I knowquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar ik neem aan dat jij wel verder kunt tellen dan 3, dus onoverkomelijk is het niet.
en daar moet je ons zo nodig mee lastig vallen?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know. Maar zoals je zei, het zijn typische vakantieblues-gedachten
.
Ja, of moeten we het weer over android/apple of kinderen hebben?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en daar moet je ons zo nodig mee lastig vallen?
HET IS PATATES-FRITES!!!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of moeten we het weer over android/apple of kinderen hebben?.
Ik houd m'n mond al dichtquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gaan we de slachtofferrol spelen?quote:
Ik dacht al, waarom duurde dat zo lang?quote:
Dat itt al die andere keren natuurlijkquote:
Natuurlijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:59 schreef HeatWave het volgende:
Dat itt al die andere keren natuurlijk.
De Galaxy S5 is aangekondigd, WAT EEN REVOLUTIE!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dit zal het landschap der smartphones voorgoed veranderen, dit is net zo'n revolutie als de internal combustion enginequote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De Galaxy S5 is aangekondigd, WAT EEN REVOLUTIE!
Het heeft een vingerafdruksensor en hartslagmeter en een achterkant die niet van glad plastic maar van plastic met bultjes is!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jaja, dit zal het landschap der smartphones voorgoed veranderen, dit is net zo'n revolutie als de internal combustion engine.
Waterdicht is dan wel weer handig voor je onhandige lijfquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
De Galaxy S5 is aangekondigd, WAT EEN REVOLUTIE!
* Werkt alleen indien er meer dan 2 hersencellen aanwezig zijn bij de gebruikerquote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zodat je precies weet tegen welke kant je moet praten
Ik ben niet zo van het laten verzuipen van mijn telefoon. En het werkt alleen als alle klepjes er op zitten.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waterdicht is dan wel weer handig voor je onhandige lijf
Joh, Een onderzeeboot is ook alleen waterdicht als de deur dicht is.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 10:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het laten verzuipen van mijn telefoon. En het werkt alleen als alle klepjes er op zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |