Ook best vaak gehad. Terwijl ik het wachtwoord gewoon onder mn ctrl-v hadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:21 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb ook al tig keer gehad dat hij zegt dat mijn wachtwoord niet klopt terwijl hij wel klopt. En bij de vierde keer (na 2 x 15 minuten wachten voor straf ) doet 'ie het ineens wel met hetzelfde wachtwoord werkt het ineens wel.
Overheid + IT = lolnope.exe
geen idee wat jij ermee kan of moet, maar ik kon er m'n stufi/lening mee regelen/aanpassen, toeslagen aanvragen en in de gaten houdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Het zal vast goed werken, daar doel ik ook niet op ...
ik gebruik het nooit, wat moet ik ermee ?
0906-0911quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef ZetaOS het volgende:
Wie heeft het Telefoon nummer van die Jason Genova? Ik wil hem even bellen en op Youtube posten lolol
Wellicht even op Reddit vragen, gewoon zeggen dat je daarna een vid van het telefoontje post, dan geeft iemand hem vast welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef ZetaOS het volgende:
Wie heeft het Telefoon nummer van die Jason Genova? Ik wil hem even bellen en op Youtube posten lolol
ben er zelf geen voorstander van persoonlijke gegevens van hem uit te wisselen, ik heb zijn adres, nummer en adam's adres en nummer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef ZetaOS het volgende:
Nee man, ik ben niet retarded. Ik dacht ook dat dat niet kon maar dat kan dus wel. Fathank had het ook zo te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:22 schreef no1uknow het volgende:
[..]
volgens mij is dat onmogelijk en maak je echt gewoon een tikfout
niet je dyslectie zo externaliseren
Apple is wel ff wat anders dan overheids it dienstenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
digid is niet zo heel veel mis mee, hier werkt het gewoon
ik werk nu meer dan 5 jaar bij een apple winkel en de ervaring leert dat het over het algemeen de gebruiker is die fout zit, waardoor het systeem niet goed werkt
de context is anders maar het principe is hetzelfdequote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Apple is wel ff wat anders dan overheids it diensten
volgens mij is iedereen in dit topic retardedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee man, ik ben niet retarded. Ik dacht ook dat dat niet kon maar dat kan dus wel. Fathank had het ook zo te zien.
hey don-equote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
haha ik sta top100 in deze reeks, #BALLIN' jatog
Kipvriendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:28 schreef DonnieDarkno het volgende:
haha ik sta top100 in deze reeks, #BALLIN' jatog
Anders wacht je tot maandag (stufi wordt gestort) en als je niets binnenkrijgt zou ik bellenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:24 schreef IrCute het volgende:
[..]
In het begin niet, kreeg ik meteen een smsje. Maar nu krijg ik ze gewoon niet of 1tje 30min later die dan niet klopt omdat ik ondertussen al 10x op verstuur nieuwe code heb gedrukt. En na 30min is die sessie al verlopen dus heb ik er sowieso niks aanProbeer al gvd 3 dagen lang in te loggen.
Ow dit wordt hilarischquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
heb al teveel trolls gezien en dat is niet leuk
Neuh niet echt. De overheid heeft werkelijk nog nooit een fatsoenlijk ict-project afgerond. Apple spullen werken wel gewoonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef no1uknow het volgende:
[..]
de context is anders maar het principe is hetzelfde
Ja dat moet ik sowieso doen, kan toch niet in het weekend bellenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Anders wacht je tot maandag (stufi wordt gestort) en als je niets binnenkrijgt zou ik bellenAnders blijf je aan de gang
zolang het maar grappig isquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ow dit wordt hilarisch
De gene die hier langer zitten weten dat ik vaker email met bekende voor de lulz.
terug naar het voorbeeld van digid dan, ik heb daar nooit problemen mee gehad, niet met inloggen, niet met gebruik, niet met dingen aanvragenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Neuh niet echt. De overheid heeft werkelijk nog nooit een fatsoenlijk ict-project afgerond. Apple spullen werken wel gewoon
Eens, alleen 1 keer problemen gehad met toeslagen maar goed kan gebeuren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
terug naar het voorbeeld van digid dan, ik heb daar nooit problemen mee gehad, niet met inloggen, niet met gebruik, niet met dingen aanvragen
jup algemeen bekend dat zij daar actieve user is en ook bb doet toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef Klokov het volgende:
Wow, is dit niet die she? [ afbeelding ]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/julia-vins-348152/
Sjors26 (3e post)
Ja inderdaad dacht dat die phaggot gestopt was met video`s.quote:
Nee, onschuldig wellicht app ik alleen wat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
zolang het maar grappig is
anders krijg je de OP van de grote jason genova thread op je dak(ik)
Ik altijd met inloggen. Heb m'n password in een textfile op een truecrypt partitie staan. Zonder spaties etc dat heb ik wel 100x gecheckt. Ctrl-c ctrl-v. Altijd 3x fout. Kwartier wachten ofzo, en als ie t eindelijk doet is de sessie verlopen en word je er alsnog uitgeknikkerd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
terug naar het voorbeeld van digid dan, ik heb daar nooit problemen mee gehad, niet met inloggen, niet met gebruik, niet met dingen aanvragen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:37 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, onschuldig wellicht app ik alleen wat.
Gewoon voor de lol.
Weet je nog met Jantje Smit, dat ik zijn trainer had gemaild wat er mist was gegaan.
Lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:31 schreef IrCute het volgende:
[..]
Ja dat moet ik sowieso doen, kan toch niet in het weekend bellenKrijg dan eindelijk mijn stufi van sept-feb binnen, zou bijna 4k moeten zijn
dat dit kan in nederlandquote:
Heb het nodig om mijn studie te kunnen betalen ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef dreamerbulk het volgende:
heb je t geld ook nodig... of prop je het in een vanguard long term fund
Okok, ja voor sommige mensen is stufi een overschot(wat ze dan verbrassen.. terwijl ze het veel beter zouden kunnen investeren in een veilig lange termijns fonds)quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:49 schreef IrCute het volgende:
[..]
Heb het nodig om mijn studie te kunnen betalen ja.
Nutritionquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:50 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Okok, ja voor sommige mensen is stufi een overschot(wat ze dan verbrassen.. terwijl ze het veel beter zouden kunnen investeren in een veilig lange termijns fonds)
Wat studeer je als ik vragen mag? Iets in de medische wereld(do i recall correctly?)
Wat moet ik eten om de hele dag te barsten van de energie?quote:
Vastgoed vriend, leen gewoon 60% bij en je hebt een dikke hefboom en de bank heeft een onderpand. HRA is laag tegenwoordig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:52 schreef dreamerbulk het volgende:
Ik zoek ook dingen om in te investeren .. je hebt hier geen volledige ROTH IRA .. en nederlandse pensioenfondsen vertrouw ik voor geen meter.
Misschien ga ik wel wat meer risico nemen en Forex trading leren.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Heb m'n password in een textfile op een truecrypt partitie staan.
Bevalt goed tot nu toe trouwensquote:
Dat is inderdaad iets waar ik op langer termijn aan zit te denken ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:53 schreef Klokov het volgende:
[..]
Vastgoed vriend, leen gewoon 60% bij en je hebt een dikke hefboom en de bank heeft een onderpand. HRA is laag tegenwoordig.
lijkt me vrij pittig die materie jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:54 schreef IrCute het volgende:
[..]
Bevalt goed tot nu toe trouwensIedereen doet net alsof het zo'n pretstudie is, maar ik moet allemaal Organische chemie, wiskunde en anatomie doen
Ik kan toch geen 20 karakters onthouden en apps vertrouw ik nietquote:
Je mag vanaf 8 toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik kan toch geen 20 karakters onthouden en apps vertrouw ik niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |