In tegenstelling tot andere keren kan het WK me op dit moment gestolen worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef alors het volgende:
[..]
Straks weer CL, dan nog WKDan pas is er een zwart gat.
Maar deze struikelt niet bij het eerste woord.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef snellejelle het volgende:
Hij probeert Sjinkie te imiteren met z'n spreeksnelheid.
Naar buiten en trainen om zelf op de OS te komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je zo'n moment, dat je op de bank zit, en denkt: 'wat moet ik nou met al mijn tijd doen.'
Nee nog niet, zal eens luisteren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Heb je het nieuwe album trouwens al gecheckt van Beck?
Ik zag hem vandaag op de Luisterpaal staan
Zelfs gaan sporten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het zwarte gat. Gelukkig zijn 7 maart de PS nog maar dat duurt maar een weekje
En dan een camera in zijn nek.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:13 schreef snellejelle het volgende:
Alsof ie niet wist dat de camera mee was![]()
Dat is voor mij te laat. Of ik moet Mexicaan worden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Naar buiten en trainen om zelf op de OS te komen.
Uh, geen idee. Zal binnenkort eens een kijkje nemenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee nog niet, zal eens luisteren.
Wanneer zie ik jou eens in het indie topic?
Voor mij ook te laat denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor mij te laat. Of ik moet Mexicaan worden.
Curling. Kan best.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor mij te laat. Of ik moet Mexicaan worden.
Dan maak je een muziek faaltopic met Tijntje Hendriks als mascottequote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uh, geen idee. Zal binnenkort eens een kijkje nemen
Ik ben qua muziek alleen best een zeikerd. Ik vind weinig écht goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |