Naja, zelfde als bij P&W. Het gaat over alles behalve over het programma. Ik vind er geen hol meer aan, in ieder geval.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ging zeker weer vooral over alors?
P&W is ook keihard aan het verliezen van Humberto qua alles.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, zelfde als bij P&W. Het gaat over alles behalve over het programma. Ik vind er geen hol meer aan, in ieder geval.
Doen ze niet, te arrogant bij de PO. Zeker bij de VARA.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
P&W is ook keihard aan het verliezen van Humberto qua alles.
Zouden ze toch eens iets van moeten leren.
Lijkt mij wel een baas.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Pauw lijkt me wel een arrogante kerel inderdaad.
Ja zoiets waarschijnlijkquote:
Vanwege die 500+ vrouwen?quote:
Volgens mij gewoon wijvenzeik van z'n scharrels.quote:Op maandag 24 februari 2014 20:35 schreef Specularium het volgende:
Met zijn kopje ochtendurine elke avond.
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:08 schreef Specularium het volgende:
Corrie heeft ook grijs borsthaar.
Nicholson?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:30 schreef Karina het volgende:
Maar toch is hij best wel OK. Ik ben in een goede bui dan durf ik dat wel te zeggen.
Heb ik heul niet.quote:
Komt door de alcohol.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
ow dat heb ik zo vaak, maar dat is de leeftijd. Dan gaat de concentratie naar de maan.
Max geheugentrainer enzoquote:Op maandag 24 februari 2014 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
ow dat heb ik zo vaak, maar dat is de leeftijd. Dan gaat de concentratie naar de maan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |