Steek ze het geld in eigen zak.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Andrea had met een schoteltje bij de plee moeten zitten.
Je komt zo wel kort door de bocht....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Want? Rienk zuipt gewoon hoor? Slaapt bij vrienden en bekenden... Is zwerver door keuze, dus kan altijd ergens op terugvallen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef liesje-hb het volgende:
zit rienk nou bier te drinken? moet niet gekker worden..
Het schoteltje ookquote:
Dat mag wat mij betreftquote:
Idd pas maar op! Even goed opletten wat ze aan, op en in heeft, als ze aan het eind van de avond iets anders draagt, 1 en 1 is..............................!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:43 schreef Mylene het volgende:
Andrea weg houden bij de garderobe, gaat ze in de zaken graaien.
oh jeequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb ze ze niet zien maken en niet zien bestellen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:45 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Je komt zo wel kort door de bocht....Ging er 1 wel erg kort door de bocht..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Laat die man toch met rustquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Mirjam152 het volgende:
Wie stuurt Anton een twitterbericht als Andrea aan de rol gaat?
[ afbeelding ]
Laat die hoop maar varen . De regie zou hun eerst hard toesprekenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:26 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat één van de gasten de moed heeft om Andrea de waarheid te vertellen. Hij zal wel afgevoerd worden, maar toch.![]()
Snel, gá dan!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:46 schreef Nickoss het volgende:
Kun je je nog aanmelden voor het feest, en zoja waar? Snelle response please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |