Wat kan volgens jou beter?quote:
ik weet wel iets dat beter kan: hij kan beter stoppen met azijn drinkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat kan volgens jou beter?Opbouwende kritiek is altijd goed
Je bedoelt trollen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weet wel iets dat beter kan: hij kan beter stoppen met azijn drinken
Thnxquote:Jullie inzet was gewoon top!
Met veel plezier gedaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:51 schreef Symphonic het volgende:
Voor de crew van sport.fok.nl ?
Echt fantastisch hoe jullie de Winterspelen hier op de kaart hebben gezet.
Zowel op de FP als hier in het forum.
Leuke en snelle berichtgeving, leuke specials en weetjes...
Chapeau![]()
![]()
Ik heb niks op de FP gedaan, maar mag ik me ook wat credits toe-eigenen voor mijn vele postings?quote:
Er zijn weinig users met een hoger % nuttige, goed geļnformeerde posts, dus ja dat magquote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb niks op de FP gedaan, maar mag ik me ook wat credits toe-eigenen voor mijn vele postings?
Nah, dan doe je iemand als wimderon of TheArt tekort. Zij zijn wel heel goed ingevoerd in tal van sporten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Er zijn weinig users met een hoger % nuttige, goed geļnformeerde posts, dus ja dat mag
Ik zei niet "geen users" hequote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:48 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nah, dan doe je iemand als wimderon of TheArt tekort. Zij zijn wel heel goed ingevoerd in tal van sporten.
Niet op hem ingaan, dat is een troll, komt nooit wat zinnigs uit.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:01 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Wat kan volgens jou beter?Opbouwende kritiek is altijd goed
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 18:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ik heb niks op de FP gedaan, maar mag ik me ook wat credits toe-eigenen voor mijn vele postings?
lekker makkelijk. Iemand met een andere mening en troll noemen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Niet op hem ingaan, dat is een troll, komt nooit wat zinnigs uit.
Een woord of een hele korte zin met daar achter eenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:51 schreef superniger het volgende:
[..]
lekker makkelijk. Iemand met een andere mening en troll noemen.
Goede vraag eigenlijk. Van een paar weet ik het, maar er zullen vast meer daar een aandeel in hebben, waarvan ik het niet weet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Maar wie zijn dat allemaal dan? Die crew van fok sport?
Uit mijn hoofd:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:56 schreef Mani89 het volgende:
Maar wie zijn dat allemaal dan? Die crew van fok sport?
Ok, bedankt allen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd:
franklop
rubbereend
Olga
Pino112
DeLuna
Zoem
Sjorz
sportfreak
peterselieman
heywoodu
Hoogstaandequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd:
franklop
rubbereend
Olga
Pino112
DeLuna
Zoem
Sjorz
sportfreak
peterselieman
heywoodu
borisz
Dankjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:08 schreef Pino112 het volgende:
+
Mexicanobakker
Sally
Hoogstaande
Katyn
DerMeister
JJdJ1984
borisz
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:04 schreef roos85 het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd:
franklop
rubbereend
Olga
Pino112
DeLuna
Zoem
Sjorz
sportfreak
peterselieman
heywoodu
borisz
Goed om te weten.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:08 schreef Pino112 het volgende:
+
Mexicanobakker
Sally
Hoogstaande
Katyn
DerMeister
JJdJ1984
borisz
Matchfixingquote:
niks gezienquote:
Zal pino wel zijn geweest danquote:Op woensdag 26 februari 2014 13:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Damn heeft postnl die doos met veren alweer achterover gedrukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |