Zekerquote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:
HW, jij vuige toerist, goede vakantie gehad lees ik?
Ga dan. We houden je niet tegen hoorquote:
Oi, zo oud ben je toch niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker.
Soms verbaas ik zelfs mezelf hoe enorm hard en lang ik nog los kan gaan.
Ik ben antiek man!quote:
Welles. Ik wil niks missen van jullie geweldige gesprekken. Dus ik blijf maar steeds. Jullie schuld.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga dan. We houden je niet tegen hoor
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben antiek man!
Zeker als je daar tussen de 19 jarige backpackers staat.
Je kan je gaycommentaarding ook doen vanuit Thailand hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles. Ik wil niks missen van jullie geweldige gesprekken. Dus ik blijf maar steeds. Jullie schuld.
Ach, zoals ik zei, ik kon prima mee en zolang enorm mooie 23 jarige canadeesjes nog met me willen rotzooien klaag ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Je kan je gaycommentaarding ook doen vanuit Thailand hoor
Dan doe je wat HW deed.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Stel je nou voor dat ik geen wifi heb?!
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3gquote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Stel je nou voor dat ik geen wifi heb?!
Ghehe, da's geen drol neequote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3g.
Voor in je Android telefoon waardoor je er alsnog niets aan hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3g.
Ik had mijn iPhone ook bij me, maar de nano-sim hadden ze niet, dus het moest wel in dat teringpestklotepokke Androidkreng.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor in je Android telefoon waardoor je er alsnog niets aan hebt.
Toch een leuk hoesje gevonden?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga toch maar weer voor android...
Nee!quote:
het is me 1x overkomenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!
Maar de ipone gaat sneller kapot als ie valtdus toen durfde ik niet meer
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn telefoon valt wel vaker helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!
Maar de ipone gaat sneller kapot als ie valtdus toen durfde ik niet meer
Ja, foons maken ze ook niet meer zoals vroegerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.
Nokia 3310.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, foons maken ze ook niet meer zoals vroeger
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?.
Ik nooit natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.
Ik had een 1 of andere philipsquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want jij bent volwassen, oud en wijs.
Ik ook. Zaterdag te veel gedronken. Tering wat werd ik gister wakker met spierpijn!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oud voornamelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want jij bent volwassen, oud en wijs.
It lasts longer?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
Een hoesje om je telefoon is als neuken met een condoom.
Geen poep direct op je leuter zodat je gewoon ass to mouth kan gaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
kom op, wie wil dit nou nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
Iedereenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op, wie wil dit nou niet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn oude hoesje was goud met glitter en dierenprint
Hopelijk vind ik weer zo'n pareltje
Huuquote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn oude hoesje was goud met glitter en dierenprint
Hopelijk vind ik weer zo'n pareltje
Dan ben je niet lomp genoeg!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |