadeesjes nog met me willen rotzooien klaag ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Je kan je gaycommentaarding ook doen vanuit Thailand hoor
Dan doe je wat HW deed.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Stel je nou voor dat ik geen wifi heb?!
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3gquote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Stel je nou voor dat ik geen wifi heb?!
Ghehe, da's geen drol neequote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3g.
Voor in je Android telefoon waardoor je er alsnog niets aan hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3g.
Ik had mijn iPhone ook bij me, maar de nano-sim hadden ze niet, dus het moest wel in dat teringpestklotepokke Androidkreng.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor in je Android telefoon waardoor je er alsnog niets aan hebt.
Toch een leuk hoesje gevonden?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga toch maar weer voor android...
Nee!quote:
het is me 1x overkomenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!
Maar de ipone gaat sneller kapot als ie valtdus toen durfde ik niet meer
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn telefoon valt wel vaker helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!
Maar de ipone gaat sneller kapot als ie valtdus toen durfde ik niet meer
Ja, foons maken ze ook niet meer zoals vroegerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.
Nokia 3310.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, foons maken ze ook niet meer zoals vroeger
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?.
Ik nooit natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.
Ik had een 1 of andere philipsquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want jij bent volwassen, oud en wijs.
Ik ook. Zaterdag te veel gedronken. Tering wat werd ik gister wakker met spierpijn!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oud voornamelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want jij bent volwassen, oud en wijs.
It lasts longer?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
Een hoesje om je telefoon is als neuken met een condoom.
Geen poep direct op je leuter zodat je gewoon ass to mouth kan gaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
kom op, wie wil dit nou nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
Iedereenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op, wie wil dit nou niet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn oude hoesje was goud met glitter en dierenprint
Hopelijk vind ik weer zo'n pareltje
Huuquote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn oude hoesje was goud met glitter en dierenprint
Hopelijk vind ik weer zo'n pareltje
Dan ben je niet lomp genoeg!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?.
Echt, ik weet dat het een gedachte is die iedereen heeft na een vakantie, maar waar de neuk zijn we nou eigenlijk mee bezig in dit land? 5 dagen in de week in een betonnen bak achter een scherm zitten om toe te leven naar een weekend waarin je ook eigenlijk altijd hetzelfde doetquote:
Ik heb al op Facebook gereageerd hierop, ga ik hier niet meer doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik weet dat het een gedachte is die iedereen heeft na een vakantie, maar waar de neuk zijn we nou eigenlijk mee bezig in dit land? 5 dagen in de week in een betonnen bak achter een scherm zitten om toe te leven naar een weekend waarin je ook eigenlijk altijd hetzelfde doet.
Tot je uiteindelijk een keer (wij niet eens) met pensioen mag om vervolgens nog geen ene moer te doen. Sommigen doen dan wel wat ze willen, verhuizen naar een tropisch land, maar de rest hangt gewoon in hun afbetaalde betonnen hok tot ze naar een tehuis moeten.
Wie heeft dit bedacht?.
So truequote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:08 schreef Q. het volgende:
Maar vrees niet, HW, dat gevoel ben je over een paar dagen weer kwijt, dan schik je je weer gewoon in je lot.
Daar heb je maar 1 hersencel voor nodig. En die hebben ze net.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
On a lighter note: ik zag vandaag een homeboy in de bus muziek luisterend op zijn tablet, gaat zijn telefoon, een oude nokia, begint ie er in te lullen, tegen de achterkant, en de hele tijd maar "WAT?! HUH WAT!?" roepend.
Hoe overleven dit soort "mensen"?.
Als in.. tegen z'n tablet aan het lullen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:18 schreef HeatWave het volgende:
On a lighter note: ik zag vandaag een homeboy in de bus muziek luisterend op zijn tablet, gaat zijn telefoon, een oude nokia, begint ie er in te lullen, tegen de achterkant, en de hele tijd maar "WAT?! HUH WAT!?" roepend.
Hoe overleven dit soort "mensen"?.
Even doorbijten dus maar, mag je de rest van je leven in een duffe betonbunker met kleine mini-raampjes zitten naar een scherm staren.quote:
Nee, tegen de achterkant van zijn nokia, met het scherm aan de buitenkant dusquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als in.. tegen z'n tablet aan het lullen?
Dat is in elke vorm gewoon domquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Nee, tegen de achterkant van zijn nokia, met het scherm aan de buitenkant dus.
Ja, ik zat er ook echt met verbazing naar te kijkenquote:
Holiday blues incoming in 3....2.....1.....quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik weet dat het een gedachte is die iedereen heeft na een vakantie, maar waar de neuk zijn we nou eigenlijk mee bezig in dit land? 5 dagen in de week in een betonnen bak achter een scherm zitten om toe te leven naar een weekend waarin je ook eigenlijk altijd hetzelfde doet.
Tot je uiteindelijk een keer (wij niet eens) met pensioen mag om vervolgens nog geen ene moer te doen. Sommigen doen dan wel wat ze willen, verhuizen naar een tropisch land, maar de rest hangt gewoon in hun afbetaalde betonnen hok tot ze naar een tehuis moeten.
Wie heeft dit bedacht?.
Daarom begon ik mijn rant ook precies met die zinquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Holiday blues incoming in 3....2.....1.....
Er is natuurlijk niks mis met verhuizen naar een warm land.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom begon ik mijn rant ook precies met die zin.
Nope, maar het is natuurlijk ook weer niet 123 gedaanquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is natuurlijk niks mis met verhuizen naar een warm land.
Maar ik neem aan dat jij wel verder kunt tellen dan 3, dus onoverkomelijk is het niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nope, maar het is natuurlijk ook weer niet 123 gedaan.
I knowquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jij wel verder kunt tellen dan 3, dus onoverkomelijk is het niet.
en daar moet je ons zo nodig mee lastig vallen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know. Maar zoals je zei, het zijn typische vakantieblues-gedachten
.
Ja, of moeten we het weer over android/apple of kinderen hebben?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en daar moet je ons zo nodig mee lastig vallen?
HET IS PATATES-FRITES!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of moeten we het weer over android/apple of kinderen hebben?.
Ik houd m'n mond al dichtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we de slachtofferrol spelen?quote:
Ik dacht al, waarom duurde dat zo lang?quote:
Dat itt al die andere keren natuurlijkquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Dat itt al die andere keren natuurlijk.
De Galaxy S5 is aangekondigd, WAT EEN REVOLUTIE!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dit zal het landschap der smartphones voorgoed veranderen, dit is net zo'n revolutie als de internal combustion enginequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De Galaxy S5 is aangekondigd, WAT EEN REVOLUTIE!
Het heeft een vingerafdruksensor en hartslagmeter en een achterkant die niet van glad plastic maar van plastic met bultjes is!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dit zal het landschap der smartphones voorgoed veranderen, dit is net zo'n revolutie als de internal combustion engine.
Waterdicht is dan wel weer handig voor je onhandige lijfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De Galaxy S5 is aangekondigd, WAT EEN REVOLUTIE!
* Werkt alleen indien er meer dan 2 hersencellen aanwezig zijn bij de gebruikerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat je precies weet tegen welke kant je moet praten
Ik ben niet zo van het laten verzuipen van mijn telefoon. En het werkt alleen als alle klepjes er op zitten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waterdicht is dan wel weer handig voor je onhandige lijf
Joh, Een onderzeeboot is ook alleen waterdicht als de deur dicht is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het laten verzuipen van mijn telefoon. En het werkt alleen als alle klepjes er op zitten.
duhquote:
Die van mij zelfs dan niet. Aldi he?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Joh, Een onderzeeboot is ook alleen waterdicht als de deur dicht is.
Serieus? Waarom bedenken ze nu niets voor de mongolen van de samenlevingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:14 schreef Q. het volgende:
[..]
* Werkt alleen indien er meer dan 2 hersencellen aanwezig zijn bij de gebruiker
Het stekkertje is al achterstevoren te gebruiken, nu de rest van de telefoon nogquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Serieus? Waarom bedenken ze nu niets voor de mongolen van de samenleving
Al doet apple wel erg z'n best
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals je weet hebben al twee vrouwen zich aangeboden
Maar helpt dat ook om de kans op het lopen van een risico te verlagen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beiden hebben al wel een relatie. Al is die van eentje redelijk open
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar helpt dat ook om de kans op het lopen van een risico te verlagen?
Omdat Windows.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Waarom doet t geluid van m'n laptop het niet meer
Herstart doet wonderen
Was dat niet replace user, press enter?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:01 schreef KomtTijd... het volgende:
Reset, Reboot, Reinstall. De oplossing voor 99% van uw computerproblemen.
Dat werkt alleen bij jóúw computerproblemen.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:03 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Was dat niet replace user, press enter?
Die ik op moet lossen, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Dat werkt alleen bij jóúw computerproblemen.
Ik heb het artikel 3x gelezen, maar WTF staat er nou? Ik snap het echt niet. Iets met samoerai, iets met heian, en een hand vol random gekozen vulwoorden die elkaar tegensprekende zinnen lijken te vormen...quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:18 schreef Seikcid het volgende:
Geen samoerais in de volgende Assassin's Creed
Het mooie meisje van laatst heeft ook nog wat nuttigs te vertellen.
Ik zei dat ze wat nuttigs had te vertellen, niet dat ik het gelezen had.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 14:42 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb het artikel 3x gelezen, maar WTF staat er nou? Ik snap het echt niet. Iets met samoerai, iets met heian, en een hand vol random gekozen vulwoorden die elkaar tegensprekende zinnen lijken te vormen...
Wat klopt er niet? Het volgende Assassin's Creed-spel gaat geen ninja's hebben, maar het lijkt haar leuk wel een keer een nieuwe Assassin's Creed te maken waar het wel gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Jade Raymond geen samoerais zal bevatten.
Door de fans gevraagd de Japanse Heian-periode.
Raymonds doet eigen favoriete historische periode
lijkt haar leuk om een keer een Assassin's Creed te maken waar onder andere amoerais in zitten.
Ik ben het met je eens KT! Klopt geen josti van dat verhaal
Er is een groot verschil tussen een samurai en een ninja heujquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat klopt er niet? Het volgende Assassin's Creed-spel gaat geen ninja's hebben, maar het lijkt haar leuk wel een keer een nieuwe Assassin's Creed te maken waar het wel gaat gebeuren.
Ik zie het tegensprekende in deze totaal niet, eigenlijk
Nee, Japanners waren altijd al klein.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een samurai en een ninja heuj
Hi ha ho.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Japanners waren altijd al klein.
Ik wacht met smart op wat uitgekauwde gifjes. Oh nee, toch niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hi ha ho.
Nu even wachten op racial jokes.
Japans is geen ras.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hi ha ho.
Nu even wachten op racial jokes.
Je bedoelt die vent met grotere tieten dan die chick?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Die vent ziet eruit alsof hij haar erbij op zal eten...
Yup, manboob-man ja.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je bedoelt die vent met grotere tieten dan die chick?
En dan is het er weer snikheetquote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:53 schreef HeatWave het volgende:
Oh, next stop is echt Japan dit jaar. Nu kwam het er niet van omdat het er 5 graden was, maar in augustus ofzo ga ik er echt heen.
Ach ja, het was 32-38 graden in thailand, I survivedquote:
Het ligt waarschijnlijk meer aan degene die de link postte.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat klopt er niet? Het volgende Assassin's Creed-spel gaat geen ninja's hebben, maar het lijkt haar leuk wel een keer een nieuwe Assassin's Creed te maken waar het wel gaat gebeuren.
Ik zie het tegensprekende in deze totaal niet, eigenlijk
Het is en blijft een leuke vrouw om te zien, dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:49 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Het ligt waarschijnlijk meer aan degene die de link postte.
Mja, just sayingquote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het was 32-38 graden in thailand, I survived.
Waar is ze?quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mis CL!!!!
Ik zag een schattige hamster en toen moest ik meteen aan haar denken
Zelfde geldt voor T, alleen dan met het sarcasme precies andersom.quote:Op woensdag 26 februari 2014 11:02 schreef rhubarbje het volgende:
Weet ik niet. Misschien heeft ze wel een vriend of zo die veel tijd kost
Of heel druk met werk?
Dat heb ik altijd als ik chocolade zie.quote:Op woensdag 26 februari 2014 10:38 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mis CL!!!!
Ik zag een schattige hamster en toen moest ik meteen aan haar denken
Mijn mooie manboobs ben ik kwijt vanwege stress. Een jaar geleden had ik nog wel even voor je op en neer willen springen.quote:
dan ook.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd als ik chocolade zie.
En wat doet ze? Gaat met één of andere vent hokken en laat ons in de steek!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan ook.
en bij cavia's
Bij ondertiteling
Bij Engelse teksten
Ik denk gewoon heel veel aan CL
Zonder CL? Where's the fun in that?quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:
Laten we haar terug pakken en met zijn alle in een grote SC commune gaan wonen
De tieten van rhubarbie zijn toch groter.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zonder CL? Where's the fun in that?
Dat wel! Maar CL moet er gewoon bij, punt.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:06 schreef Seikcid het volgende:
[..]
De tieten van rhubarbie zijn toch groter.
En niet eens met mij!quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:21 schreef Seikcid het volgende:
Het gerucht gaat dat CL een wilde one night stand heeft gehad
Die daar, met die snor.quote:
Hipsterquote:
Hipsterhipsterquote:
Dat zijn we toch allemaal? Anders zouden we niet op FOK! zitten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 14:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke FOK!ker met Q een ONS heeft gehad?![]()
Q is toch maagd?
Hey, je moet af en toe eens iets nieuws probreren, en ik heb geen klachten zullen we maar zeggenquote:
Vooruit dan maar. Heeft verder ook niks te maken met dat jij geen pornosnor hebt en daardoor niet aan het hokken en wondertjes maken bent met CL.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, je moet af en toe eens iets nieuws probreren, en ik heb geen klachten zullen we maar zeggen.
True thatquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Heeft verder ook niks te maken met dat jij geen pornosnor hebt en daardoor niet aan het hokken en wondertjes maken bent met CL.
Duh. Een groter gedeelte van je gezicht is nu bedekt. Ik zie alleen maar voordelen.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hey, je moet af en toe eens iets nieuws probreren, en ik heb geen klachten zullen we maar zeggen.
Dat heeft iemand dus schijnbaar al gedaanquote:Op woensdag 26 februari 2014 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ontvoer CL dan gewoon even Grrrrrrtje
Ga luidruchtig voordragen uit American Psycho.quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
Ik haaaaaat de bieb!
Het is hier zo rustig en braaf!
quote:Op woensdag 26 februari 2014 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga luidruchtig voordragen uit American Psycho.
Should make for an uplifting mood, Rhu.quote:"Then, turning her over again, her body weak with fear, I cut all the flesh off around her mouth and using the power drill with a detachable, massive head I widen that hole while she shakes, protesting, and once I'm satisfied with the size of the hole I've created, her mouth open as wide as possible, a reddish black tunnel of twisted tongue and loosened teeth, I force my hand down, deep in her throat, until it dissappears up to my wrist"
Bateman is een rolmodel.quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Should make for an uplifting mood, Rhu.
Precies.quote:
Wat zullen we nou krijgen?quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:34 schreef Godtje het volgende:
CL is ons zat!Hier post ze nog wel!
[..]
wat een verraad!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Q zijn geval......quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:49 schreef Q. het volgende:
CL! Stommerd! Na alles wat we voor je gedaan hebben!
Wel erg fantasieloos. Q. onwaardig!quote:Op woensdag 26 februari 2014 16:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
In Q zijn geval......
Stalken
Smeken
Irriteren
Dr weg jagen
Stalken
Fappen op dr foto
Het is nog te vroeg voor de écht ranzige fantasieën van Q.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:02 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Wel erg fantasieloos. Q. onwaardig!
CL isquote:Op woensdag 26 februari 2014 16:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
+1quote:
Duhquote:
Wat? Ik juich het toch toe?quote:
Mocht je 'bier drinken' er ook op zetten?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Cue_ het volgende:
Pff de hele dag bezig met het maken van CV voor het bedrijf. Maar men.. ik kom erachter dat ik best wel wat gedaan heb door de jaren heen.
Tennis?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:36 schreef Seikcid het volgende:
Alsof 1-6 zo leuk is voor de returns.
Jij wel...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht je 'bier drinken' er ook op zetten?
Waarom moeten ze dat weten? Je bent toch al aangenomen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Cue_ het volgende:
Pff de hele dag bezig met het maken van CV voor het bedrijf. Maar men.. ik kom erachter dat ik best wel wat gedaan heb door de jaren heen.
Is niet voor het bedrijf is voor de bedrijven die ons miss aan willen nemen hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat weten? Je bent toch al aangenomen?
Carnaval en leuk in 1 zinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:45 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn mooie carnavals outfit past niet meer leuk!
nu moet ik zo shoppen
Lekker hossûh!quote:
Opzich zou ik het leuk moeten vinden, maar goddomme het is zo "nederlands" waardeloze kutmuziek, geforceerde gezelligheid, domme pakjes.quote:
Mag hoor uiteraard. Ik vind het echt zo boers en platvloers, meehossers, nederlandstalige muziek etc etc...quote:
Ik ga voor het eerst sinds jaaaaaren hier carnaval vierenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich zou ik het leuk moeten vinden, maar goddomme het is zo "nederlands" waardeloze kutmuziek, geforceerde gezelligheid, domme pakjes.
Dan beginnen er mensen over, ja maar alle vrouwen zijn sletten etc etc, sja......
Vingeren?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik een vrije dag neem!
Lekker shoppen. Lunchen. Beetje lezen
bij dergelijke totaal globale uitspraken heb ik altijd de neiging om het meest lelijke (in dit geval) pakje dat iemand aan kan hebben te posten.. Maar nu geen zin om te zoekenquote:
Maak een selfie!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bij dergelijke totaal globale uitspraken heb ik altijd de neiging om het meest lelijke (in dit geval) pakje dat iemand aan kan hebben te posten.. Maar nu geen zin om te zoeken
Geen prinses?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil roodkapje worden maar ik denk niet dat ik zo kort dag nog wat moois gevonden krijg
Ik wilde het zelf maken maar had geen tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |