Serieusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef iBenny het volgende:
"moet er niet iemand met een gastenlijst bij de poort staan"
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef iBenny het volgende:
Gaat goed daaroquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef Ransjih het volgende:
joey tegen gio: moet er niet iemand met de gastenlijst bij de poort staan
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef blanket het volgende:
Paul met jerry-can benzine...partyyyyyyyy
Bedankt, dacht dat alle mannen eruit warenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef STAP01 het volgende:
Paul gaat de hele boel in de hens steken?
deze kaas is vd plusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
De gasten krijgen blokjes kaas die nog weken op de plank moet
Ja. Als je smetvrees hebt, heb dan ook echt smetvrees en niet dat halfbakken gedoe.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef Baconbus het volgende:
Vanass pakte net allemaal glazen. Die stonden op z'n kop in het kastje. Dan sleept ze die glazen over het plankje terwijl ze ze eruit haalt. En dat heeft dan smetvrees.
Nahh.. er komt écht geen familie papa of mama of ½dooie op een brancard zonder paspoort binnen hoor, hoogstens wat opgetrommelde Crewquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef iBenny het volgende:
Ohquote:
Oh, is het hun eigen kaas?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
De gasten krijgen blokjes kaas die nog weken op de plank moet
tis 19.36, welk feets begint stipt op tijd en is dan gelijk stampens vol?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Punkman het volgende:
Ben weer terug.
Zie allemaal maar bewoners tot nu toe.
Zeg alsjeblieft niet dat er geen kop is komen opdraven voor het feestje.
Dan moet ik echt een schone onderbroek aan want dan pies ik in me broek van het lachen ..
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis 19.36, welk feets begint stipt op tijd en is dan gelijk stampens vol?
Gek hè? Het is HAAAAAAAAAR keuken. Eigen inbreng is ongewenst.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Valt me wel op dat een nieuwe altijd Vanessa helpt, maar als ze er eenmaal zitten wordt het minder.
We gaan starten nu!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bedankt, dacht dat alle mannen eruit waren
In mijn utopia is iedereen stipt op tijd...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Paul nu net bier verstopt in het bos?
bij de kleding van andreaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Paul nu net bier verstopt in het bos?
Ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik weet dat ik een ouwe doos ben, het lijkt allemaal op elkaar die muziek![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gek hè? Het is HAAAAAAAAAR keuken. Eigen inbreng is ongewenst.
ja keek ik ook naar mooi gemaakt hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef GekkePoes het volgende:
Ze hebben wel eens stoere bar zo, met dat hout zo afgewerkt.
Ik heb hier ook helemaal niks mee hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik weet dat ik een ouwe doos ben, het lijkt allemaal op elkaar die muziek![]()
![]()
![]()
die van mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
Bloemetjesjurkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind de outfit van Nicolien meer iets voor carnaval.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef PeZu het volgende:
nico ziet er uit als een poolse crackhoer op de keileweg
Ziet er toch niet uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind de outfit van Nicolien meer iets voor carnaval.
er zijn 5 kratjes ik denk 4 half kratjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef BB-King het volgende:
Hoeveel bier gaat Paul zuipen vanavond?
Ik zet mijn geld op 2 en een halve krat.
"Weet je wat ik wel zou willen zijn"quote:
Een bloemetjesgordijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef blanket het volgende:
[..]
"Weet je wat ik wel zou willen zijn"![]()
![]()
Na, hebben ze toch regie voor?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef Ransjih het volgende:
lau nu ook : gio moeten we niet die gastenlijst doen?
een bloemetjesgordijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef blanket het volgende:
[..]
"Weet je wat ik wel zou willen zijn"![]()
![]()
Hij is er nu toch al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
Rienk had toch niks met het feest? Ik zei het vanmiddag al, als het losbarst doet die hypocriet gewoon mee.
waarom ook niet veel hypocrieter kon hij niet wordenquote:
Joey. Blauwe ogen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wie controleert of een gast betaald heeft en hoe?
Rienk ok maar Andrea spant toch wel de kroon hoor. Die steeg zowat op net, richting den Heerequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
Rienk had toch niks met het feest? Ik zei het vanmiddag al, als het losbarst doet die hypocriet gewoon mee.
dat ben ik alquote:
stempeltjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
daar hebben ze nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Fuck duurzaamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over de afwasmachine (?) : Ik zet hem gewoon elke keer aan, al is het maar een beetje.
Lekker duurzaam!
Voetje naar links en weer terug, voetje naar rechts en weer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef Persefoneia het volgende:
Amanda ging bijiiijiijijna los, wat een wilde is dat toch
Die gasten liggen om tien uur op hu nest, die vegen ze de tent uit. Plus de hapjes zijn dan al opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef BB-King het volgende:
Tot hoe laat mogen ze door vannacht?
Zou wel leuk zijn als het licht om 12 uur uit gaat.
Niemand.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
En nog steeds praat hij over 100 man. Als dat zo is klopt er geen kut van.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:42 schreef misssnapshot het volgende:
G, de grote pary-organisator, aan 't woord.
En Aike staat er als zijn PO naast.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef beequeen het volgende:
Gio hou je muil. Je hebt er geen moer voor gedaan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef Mirjam152 het volgende:
Zou Anton al aan het zuurstof liggen? En zou ie al water hebben? En een wc? Vragen, vragen, vragen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef Mylene het volgende:
Andrea weg houden bij de garderobe, gaat ze in de zaken graaien.
vraag nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben nummertjes voor de garderobe. Hoe komen ze daar aan?
kun je maken, en kopen bij zowat elke super ;Dquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze hebben nummertjes voor de garderobe. Hoe komen ze daar aan?
En de 30+ ers met rugklachten van het Kaketoe'enquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef R0T29 het volgende:
Hakim zal over een half uurtje wel weer naar bed gaan
Ik heb ze ze niet zien maken en niet zien bestellen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
kun je maken, en kopen bij zowat elke super ;D
Steek ze het geld in eigen zak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Andrea had met een schoteltje bij de plee moeten zitten.
Je komt zo wel kort door de bocht....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Want? Rienk zuipt gewoon hoor? Slaapt bij vrienden en bekenden... Is zwerver door keuze, dus kan altijd ergens op terugvallen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef liesje-hb het volgende:
zit rienk nou bier te drinken? moet niet gekker worden..
Het schoteltje ookquote:
Dat mag wat mij betreftquote:
Idd pas maar op! Even goed opletten wat ze aan, op en in heeft, als ze aan het eind van de avond iets anders draagt, 1 en 1 is..............................!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef Mylene het volgende:
Andrea weg houden bij de garderobe, gaat ze in de zaken graaien.
oh jeequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ze ze niet zien maken en niet zien bestellen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je komt zo wel kort door de bocht....Ging er 1 wel erg kort door de bocht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Laat die man toch met rustquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Mirjam152 het volgende:
Wie stuurt Anton een twitterbericht als Andrea aan de rol gaat?
[ afbeelding ]
Laat die hoop maar varen . De regie zou hun eerst hard toesprekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat één van de gasten de moed heeft om Andrea de waarheid te vertellen. Hij zal wel afgevoerd worden, maar toch.![]()
Snel, gá dan!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Nickoss het volgende:
Kun je je nog aanmelden voor het feest, en zoja waar? Snelle response please!
dat kan, je moet er gewoon heengaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Nickoss het volgende:
Heyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Vuurdoorn het volgende:
Wilde eigenlijk niet meer kijken toen ik vanochtend in de Telegraaf las dat Andrea niet weg ging. Maar ja, verslaving is verslaving, dus ik schuif toch maar aan met een droog wit wijntje. Ik zit hier ook all inclusive
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
Doe lekker zelf dat gemail en gebel altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
ook afvalligen zijn welkom gelijk de verloren zoonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Vuurdoorn het volgende:
Wilde eigenlijk niet meer kijken toen ik vanochtend in de Telegraaf las dat Andrea niet weg ging. Maar ja, verslaving is verslaving, dus ik schuif toch maar aan met een droog wit wijntje. Ik zit hier ook all inclusive
Voor 25,- sla ik even over.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Snel, gá dan!!!
[ afbeelding ]
Maasstraat in Amsterdam. Vragen naar ene Anton.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Nickoss het volgende:
Ik heb nog niets anders gehoordquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef mikekomen het volgende:
Dat nummertje die Jim er nu inbeukt kan ik wel waarderen
Dat draaide hij net toch ook al?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef mikekomen het volgende:
Dat nummertje die Jim er nu inbeukt kan ik wel waarderen
Hou dat maar eens tegen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Laat die hoop maar varen . De regie zou hun eerst hard toespreken
Anton gaat deaud.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef md89 het volgende:
[..]
Maasstraat in Amsterdam. Vragen naar ene Anton.
In laren, amersfoortse wegquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:47 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
dat kan, je moet er gewoon heengaan![]()
waar het is weut ik ook niet
echt hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Hakim ...dik in de dertig en dan nog steeds New Kids nadoen
Ligt Anton in het zwanenmeer!?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Mirjam152 het volgende:
[ afbeelding ]
nee hoor, maar het is één dreunquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Laat me raden, u bent net zo oud als Anton ?
Die worden elke dag zelfs geleegd en of schoongemaakt voor 85 euro per weekquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch raar dat ze niet even 2 dixies hebben gehuurd.
Ach het hangt er vanaf hoeveel er op komen dagen. En een dixie mot ik ook nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Toch raar dat ze niet even 2 dixies hebben gehuurd.
Geluid is aangepast aan de bewonersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef asini het volgende:
Die rechter speaker staat niet echt stabiel..
Oneenschquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee hoor
[..]
nee hoor, maar het is één dreun
Zou een leuke grap zijn.quote:
Bitterballen en kaas, niet zeuren. Wan feest.quote:
Ik bedoel dat hij bijna van dat tafeltje af dondert.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Geluid is aangepast aan de bewoners
quote:
Straks zitten ze in een kringquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bitterballen en kaas, niet zeuren. Wan feest.![]()
Laten we het daar ophouden Nijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Mag, ik gooi het op de generatiekloof
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou een leuke grap zijn.
Wordt Andrea weggeroepen en komt bij Anton.
Anton: "Hahahaha garpje!!!!!"
Blijkt Anton een FOK!ker te zijn.
Anton is een pure FOK!er, ook wel eens dekhengst genoemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou een leuke grap zijn.
Wordt Andrea weggeroepen en komt bij Anton.
Anton: "Hahahaha garpje!!!!!"
Blijkt Anton een FOK!ker te zijn.
kan je niks aan doen, toondoof komt met de leeftijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Mag, ik gooi het op de generatiekloof
Ze ziet er beter uit dan Billyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die nicol, dat niemand fff zegt dat ze voor aap loopt
Oh ja, zo'n feestje.quote:
Billy taal ... Elefant ... Verry .... Maar oprechtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat 'verry much'.
Proost ouwe pikkepijper, ik ga weer ff dansen (met mijn rollator)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Laten we het daar ophouden Nijn![]()
Proost !
Die zag ik ook in blote benen voorbij stiefelenquote:
In dit geval Paulquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Billy taal ... Elefant ... Verry .... Maar oprecht![]()
En naait nu de verpleegsterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Nickoss het volgende:
[..]
Anton is een pure FOK!er, ook wel eens dekhengst genoemd.
Wat zeg je? De muziek staat zo hardquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan je niks aan doen, toondoof komt met de leeftijd
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Een Bloemetjesjurk...![]()
KK kom er maar weer in hoor.. de kust is gered![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Proost ouwe pikkepijper, ik ga weer ff dansen (met mijn rollator)![]()
![]()
![]()
wahaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal het straks voorstellen als mn lief thuiskomtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef asco het volgende:
Er moet gewoon geneukt worden vanavond. Anders ga ik niet verlengen.
Eensch!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef asco het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Toverheks het volgende:
Isabella wat ziet ze er goed en leuk uit, die heeft het gewonnen van al die gillende keukenmeiden zie het nu pas.
Er moet gewisseld wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef asco het volgende:
Alles beter dan Andreaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En naait nu de verpleegster
Party verry hard!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat 'verry much'.
ja veel hypocrieter kon hij toch al niet wordenquote:
Ga samen DM-en en daten.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik zal het straks voorstellen als mn lief thuiskomt
Ga is naar Hans andersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef krabje het volgende:
nu zie je pas wat voor mooie meid die isa is
semi en nu iig niet meerquote:
je zou lievvvv doen over andreaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga is naar Hans anders
Ik vind haar wel de mooiste van het stel daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga is naar Hans anders
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Razor21 het volgende:
Kost het feest nu 25 euro ipv de 39,50? En krijgen de gasten dan al het drank gratis?
gelukkig smaken verschillenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga is naar Hans anders
ik doe meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Vuurdoorn het volgende:
Ik pak nog even een wijntje,
iets van moed en indrinken ofzo
quote:
quote:
JA! Hij zuipt als een ander, is net zo hypcriet als een ander, is net zo een sukkel als een ander... verpakt het alleen onder het mom van "geloof" Wel toevallig ieder geloof dat hem uitkomt...quote:
Wie is Ga? En waarom gaat hij of zij naar Hans?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Ga? En waarom gaat hij of zij naar Hans?
Bril kopen ene optiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peijs verlaagd idd.. Drank weet ik niet, maar het lijkt me dat ze daar wel voor moeten dokken ..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Razor21 het volgende:
Kost het feest nu 25 euro ipv de 39,50? En krijgen de gasten dan al het drank gratis?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Daarom is Ga naar Hans?quote:
About fucking time...quote:
Ik heb Isa niet bezig gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef schizolientje het volgende:
ff praktisch, zijn de koeien nou nog gemolken?
wel een leuke en mag geen GIF wezen want die pakt niet op mijn laptopquote:
Die staan op een WiFi-timer.. elke 8uur gaat de pomp aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef schizolientje het volgende:
ff praktisch, zijn de koeien nou nog gemolken?
Jaloers? Enigste van de vrouwen die nog te doen is..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef Persefoneia het volgende:
Nicolien vraagt er vanavond gewoon om om eruit gestemd te worden, onverdraagzaam die aanblik
surinaamse tijde heh, ruim op tijd dusquote:
Meest naturelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef BB-King het volgende:
Ik ben ook Isa fan.
Als ik dan toch moest kiezen.
Kwartjes vallen soms jaren later. Demins.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |