in t verleden wel eens gefilmd om te kijken of mijn vorm goed of slecht was.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
broekie
Heb jij je DL wel eens gefilmd? Ik begin wat twijfels te krijgen over bepaalde aspecten van mijn vorm. Even kijken of ik niet wT efficiėnter kan gaan
lmao dat filmpje is echt cringe en SHE is spot on ... ff fappen op haarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:54 schreef IrCute het volgende:
https://www.facebook.com/(...)28364&type=2&theater
Wie is dit? En ik zie SHE in de comments haha
zeg ff als je klaar bentquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao dat filmpje is echt cringe en SHE is spot on ... ff fappen op haar
het was snel gebeurdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:55 schreef seto het volgende:
[..]
zeg ff als je klaar bent
beetje ongemakkelijk als ik ook begin en weet dat jij ook bezig bent snap je?
idd, goed gezonde volle bos haar met een goeie kleurquote:
Goede comment wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:54 schreef IrCute het volgende:
https://www.facebook.com/(...)28364&type=2&theater
Wie is dit? En ik zie SHE in de comments haha
Hoe oud is die foto?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het was snel gebeurd
[ afbeelding ]
deze deed t m
SHE zal altijd wat geils blijven hebben mede dankzij Fok!
Goed gezicht. Plus ze weet wat KT/BB is. Plus ze is slim (IQ > 130). M.a.w.: geschikt als vriendin.quote:
dit dusquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Goed gezicht. Plus ze weet wat KT/BB is. Plus ze is slim (IQ > 130). M.a.w.: geschikt als vriendin.
ik dacht altijd dat ze myspace angletje was op Fok! maar na het zien van die foto neem ik mijn woorden terug.quote:
#dima #strugglesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:28 schreef seto het volgende:
jammer van die tattoos, verder wel wifey materiaal
when will it be mine turn voor lekkere 1.75+ chick die ook traint?
Niet zo pussy zijn en gewoon doenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk echt dat ik iemand ga betalen om mijn afwas te doen.
alsof dat mij tegenhoudt vriendjequote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:30 schreef dreamerbulk het volgende:
"Ik denk dat ik wel op de goede verzorging van mijn vriend kan rekenen. Godzijdank is dan de ergste verhuistoestand voorbij."
hou maar op met fappen
zodra ik ook maar iets van "bewijs" zie dat er een andere man in het kutje is gekomen .. is voor mij de kous al vrijwel af.quote:
Dan heb ik slecht nieuws voor je vriend.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:32 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zodra ik ook maar iets van "bewijs" zie dat er een andere man in het kutje is gekomen .. is voor mij de kous al vrijwel af.
1.96 meister rassequote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hahaha asian en manlet maar toch die alpha genes.
nou vertel?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je vriend.
Google ff op de aivd kerstpuzzel. Loopt ook een topic over in w&t. kaolomoeilijkquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:35 schreef Klokov het volgende:
Boys, kennen jullie nog goede raadsels?
Ja, maar dat is waarschijnlijk jaren geleden. Je bent nu eind 20? Dan moet je wel heel hard zoeken om een lekker wijf dat maagd is te vinden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nou vertel?
Een groot gedeelte van mijn sekspartners waren nog maagd... best fout eigenlijk he ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |