Awesome.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Its speaks from the afterlife
Hoe is de gym daar?
Voor couscous met kebab hoef je geen masterchef te zijn, hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Als ik die verhalen hier lees voel ik me net masterchef
Vertelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Als ik die verhalen hier lees voel ik me net masterchef
Jij had toch eerst een homegym enzo?quote:
Ja klopt. Ongeveer ¤ 600,- maar ik had wel alles.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij had toch eerst een homegym enzo?
Wat was je daar beetje voor kwijt en nu je nu in een gewone gym traint had je het nu achteraf weer gedaan?
Zouden trannies ook graag koken? om in touch te komen met hun vrouwlijke kantquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind deze lekker http://www.24kitchen.nl/recepten/spaghetti-al-salmone
Mannen zijn sowieso betere koks dan vrouwen. Feit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zouden trannies ook graag koken? om in touch te komen met hun vrouwlijke kant
Niet iedereen is 1.52 en heeft genoeg aan 1100 kCalsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Vertel
Ik ga toch niet dagelijks langer dan een kwartier in de keuken staan als ik in mn eentje eet. Tijdverspilling to the max.
Uur in de keuken, 4 pannen vies etc. No can do. Heb wel wat beters te doen.
Niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen is 1.52 en heeft genoeg aan 1100 kCals
Nobody matches my chubbyness my son dont worryquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De ene dag 1.81m en de andere dag 1.87m. Ook wel redelijk bloated en chubby 95kg denk ik. Chubbening.
Is wel tof om zoiets te documenteren ja. Moet je nog lang voordat je dat hit?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nobody matches my chubbyness my son dont worry
Zodra ik 7 plates hit met DL en over de 200 squat ga ik cutten met een docu oke?
Het is lastig te zeggen 29 juli 2013 DL ik voor het eerst, nu is mn PR 210?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Is wel tof om zoiets te documenteren ja. Moet je nog lang voordat je dat hit?
heel groot, breed en zwaarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Niet?
Hoe groot en zwaar zijn jullie dan wel niet ?
nice progress zeker!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Is wel tof om zoiets te documenteren ja. Moet je nog lang voordat je dat hi
Moeten we voortaan OTLTDT lijstjes posten ofzo?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen is 1.52 en heeft genoeg aan 1100 kCals
Mooi die edits elke 5 sec brahquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice progress zeker!
gaat op gegeven moment wel langzaam hoor soms ... ik van 200 naar 260 deed ik 8 maanden over, van 260 naar 265 bijna 6 maanden haha .. dus komt echt in vlagen .. en plateaus zijn kut.
Brandon Lilly heeft wel eens meer dan 12 maanden gedaan voor 5kg op zijn max.
Belangrijkste is blessure-vrij blijven!
straks wil je ook nog knuffelenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:18 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mag ik dan eens aan je tepels zitten?
Goede progress! Ja precies, alles op z'n tijd. Hoeveel kg is 7 plates eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Het is lastig te zeggen 29 juli 2013 DL ik voor het eerst, nu is mn PR 210?
Dus hoe snel gaat dat ben nu met smolov voor bench bezig maar ben toe aan deload.
Daarna heb ik t advies gekregen om Cube te gaan
We well see
Heb er ook geen haast mee hoop er dit jaar in de buurt te komen
Laatste keer dat ik blessurevrij was kan ik mij niet herinneren maar dat heb ik al eerder gezegdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:18 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice progress zeker!
gaat op gegeven moment wel langzaam hoor soms ... ik van 200 naar 260 deed ik 8 maanden over, van 260 naar 265 bijna 6 maanden haha .. dus komt echt in vlagen .. en plateaus zijn kut.
Brandon Lilly heeft wel eens meer dan 12 maanden gedaan voor 5kg op zijn max.
Belangrijkste is blessure-vrij blijven!
7 per side is 14 x 20 + 20 voor de bar 300 kgquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goede progress! Ja precies, alles op z'n tijd. Hoeveel kg is 7 plates eigenlijk?
haha ja ik edit altijd veel want ik vergeet altijd dingen en bedenk altijd meer dingen erbij ..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:19 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Mooi die edits elke 5 sec brah
met 1100 kCal is een T genoeg hoorquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Moeten we voortaan OTLTDT lijstjes posten ofzo?
90 kg moet je dan nog. Denk dat je nog wel bezig bent ja.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:20 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
7 per side is 14 x 20 + 20 voor de bar 300 kg
Mijn tripecs zijn in verhouding met de rest echt huge altijd al geweest dus dat helpt in zekere zin sowiesoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:23 schreef dreamerbulk het volgende:
let er iig altijd op dat je triceps vol aangespannen is bij het begin van de lift ..(als je mixed grip deadlift) .. dat kan er niet vaak genoeg op gehamerd worden. Biceps tears willen we niet.
Nee het "voordeel" is ik ben altijd chubby geweest jong al fucking zwaar over de 150 kiloquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
90 kg moet je dan nog. Denk dat je nog wel bezig bent ja.Wel respect voor je dedication en carelessness betreft gewicht, maar ben je niet bang dat je zo dadelijk echt heel lang moet cutten en daardoor uiteindelijk meer kracht verliest dan wanneer je nu zou gaan cutten? Je hebt er iig aanleg voor om sterk te worden als ik de progress zie.
ja dat is fijn, maar ik blijf er altijd op hameren, ik zie mensen te vaak de slack niet uit de bar trekken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mijn tripecs zijn in verhouding met de rest echt huge altijd al geweest dus dat helpt in zekere zin sowieso
Goeie motivatie kerel, zo kom je er wel!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Dus nu wil ik gewoon echt huge en sterk worden en wie weet krijg ik dan de motivatie om nog meer te cutten zodat je het ook kunt zien
Haha, kan het wel waarderen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:26 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Mijn tripecs zijn in verhouding met de rest echt huge altijd al geweest dus dat helpt in zekere zin sowieso
[..]
Nee het "voordeel" is ik ben altijd chubby geweest jong al fucking zwaar over de 150 kilo
Toen in de afgelopen jaren afgevallen richting de 100/110 dacht dat ik daar blijer van zou worden
Maar ik geef er geen fuck om en zag nog steeds geen verschil
Dus nu wil ik gewoon echt huge en sterk worden en wie weet krijg ik dan de motivatie om nog meer te cutten zodat je het ook kunt zien
Dat doe ik bij elke lift wanneer dan ook met een oerkreet en daarna gaat die pas omhoogquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja dat is fijn, maar ik blijf er altijd op hameren, ik zie mensen te vaak de slack niet uit de bar trekken.
zo verwondde thomas gleeson(90kg ,20 jaar, 320kg deadlift, ierse recordhouder in zijn klasse) zichzelf vorige week met een volledige bicep tear... en is het de vraag of hij ooit nog op oude niveau kan komen.
daarom jongens en meiden.. altijd de slack vol uit de stang trekken bij mixed grip
Ik ga je stats van sterkste mofo van BB topic hier inhalen en dan meeten om jou weer te motiverenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Goeie motivatie kerel, zo kom je er wel!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:30 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ga je stats van sterkste mofo van BB topic hier inhalen en dan meeten om jou weer te motiveren
Ik heb altijd geleerd second best if first loserquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]goeie deal!
ik zal iig mijn pride tot op het bot verdedigen hahaha ik zit niet stil!
27 (ik zit al aan de "oudere" kant volgens mij)quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd second best if first loser
Dus 2nd place is voor mij alleen maar erger
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal gemiddeld?
We schelen een jaartje 26quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
27 (ik zit al aan de "oudere" kant volgens mij)
ik heb niks gedoneerd nee ..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
dreamer, heb je gedoneerd? Best wel sneu maar 75 dollars.
http://www.indiegogo.com/projects/team-lilliebridge-generations
succes!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben slapen morgen werken.
Later
Yoyo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:37 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben slapen morgen werken.
Later
gewoon onder de douche zetten, 15-20 minuten laten stromen met heet water... klaar is keesquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk echt dat ik iemand ga betalen om mijn afwas te doen.
Nog veel moeite imo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gewoon onder de douche zetten, 15-20 minuten laten stromen met heet water... klaar is kees
zo deed ik t vroeger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |