Achter paarden aanlopen tochquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Redefine het volgende:
Jorrit, dit is allemaal besproken vorig jaar op Texel. Oh nee daar was je toen niet bij
Als het goed is komt er nog een aflevering. Ze zitten er beide, dus wat mij betreft gewoon live in de uitzending.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef kamikazebanaan het volgende:
vandaag geen mulder vs mulder maar dit is veel leuker
wel hoorquote:
Ik denk dat hij de kwartfinale tegen Frankrijk toch wel mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef DaMook het volgende:
Jorrit had gewoon mee moeten doen in de kwart of halve.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje aan een dood paard trekken zegmaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef rubbereend het volgende:
omg Jorrit, je vond een trainingskamp op Vlieland al niet in je schema passen
Achter paarden rennen in Vlielandquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef rubbereend het volgende:
Klopt, men zat op Vlieland.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef Redefine het volgende:
Jorrit, dit is allemaal besproken vorig jaar op Texel. Oh nee daar was je toen niet bij
jan zei net mooi dat ze persoonlijke plannen af en toe aan de kant hadden bezet. Jorrit deed dat niet.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:41 schreef rubbereend het volgende:
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
"Mjjaaaaaa, uhhh, mhjaaaaaaaa"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Jorrit zat zelf op Ameland.quote:
Ja dat vind ik ook, had ie iig met het "team" op het podium gestaanquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de kwartfinale tegen Frankrijk toch wel mee kunnen doen.
Jaquote:
Dit begrijp ik ook niet helemaal, wat een lulletje rozewater.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef rubbereend het volgende:
En hier raakt Heather Richardson dus opgewonden van?
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Die voelt zich ook altijd genaaid.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Ik zie het echt niet in hemquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Nee Jorrit zou lekker opgewonden moeten raken van die rondslingerende armen en benen etcquote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef rubbereend het volgende:
Juist !quote:Op zaterdag 22 februari 2014 20:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja
Dit is volgens mij precies hoe ik ook zou zitten daar, dat je ineens van de zenuwen enzo niet meer uit je woorden komt, zeker tegenover van die jongens met een vlotte babbel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |