quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gek hè? Het is HAAAAAAAAAR keuken. Eigen inbreng is ongewenst.
ja keek ik ook naar mooi gemaakt hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef GekkePoes het volgende:
Ze hebben wel eens stoere bar zo, met dat hout zo afgewerkt.
Ik heb hier ook helemaal niks mee hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik weet dat ik een ouwe doos ben, het lijkt allemaal op elkaar die muziek![]()
![]()
![]()
die van mijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis 19.36, welk feets begint stipt op tijd en is dan gelijk stampens vol?
Bloemetjesjurkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind de outfit van Nicolien meer iets voor carnaval.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef PeZu het volgende:
nico ziet er uit als een poolse crackhoer op de keileweg
Ziet er toch niet uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik vind de outfit van Nicolien meer iets voor carnaval.
er zijn 5 kratjes ik denk 4 half kratjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef BB-King het volgende:
Hoeveel bier gaat Paul zuipen vanavond?
Ik zet mijn geld op 2 en een halve krat.
"Weet je wat ik wel zou willen zijn"quote:
Een bloemetjesgordijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef blanket het volgende:
[..]
"Weet je wat ik wel zou willen zijn"![]()
![]()
Na, hebben ze toch regie voor?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef Ransjih het volgende:
lau nu ook : gio moeten we niet die gastenlijst doen?
een bloemetjesgordijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:39 schreef blanket het volgende:
[..]
"Weet je wat ik wel zou willen zijn"![]()
![]()
Hij is er nu toch al.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
Rienk had toch niks met het feest? Ik zei het vanmiddag al, als het losbarst doet die hypocriet gewoon mee.
waarom ook niet veel hypocrieter kon hij niet wordenquote:
Joey. Blauwe ogen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Wie controleert of een gast betaald heeft en hoe?
Rienk ok maar Andrea spant toch wel de kroon hoor. Die steeg zowat op net, richting den Heerequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:40 schreef beequeen het volgende:
Rienk had toch niks met het feest? Ik zei het vanmiddag al, als het losbarst doet die hypocriet gewoon mee.
dat ben ik alquote:
stempeltjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
daar hebben ze nog niet aan gedachtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Fuck duurzaamquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Vanessa over de afwasmachine (?) : Ik zet hem gewoon elke keer aan, al is het maar een beetje.
Lekker duurzaam!
Voetje naar links en weer terug, voetje naar rechts en weer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef Persefoneia het volgende:
Amanda ging bijiiijiijijna los, wat een wilde is dat toch
Die gasten liggen om tien uur op hu nest, die vegen ze de tent uit. Plus de hapjes zijn dan al opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef BB-King het volgende:
Tot hoe laat mogen ze door vannacht?
Zou wel leuk zijn als het licht om 12 uur uit gaat.
Niemand.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:41 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |