quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou een leuke grap zijn.
Wordt Andrea weggeroepen en komt bij Anton.
Anton: "Hahahaha garpje!!!!!"
Blijkt Anton een FOK!ker te zijn.
Anton is een pure FOK!er, ook wel eens dekhengst genoemd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zou een leuke grap zijn.
Wordt Andrea weggeroepen en komt bij Anton.
Anton: "Hahahaha garpje!!!!!"
Blijkt Anton een FOK!ker te zijn.
kan je niks aan doen, toondoof komt met de leeftijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Mag, ik gooi het op de generatiekloof
Ze ziet er beter uit dan Billyquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
![]()
Die nicol, dat niemand fff zegt dat ze voor aap loopt
Oh ja, zo'n feestje.quote:
Billy taal ... Elefant ... Verry .... Maar oprechtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat 'verry much'.
Proost ouwe pikkepijper, ik ga weer ff dansen (met mijn rollator)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef mikekomen het volgende:
[..]
Laten we het daar ophouden Nijn![]()
Proost !
Die zag ik ook in blote benen voorbij stiefelenquote:
In dit geval Paulquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Billy taal ... Elefant ... Verry .... Maar oprecht![]()
En naait nu de verpleegsterquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Nickoss het volgende:
[..]
Anton is een pure FOK!er, ook wel eens dekhengst genoemd.
Wat zeg je? De muziek staat zo hardquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan je niks aan doen, toondoof komt met de leeftijd
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
Een Bloemetjesjurk...![]()
KK kom er maar weer in hoor.. de kust is gered![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Proost ouwe pikkepijper, ik ga weer ff dansen (met mijn rollator)![]()
![]()
![]()
wahaaaaaaaaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
ik zal het straks voorstellen als mn lief thuiskomtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef asco het volgende:
Er moet gewoon geneukt worden vanavond. Anders ga ik niet verlengen.
Eensch!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef asco het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef Toverheks het volgende:
Isabella wat ziet ze er goed en leuk uit, die heeft het gewonnen van al die gillende keukenmeiden zie het nu pas.
Er moet gewisseld wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef asco het volgende:
Alles beter dan Andreaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
En naait nu de verpleegster
Party verry hard!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:51 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Zie nu pas dat 'verry much'.
ja veel hypocrieter kon hij toch al niet wordenquote:
Ga samen DM-en en daten.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik zal het straks voorstellen als mn lief thuiskomt
Ga is naar Hans andersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef krabje het volgende:
nu zie je pas wat voor mooie meid die isa is
semi en nu iig niet meerquote:
je zou lievvvv doen over andreaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga is naar Hans anders
Ik vind haar wel de mooiste van het stel daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga is naar Hans anders
jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Razor21 het volgende:
Kost het feest nu 25 euro ipv de 39,50? En krijgen de gasten dan al het drank gratis?
gelukkig smaken verschillenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ga is naar Hans anders
ik doe meequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Vuurdoorn het volgende:
Ik pak nog even een wijntje,
iets van moed en indrinken ofzo
quote:
quote:
JA! Hij zuipt als een ander, is net zo hypcriet als een ander, is net zo een sukkel als een ander... verpakt het alleen onder het mom van "geloof" Wel toevallig ieder geloof dat hem uitkomt...quote:
Wie is Ga? En waarom gaat hij of zij naar Hans?quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is Ga? En waarom gaat hij of zij naar Hans?
Bril kopen ene optiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peijs verlaagd idd.. Drank weet ik niet, maar het lijkt me dat ze daar wel voor moeten dokken ..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Razor21 het volgende:
Kost het feest nu 25 euro ipv de 39,50? En krijgen de gasten dan al het drank gratis?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Daarom is Ga naar Hans?quote:
About fucking time...quote:
Ik heb Isa niet bezig gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef schizolientje het volgende:
ff praktisch, zijn de koeien nou nog gemolken?
wel een leuke en mag geen GIF wezen want die pakt niet op mijn laptopquote:
Die staan op een WiFi-timer.. elke 8uur gaat de pomp aanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:57 schreef schizolientje het volgende:
ff praktisch, zijn de koeien nou nog gemolken?
Jaloers? Enigste van de vrouwen die nog te doen is..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:58 schreef Persefoneia het volgende:
Nicolien vraagt er vanavond gewoon om om eruit gestemd te worden, onverdraagzaam die aanblik
surinaamse tijde heh, ruim op tijd dusquote:
Meest naturelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:56 schreef BB-King het volgende:
Ik ben ook Isa fan.
Als ik dan toch moest kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |