quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb net een (zelfgemaakte, want dat is veel gezonder...) pizza op met 4 kazen. Ik had een stuk parmazaan gekocht wat in de winkel uit het blok gesneden werd, dus niet van die voorverpakte shizzle.
*Burp.
Morgen een pasta met alleen verse knoflook en parmazaanse kaas maken voor lunch. Beetje room er in om het smeuig te maken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
4 kazen pizza is ook echt lekker .. zelfgemaakt helemaal.
Nee ik ook niet daarom vraag ik me af of er wat te maken is wat wel te bikken isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben geen fan van pasta met kip eigenlijk, eet dat nooit. Pasta met vis is wel
Dat is een kwestie van smaak uiteraard. Maar hier kan je je leven lang mee vooruit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:07 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Ik ben niet zon held in de keuken maar wat is nu een goed recept voor pasta met kip?
lekker!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Morgen een pasta met alleen verse knoflook en parmazaanse kaas maken voor lunch. Beetje room er in om het smeuig te maken...
Haha ik maak vaak van die aviko schotelzooi met idd paar kipfilets in stukken erbijquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou met mijn luiheid gewoon wat kip in de oven gooien en er droge pasta bij eten
Dat soort dingen zijn prima inderdaad, lekker makkelijk. Zijn dat die zakken met wilde zalm enzo? Aardappels met zalm en groente.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:28 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Haha ik maak vaak van die aviko schotelzooi met idd paar kipfilets in stukken erbij
niks geen werk aan en klaar in een mum
Zou best kunnen maar wat mn identiteit betreft ben ik graag voorzichtig.quote:
Je hebt allemaal verschillende ik pak meestal die zwitserse past beste bij ei of kipquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:31 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat soort dingen zijn prima inderdaad, lekker makkelijk. Zijn dat die zakken met wilde zalm enzo? Aardappels met zalm en groente.
Ik ben echt tering lui in koken. Je kunt een hele maaltijd bedenken, maar uiteindelijk gaat het om de calorieën imo. Dus gewoon paar stukken vlees braden en er wat rijst of aardappelpuree er bij eten, klaar in 5 minuten, opgegeten in 5 minuten.
Welnee joh. Dezequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:21 schreef Sapstengel het volgende:
Ik zou met mijn luiheid gewoon wat kip in de oven gooien en er droge pasta bij eten
En als ik het met kip wil snij ik twee kipfilets in kleine blokje of reepjes, even in de koekenpan op een hoog vuur tot ze bruin zijn en nog sappig van binnen, en in de pasta smijten. Paar minuten werk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:56 schreef Snakey het volgende:
[..]
Morgen een pasta met alleen verse knoflook en parmazaanse kaas maken voor lunch. Beetje room er in om het smeuig te maken...
Ik pak altijd die van de ah basic. Ontbijtspek, paprika rode ui en een shitload kaas eroverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
4 kazen pizza is ook echt lekker .. zelfgemaakt helemaal.
Tonijn pizza van Dirk van de Broek, fckin cheap en goed weg te krijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik pak altijd die van de ah basic. Ontbijtspek, paprika rode ui en een shitload kaas erover
Ik kook op zondag vaak een pan rijst. Dan inderdaad alleen een zak wokgroenten en kip/zalm/biefstuk/whatever erbij. Alles roerbakken, in 10 minuten klaar. Prima lunches zijn dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:33 schreef stinkie het volgende:
Japanse wokgroente, beetje rijst en 500 gram kip. Klaar in 10 minuten op in 5
Hebben we hier niet volgens mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:36 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Tonijn pizza van Dirk van de Broek, fckin cheap en goed weg te krijgen
Heb een hekel ana de winkel zelf maar hij dingen wel cheapquote:
Dat is wel een goede ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
En als ik het met kip wil snij ik twee kipfilets in kleine blokje of reepjes, even in de koekenpan op een hoog vuur tot ze bruin zijn en nog sappig van binnen, en in de pasta smijten. Paar minuten werk.
rippeningquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ze zijn allemaal op de crematie van Yuri die McFlurry is m fataal geworden
Bring me somequote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is wel een goede ja.
Als ik iets meer moeite wil doen maak ik soms pasta met zalm, dat is echt een sickening combinatie.
Awesome.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:46 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Its speaks from the afterlife
Hoe is de gym daar?
Voor couscous met kebab hoef je geen masterchef te zijn, hoor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Als ik die verhalen hier lees voel ik me net masterchef
Vertelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:48 schreef Weissman het volgende:
Als ik die verhalen hier lees voel ik me net masterchef
Jij had toch eerst een homegym enzo?quote:
Ja klopt. Ongeveer ¤ 600,- maar ik had wel alles.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Jij had toch eerst een homegym enzo?
Wat was je daar beetje voor kwijt en nu je nu in een gewone gym traint had je het nu achteraf weer gedaan?
Zouden trannies ook graag koken? om in touch te komen met hun vrouwlijke kantquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind deze lekker http://www.24kitchen.nl/recepten/spaghetti-al-salmone
Mannen zijn sowieso betere koks dan vrouwen. Feit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:55 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Zouden trannies ook graag koken? om in touch te komen met hun vrouwlijke kant
Niet iedereen is 1.52 en heeft genoeg aan 1100 kCalsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Vertel
Ik ga toch niet dagelijks langer dan een kwartier in de keuken staan als ik in mn eentje eet. Tijdverspilling to the max.
Uur in de keuken, 4 pannen vies etc. No can do. Heb wel wat beters te doen.
Niet?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Niet iedereen is 1.52 en heeft genoeg aan 1100 kCals
Nobody matches my chubbyness my son dont worryquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De ene dag 1.81m en de andere dag 1.87m. Ook wel redelijk bloated en chubby 95kg denk ik. Chubbening.
Is wel tof om zoiets te documenteren ja. Moet je nog lang voordat je dat hit?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nobody matches my chubbyness my son dont worry
Zodra ik 7 plates hit met DL en over de 200 squat ga ik cutten met een docu oke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |