houd Stefan Groothuis uit de buurt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef beantherio het volgende:
Er lopen daar nu wel een paar suicidegevalletjes rond in dat team. Ik zou maar even voor wat bewaking zorgen als ik Otter was
Wel beetje gek verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef Marcoss het volgende:
Gewoon een protest indienen en herstarten!
Als ze affluiten starten ze gewoon opnieuw ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
En dan? Herstart doen ze toch niet. Hooguit diskwalificatie van Nederland dan.
Het was een corner.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef marcodej het volgende:
Scheidsrechter die niet oplet.
WK Finale 2010 deja vu.
Dan had Nederland gewoon weer mee mogen doen (wat blijkbaar normaal in deze situatie wel gebeurt)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
Wel bij een val voor het eerste topblok.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:20 schreef Lemans24 het volgende:
Cockblockquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel bij een val voor het eerste topblok.
Was vast bang dat hij dan weer het woordenboek erbij moest gaan pakken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:19 schreef Zorro het volgende:
Allemaal kutvragen, en dan heb je Otter en dan doe je dat niet. Gemiste kans.
Dan wel, maar als er nu nog wordt geprotesteerd, niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:21 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als ze affluiten starten ze gewoon opnieuw ja.
Flopshow. We moeten proberen om Sjinkie te klonen voor pjongjang.quote:
Nee, hehe.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan wel, maar als er nu nog wordt geprotesteerd, niet.
Was ook niet serieus bedoeld uiteraard, al hadden de Chinezen misschien nog wel een protest ingediend als ze 4de worden (omdat ze gehinderd werden bij de val)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan wel, maar als er nu nog wordt geprotesteerd, niet.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Poept die van Zwalker niet weer in z'n broek?
Geen idee vind die sport totaal niet interessant.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Poept die van Zwalker niet weer in z'n broek?
Ik zat zo:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Flopshow. We moeten proberen om Sjinkie te klonen voor pjongjang.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
Echt, wat kut dit. Echt. Je gaat uit van een tegenvaller, dan kan het altijd meevallen, maar dit was wel de ultieme anti-climax.
PyongYang? Dat is toch Noord Korea?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Flopshow. We moeten proberen om Sjinkie te klonen voor pjongjang.
Ja precies, als ze nou 'op eigen kracht' 4e waren geworden, was het al heel anders geweest, maar dit..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
Echt, wat kut dit. Echt. Je gaat uit van een tegenvaller, dan kan het altijd meevallen, maar dit was wel de ultieme anti-climax.
Als als als, als Sjinkie de laatste 2 rondjes had kunnen doen, dan hadden we misschien nog wel goud gehaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
Ik vanmiddag gesjinxt dat ik bang was dat ze gelijk onderuit zouden gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
daar gaan ze toch op trainingskamp?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
PyongYang? Dat is toch Noord Korea?
Eens. Had verwacht dat ze rond 3/4 zouden liggen en eventueel op het einde zouden gaan klooien als er nog geen andere teams waren gevallen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
Sjinxie Knegtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vanmiddag gesjinxt dat ik bang was dat ze gelijk onderuit zouden gaan
Dit verzin je toch niet? Ik ga me gewoon klem zuipen in De Drie Wezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als als als, als Sjinkie de laatste 2 rondjes had kunnen doen, dan hadden we misschien nog wel goud gehaald.
Daar accepteren ze ten minste geen falen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
daar gaan ze toch op trainingskamp?
Precies. Dat ie niet op z'n plaat ligt vóór het blok, wil toch niet zeggen dat ie niet al lang definitief aan het vallen was?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef marcodej het volgende:
Die scheidsrechter had poep in zijn ogen. Het was niet eens een twijfelgeval, die Chinees valt ook voor de cockblocker.
Oh ja, Poetin wil het.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef Principia het volgende:
Maar Rusland viel niet, dan mag je gewoon door laten gaan.
De Chinees valt met zijn knie notabene tegen het cockblokje aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Precies. Dat ie niet op z'n plaat ligt vóór het blok, wil toch niet zeggen dat ie niet al lang definitief aan het vallen was?
Als de Russen bij het ijshockey niet waren uitgeschakeld was er afgeflotenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:34 schreef Principia het volgende:
Maar Rusland viel niet, dan mag je gewoon door laten gaan.
Dit ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Derriedouche het volgende:
[..]
Ja precies, als ze nou 'op eigen kracht' 4e waren geworden, was het al heel anders geweest, maar dit..
Was zand in de ogen strooien. Concurrentie niet wijzer maken en zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ja, die ging lekker in de training
sandbagging, altijd leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:46 schreef Zelva het volgende:
[..]
Was zand in de ogen strooien. Concurrentie niet wijzer maken en zo.
Scheidsje schoot ook al Sjinkie 'vals' af en liet daarna een zelfde start gewoon doorgaan op de 500 meter. Het was een rommelig avondje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:31 schreef marcodej het volgende:
Die scheidsrechter had poep in zijn ogen. Het was niet eens een twijfelgeval, die Chinees valt ook voor de cockblocker.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef heywoodu het volgende:
Het waren echt 4 spannende seconden.
Dan moet je wat beelden van An gaan bekijken, doet Sees ook altijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:12 schreef kamikazebanaan het volgende:
ik ken er gewoon niet van slapen
en dan rondjes tellen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je wat beelden van An gaan bekijken, doet Sees ook altijd.
quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef clavier het volgende:
Nos:
De Nederlandse shorttrackers hebben er niets meer aan, maar de aflossingsploeg heeft achteraf wel gelijk gekregen van de ISU. De relayfinale had opnieuw gestart moeten worden na de val van Freek van der Wart in de eerste bocht.
Wilf O'Reilly, disciplinemanager shorttrack bij de KNSB, haalde verhaal bij de ISU. "Ik heb met Nathalie Lambert van de technische commissie gesproken en zij erkende dat de starter fout zat", zo zegt O'Reilly in De Telegraaf.
Topblock
In het shorttrack moet een wedstrijd opnieuw worden gestart als er een valpartij is voor het middelste blokje van de allereerste bocht, het zogenaamde topblock. Meteen na de deceptie riep bondscoach Jeroen Otter al dat de starter een fout had gemaakt, omdat Van der Wart voor dat topblock onderuit ging.
O'Reilly noemt de wedstrijd een slecht uithangbord voor de sport: "Mensen zien deze sport niet vaak. Als zoiets gebeurt op de Olympische Spelen, word je niet serieus genomen. Dan begrijpt het publiek er niets van."
Wut?quote:Op maandag 24 februari 2014 12:06 schreef clavier het volgende:
Nos:
De Nederlandse shorttrackers hebben er niets meer aan, maar de aflossingsploeg heeft achteraf wel gelijk gekregen van de ISU. De relayfinale had opnieuw gestart moeten worden na de val van Freek van der Wart in de eerste bocht.
Wilf O'Reilly, disciplinemanager shorttrack bij de KNSB, haalde verhaal bij de ISU. "Ik heb met Nathalie Lambert van de technische commissie gesproken en zij erkende dat de starter fout zat", zo zegt O'Reilly in De Telegraaf.
Topblock
In het shorttrack moet een wedstrijd opnieuw worden gestart als er een valpartij is voor het middelste blokje van de allereerste bocht, het zogenaamde topblock. Meteen na de deceptie riep bondscoach Jeroen Otter al dat de starter een fout had gemaakt, omdat Van der Wart voor dat topblock onderuit ging.
O'Reilly noemt de wedstrijd een slecht uithangbord voor de sport: "Mensen zien deze sport niet vaak. Als zoiets gebeurt op de Olympische Spelen, word je niet serieus genomen. Dan begrijpt het publiek er niets van."
Buiten bijzondere omstandigheden zoals bewezen vals spel door materiaalvervalsing of doping lijkt me dat niet. Bovendien wie zou je willen diskwalificeren?quote:Op maandag 24 februari 2014 14:16 schreef Iwanius het volgende:
Is er niet iets dat met terugdraaiende kracht atleten gediskwalificeerd kunnen worden en iedereen op de medaille ranglijst een stukje opschuift?
Dit inderdaad. Het is niet zo dat je Rusland en de VS maar moet diskwalificeren omdat de starter de boel terug had moeten schietenquote:Op maandag 24 februari 2014 14:19 schreef -0- het volgende:
[..]
Buiten bijzondere omstandigheden zoals bewezen vals spel door materiaalvervalsing of doping lijkt me dat niet. Bovendien wie zou je willen diskwalificeren?
Het is een grote blunder van de starter geweest, daar kunnen de andere landen ook niets aan doen.
quote:Op maandag 24 februari 2014 14:59 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat heeft de roeibond er mee te maken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |