vanavond observatie gepland, meelopen met politie en beveiliging in Hilversum maar ging niet door, zondag meelopen bij Vitesse - RKCquote:
Thanks. Stond je ook altijd zo sickening te schreeuwen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet Marokkaanse clementine hebben, dat zijn die in dat kistje met zwarte folie ook. Toen ik nog groenteboer was waren dat de beste mandarijnen. Maar dat was al 8 jaar geleden, weet niet hoe ze het nu doen.
Met vid?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen kistjes bij de LIDL. Wel bij de AH, maar heb maar een zakje gehaald.
Nu sickening mac pre-workout. Nieuwe McFlurry Chip Chocolate Cookie ook zag ik, gelijk meegepakt. Zal review posten.
[..]
Thanks. Stond je ook altijd zo sickening te schreeuwen?
Haha nee ik was groenteman bij de Hanos. Beetje rondlopen in de winkel en het magazijn en af en toe orders picken voor restaurants.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks. Stond je ook altijd zo sickening te schreeuwen?
Lol, nee. Ik moet opschieten want gym is tot 2300 open en ik ben op vrijdag altijd wel lang bezig.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ze zijn allemaal op de crematie van Yuri die McFlurry is m fataal geworden
godverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:25 schreef no1uknow het volgende:
Sap en Dreamer, jullie hebben een medestander:
KLB / Met een Shemale kun je veel lekkerder seks hebben
ik voel je hier niet meer welkomquote:
Ik heb net een (zelfgemaakte, want dat is veel gezonder...) pizza op met 4 kazen. Ik had een stuk parmazaan gekocht wat in de winkel uit het blok gesneden werd, dus niet van die voorverpakte shizzle.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:36 schreef dreamerbulk het volgende:
zo ff pasta met 4 kazen maken
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb net een (zelfgemaakte, want dat is veel gezonder...) pizza op met 4 kazen. Ik had een stuk parmazaan gekocht wat in de winkel uit het blok gesneden werd, dus niet van die voorverpakte shizzle.
*Burp.
Morgen een pasta met alleen verse knoflook en parmazaanse kaas maken voor lunch. Beetje room er in om het smeuig te maken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
4 kazen pizza is ook echt lekker .. zelfgemaakt helemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |