Gewoon doen!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:21 schreef Barbusse het volgende:
Ik ken haar nietMaar die foto....ik moet de verleiding weerstaan om hem op mijn eigen FB te zetten, met de de kreet "IT'S A BOY!!!"
quote:
Al die chicks die gaan reageren met "his tail is gigantic, just like daddy's"...quote:
Now that would just be disturbingquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die chicks die gaan reageren met "his tail is gigantic, just like daddy's"...
Haha.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:14 schreef Solo14 het volgende:
Haha die gif, valt me nu pas op dat het eindigt met je zelf door je kop schieten als oplossing.
Is dat zo? Ik zal er eens op letten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:14 schreef Solo14 het volgende:
Haha die gif, valt me nu pas op dat het eindigt met je zelf door je kop schieten als oplossing.
Heul niet, iPhones zijn 5000 triljard keer beter dan die Samsung-troep.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg Nerdherd ik heb een beetje hulp nodig
Mijn kekke samsung is kapot dus ik moet een nieuwe mobiel
Nu twijfel ik tussen weer een samsung (niks mis mee, ik snap ook hoe ie werkt. Altijd handig)
Of een Iphone, gewoon omdat daar meer leuke hoesjes voor te krijgen zijn
Wat is wijsheid?
Al die dingen zijn namelijk het zelfde als je het mij vraagt
Wel beetje labiele vrouwen.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:47 schreef Q. het volgende:
"omdat daar meer leuke hoesjes voor te krijgen " is wel het ultieme wijven-argument.
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.quote:Op maandag 24 februari 2014 08:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Heul niet, iPhones zijn 5000 triljard keer beter dan die Samsung-troep.
Tnxquote:
Ik ben zo blij dat je weer terug bent.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.
Android is de grafteringpestpleuriskanjer onder de OSen.
Tof!quote:Op maandag 24 februari 2014 09:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
Oh, de rest van de vakantie was echt waanzinnig geweldig, maar het was het eerste wat ik las hier.
Ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 09:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat je weer terug bent.
Maar je bent wel tot rust gekomen in je vakantie?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ik ga niet weer de hele discussie aan, maar de moederneukende ellende die ik met die graftering Samsung heb gehad tijdens mijn vakantie is voor mij echt 10000% de doorslag geweest.
Tuurlijk, alleen op een paar "cruciale"momenten liet dat ding me opeens weer in de steek, zoals ff wat opzoeken wanneer de pont/vlucht oid gaatquote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar je bent wel tot rust gekomen in je vakantie?
Ik heb alleen Bangkok gezien en dat was best okay.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat een waanzinnig idioot en dus geweldig land is dat Thailand.
Android.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen op een paar "cruciale"momenten liet dat ding me opeens weer in de steek, zoals ff wat opzoeken wanneer de pont/vlucht oid gaat.
En sinds 4 dagen vertikt hij gewoon de statusbalk weer te geven Androidoplossing: even een andere ROM installeren.
O. Je bent er weer. Hoi.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet.
Wat een waanzinnig idioot en dus geweldig land is dat Thailand.
Bangkok, Phuket (wat kut is) Kho Phi Phi, Bangkok. Gewoon echt een toptijd, alleen jammer dat het maar 2 weken wasquote:Op maandag 24 februari 2014 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb alleen Bangkok gezien en dat was best okay.
OS'en zijn eng. Ik heb HER gekeken dit weekend.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Is het wat? Lijkt me geweldig leuk!quote:Op maandag 24 februari 2014 09:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
OS'en zijn eng. Ik heb HER gekeken dit weekend.
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is het wat? Lijkt me geweldig leuk!
Met die lotto oid toch? Leek me ook leuk jaquote:Ik heb Nebraska gekeken
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:26 schreef Godtje het volgende:
Phi Phi
[ afbeelding ]
Thailand bijna altijd goed!
Nebraska was echt verraasend leuk. En Phoenix is 1 van mijn favoriete acteurs van dit moment. Samen met Daniel Day en Bale.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik vond van wel. Al durf ik nu niet meer met Siri te praten
[..]
Met die lotto oid toch? Leek me ook leuk ja
Yeps, daar was ikquote:Op maandag 24 februari 2014 09:26 schreef Godtje het volgende:
Phi Phi
[ afbeelding ]
Thailand bijna altijd goed!
Ken het allemaal wel hoor.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yeps, daar was ik.
Maar vergis je niet, overdag is het idd zo, 's nachts is het echt een enorm feesteiland waar het ongekend los gaat P.
Daniel Day heb ik echt he-le-maal niks mee. En Bale, mwa. Ik vind American Psycho ene hele vervelende film, dus dat kleurt m'n beeld dan steeds. Deze week American Hustle kijken, schijnt ie goed in te zijn. Phoenix vind ik leuk jaquote:Op maandag 24 februari 2014 09:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nebraska was echt verraasend leuk. En Phoenix is 1 van mijn favoriete acteurs van dit moment. Samen met Daniel Day en Bale.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:28 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Heeft dat een slurfje of een spleetje?
American Hustle ga ik dinsdag heen maar hoor van kijkers bijna alleen maar mindere verhalen. Dus vrees het ergste. Out of the Furnace was weer geweldig laatst.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daniel Day heb ik echt he-le-maal niks mee. En Bale, mwa. Ik vind American Psycho ene hele vervelende film, dus dat kleurt m'n beeld dan steeds. Deze week American Hustle kijken, schijnt ie goed in te zijn. Phoenix vind ik leuk jaEn dan Scarle
(Oke, alleen stem en dan ook nog in post productie, maar toch).
Ik weet het soms echt nietquote:
Gister was t PAC festival. Daar zat Budapest in. En Her. Maar ik niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 09:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
American Hustle ga ik dinsdag heen maar hoor van kijkers bijna alleen maar mindere verhalen. Dus vrees het ergste. Out of the Furnace was weer geweldig laatst.![]()
En dan binnenkort de Nudapesthotel
Da's lastig in Thailandquote:
Soms totaal niet hoor, heb me kapot gelachen om en met de ladyboys, als je gewoon een beetje dolt en geint kan je er een prima tijd mee hebbenquote:
quote:Op maandag 24 februari 2014 09:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je weet maar nooit in Thailand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a boy, zoals de TT zegt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Waren t er echt zoveel?quote:Op maandag 24 februari 2014 09:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Soms totaal niet hoor, heb me kapot gelachen om en met de ladyboys, als je gewoon een beetje dolt en geint kan je er een prima tijd mee hebben.
Ligt eraan waar je was, Bangkok viel mee, Phuket (wat echt een hellhole is) stikt het ervan. Phi Phi heb ik ze nauwelijks gezien eigenlijk.quote:
En jij dacht: "Oh well, phuk et!"quote:Op maandag 24 februari 2014 09:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je was, Bangkok viel mee, Phuket (wat echt een hellhole is) stikt het ervan. Phi Phi heb ik ze nauwelijks gezien eigenlijk.
Neuh, ik heb er prima lol meegehad, maar andere zaken liet ik aan de echte echte smerige westerlingen overquote:
Zekerquote:Op maandag 24 februari 2014 10:35 schreef Barbusse het volgende:
HW, jij vuige toerist, goede vakantie gehad lees ik?
Ga dan. We houden je niet tegen hoorquote:
Oi, zo oud ben je toch niet?quote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zeker.
Soms verbaas ik zelfs mezelf hoe enorm hard en lang ik nog los kan gaan.
Ik ben antiek man!quote:
Welles. Ik wil niks missen van jullie geweldige gesprekken. Dus ik blijf maar steeds. Jullie schuld.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga dan. We houden je niet tegen hoor
quote:Op maandag 24 februari 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben antiek man!
Zeker als je daar tussen de 19 jarige backpackers staat.
Je kan je gaycommentaarding ook doen vanuit Thailand hoorquote:Op maandag 24 februari 2014 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Welles. Ik wil niks missen van jullie geweldige gesprekken. Dus ik blijf maar steeds. Jullie schuld.
Ach, zoals ik zei, ik kon prima mee en zolang enorm mooie 23 jarige canadeesjes nog met me willen rotzooien klaag ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 10:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
[..]
Je kan je gaycommentaarding ook doen vanuit Thailand hoor
Dan doe je wat HW deed.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Stel je nou voor dat ik geen wifi heb?!
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3gquote:Op maandag 24 februari 2014 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Stel je nou voor dat ik geen wifi heb?!
Ghehe, da's geen drol neequote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3g.
Voor in je Android telefoon waardoor je er alsnog niets aan hebt.quote:Op maandag 24 februari 2014 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde geFOK! maar voor 7.50 koop je een lokale thaise sim met unlimited 3g.
Ik had mijn iPhone ook bij me, maar de nano-sim hadden ze niet, dus het moest wel in dat teringpestklotepokke Androidkreng.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Voor in je Android telefoon waardoor je er alsnog niets aan hebt.
Toch een leuk hoesje gevonden?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ga toch maar weer voor android...
Nee!quote:
het is me 1x overkomenquote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!
Maar de ipone gaat sneller kapot als ie valtdus toen durfde ik niet meer
quote:Op maandag 24 februari 2014 11:20 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn telefoon valt wel vaker helaas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee!
Maar de ipone gaat sneller kapot als ie valtdus toen durfde ik niet meer
Ja, foons maken ze ook niet meer zoals vroegerquote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?quote:Op maandag 24 februari 2014 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor goed hoesje. Mijn 4S heb ik wel eens van 2 meter hoogte op tegels laten flikkeren en geen krasje. Want goed hoesje.
Nokia 3310.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, foons maken ze ook niet meer zoals vroeger
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?.
Ik nooit natuurlijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.
Ik had een 1 of andere philipsquote:
RIP aan de nabestaanden.quote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want jij bent volwassen, oud en wijs.
Ik ook. Zaterdag te veel gedronken. Tering wat werd ik gister wakker met spierpijn!quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens rare dingen na grote drankinname.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Oud voornamelijkquote:Op maandag 24 februari 2014 12:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet want jij bent volwassen, oud en wijs.
It lasts longer?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
Een hoesje om je telefoon is als neuken met een condoom.
Geen poep direct op je leuter zodat je gewoon ass to mouth kan gaan?quote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
kom op, wie wil dit nou nietquote:Op maandag 24 februari 2014 13:24 schreef Seikcid het volgende:
Iedereenquote:Op maandag 24 februari 2014 13:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom op, wie wil dit nou niet
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn oude hoesje was goud met glitter en dierenprint
Hopelijk vind ik weer zo'n pareltje
Huuquote:Op maandag 24 februari 2014 14:05 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn oude hoesje was goud met glitter en dierenprint
Hopelijk vind ik weer zo'n pareltje
Dan ben je niet lomp genoeg!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een hoesje om een telefoon gehad en er is er nog nooit 1 kapot gegaan, ik heb toch geen olijfolie aan mijn poten?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |