Wat moet ik eten om de hele dag te barsten van de energie?quote:
Vastgoed vriend, leen gewoon 60% bij en je hebt een dikke hefboom en de bank heeft een onderpand. HRA is laag tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik zoek ook dingen om in te investeren .. je hebt hier geen volledige ROTH IRA .. en nederlandse pensioenfondsen vertrouw ik voor geen meter.
Misschien ga ik wel wat meer risico nemen en Forex trading leren.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb m'n password in een textfile op een truecrypt partitie staan.
Bevalt goed tot nu toe trouwensquote:
Dat is inderdaad iets waar ik op langer termijn aan zit te denken ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vastgoed vriend, leen gewoon 60% bij en je hebt een dikke hefboom en de bank heeft een onderpand. HRA is laag tegenwoordig.
lijkt me vrij pittig die materie jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bevalt goed tot nu toe trouwensIedereen doet net alsof het zo'n pretstudie is, maar ik moet allemaal Organische chemie, wiskunde en anatomie doen
Ik kan toch geen 20 karakters onthouden en apps vertrouw ik nietquote:
Je mag vanaf 8 toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan toch geen 20 karakters onthouden en apps vertrouw ik niet
vanavond observatie gepland, meelopen met politie en beveiliging in Hilversum maar ging niet door, zondag meelopen bij Vitesse - RKCquote:
Thanks. Stond je ook altijd zo sickening te schreeuwen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je moet Marokkaanse clementine hebben, dat zijn die in dat kistje met zwarte folie ook. Toen ik nog groenteboer was waren dat de beste mandarijnen. Maar dat was al 8 jaar geleden, weet niet hoe ze het nu doen.
Met vid?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Geen kistjes bij de LIDL. Wel bij de AH, maar heb maar een zakje gehaald.
Nu sickening mac pre-workout. Nieuwe McFlurry Chip Chocolate Cookie ook zag ik, gelijk meegepakt. Zal review posten.
[..]
Thanks. Stond je ook altijd zo sickening te schreeuwen?
Haha nee ik was groenteman bij de Hanos. Beetje rondlopen in de winkel en het magazijn en af en toe orders picken voor restaurants.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Thanks. Stond je ook altijd zo sickening te schreeuwen?
Lol, nee. Ik moet opschieten want gym is tot 2300 open en ik ben op vrijdag altijd wel lang bezig.quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
ze zijn allemaal op de crematie van Yuri die McFlurry is m fataal geworden
godverquote:Op vrijdag 21 februari 2014 22:25 schreef no1uknow het volgende:
Sap en Dreamer, jullie hebben een medestander:
KLB / Met een Shemale kun je veel lekkerder seks hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |