Flopshow. We moeten proberen om Sjinkie te klonen voor pjongjang.quote:
Nee, hehe.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan wel, maar als er nu nog wordt geprotesteerd, niet.
Was ook niet serieus bedoeld uiteraard, al hadden de Chinezen misschien nog wel een protest ingediend als ze 4de worden (omdat ze gehinderd werden bij de val)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Dan wel, maar als er nu nog wordt geprotesteerd, niet.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Poept die van Zwalker niet weer in z'n broek?
Geen idee vind die sport totaal niet interessant.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Poept die van Zwalker niet weer in z'n broek?
Ik zat zo:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Flopshow. We moeten proberen om Sjinkie te klonen voor pjongjang.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
Echt, wat kut dit. Echt. Je gaat uit van een tegenvaller, dan kan het altijd meevallen, maar dit was wel de ultieme anti-climax.
PyongYang? Dat is toch Noord Korea?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Flopshow. We moeten proberen om Sjinkie te klonen voor pjongjang.
Ja precies, als ze nou 'op eigen kracht' 4e waren geworden, was het al heel anders geweest, maar dit..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
Echt, wat kut dit. Echt. Je gaat uit van een tegenvaller, dan kan het altijd meevallen, maar dit was wel de ultieme anti-climax.
Als als als, als Sjinkie de laatste 2 rondjes had kunnen doen, dan hadden we misschien nog wel goud gehaald.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
Ik vanmiddag gesjinxt dat ik bang was dat ze gelijk onderuit zouden gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
daar gaan ze toch op trainingskamp?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
PyongYang? Dat is toch Noord Korea?
Eens. Had verwacht dat ze rond 3/4 zouden liggen en eventueel op het einde zouden gaan klooien als er nog geen andere teams waren gevallen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:25 schreef marcodej het volgende:
Sjinxie Knegtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik vanmiddag gesjinxt dat ik bang was dat ze gelijk onderuit zouden gaan
Dit verzin je toch niet? Ik ga me gewoon klem zuipen in De Drie Wezen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als als als, als Sjinkie de laatste 2 rondjes had kunnen doen, dan hadden we misschien nog wel goud gehaald.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |