Nahh.. er komt écht geen familie papa of mama of ½dooie op een brancard zonder paspoort binnen hoor, hoogstens wat opgetrommelde Crewquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:34 schreef iBenny het volgende:
"moet er niet iemand met een gastenlijst bij de poort staan"
Ohquote:
Oh, is het hun eigen kaas?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef Soury het volgende:
De gasten krijgen blokjes kaas die nog weken op de plank moet
tis 19.36, welk feets begint stipt op tijd en is dan gelijk stampens vol?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Punkman het volgende:
Ben weer terug.
Zie allemaal maar bewoners tot nu toe.
Zeg alsjeblieft niet dat er geen kop is komen opdraven voor het feestje.
Dan moet ik echt een schone onderbroek aan want dan pies ik in me broek van het lachen ..
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis 19.36, welk feets begint stipt op tijd en is dan gelijk stampens vol?
Gek hè? Het is HAAAAAAAAAR keuken. Eigen inbreng is ongewenst.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef Dotteke het volgende:
Valt me wel op dat een nieuwe altijd Vanessa helpt, maar als ze er eenmaal zitten wordt het minder.
We gaan starten nu!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Bedankt, dacht dat alle mannen eruit waren
In mijn utopia is iedereen stipt op tijd...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
tis 19.36, welk feets begint stipt op tijd en is dan gelijk stampens vol?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Paul nu net bier verstopt in het bos?
bij de kleding van andreaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef Odaiba het volgende:
Heeft Paul nu net bier verstopt in het bos?
Ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik weet dat ik een ouwe doos ben, het lijkt allemaal op elkaar die muziek![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |