waarom ook niet veel hypocrieter kon hij niet wordenquote:
Joey. Blauwe ogen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wie controleert of een gast betaald heeft en hoe?
Rienk ok maar Andrea spant toch wel de kroon hoor. Die steeg zowat op net, richting den Heerequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
Rienk had toch niks met het feest? Ik zei het vanmiddag al, als het losbarst doet die hypocriet gewoon mee.
dat ben ik alquote:
stempeltjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
daar hebben ze nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Fuck duurzaamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over de afwasmachine (?) : Ik zet hem gewoon elke keer aan, al is het maar een beetje.
Lekker duurzaam!
Voetje naar links en weer terug, voetje naar rechts en weer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef Persefoneia het volgende:
Amanda ging bijiiijiijijna los, wat een wilde is dat toch
Die gasten liggen om tien uur op hu nest, die vegen ze de tent uit. Plus de hapjes zijn dan al opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef BB-King het volgende:
Tot hoe laat mogen ze door vannacht?
Zou wel leuk zijn als het licht om 12 uur uit gaat.
Niemand.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |