lolwut?quote:
Wat kost dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:56 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lolwut?
koop dan gewoon weggooi bestek en servies ...
pannen kan je de hele week gebruiken joh
ligt eraan wat voor kwaliteit je wiltquote:
Ik ga dit zeker overwegen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:04 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor kwaliteit je wiltpapieren borden en plastic bestek kost geen drol
idd 29 jaar, t wordt al een grote jongenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je beste vriend Jason Genova.
Haha.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
idd 29 jaar, t wordt al een grote jongen
godver, om half 2 , snachts, hahaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Drie pakken kipsaté snitchels in de pan, nomnomnom.
broekiequote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
27 (ik zit al aan de "oudere" kant volgens mij)
Rhythm, not even once. En die snitchels zijn echt smerig trouwens, van de LIDL, maar protein dus yolo.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, om half 2 , snachts, haha
Hier ook 27.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:33 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
27 (ik zit al aan de "oudere" kant volgens mij)
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:53 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
gewoon onder de douche zetten, 15-20 minuten laten stromen met heet water... klaar is kees
zo deed ik t vroeger
ja na 8 uur gaat het linea recta naar het buikje egt dom van hemquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
godver, om half 2 , snachts, haha
Waar twijfel je aan dan? Je bent nooit te oud om te leren hè? Zit je op een plateau?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
broekie
Heb jij je DL wel eens gefilmd? Ik begin wat twijfels te krijgen over bepaalde aspecten van mijn vorm. Even kijken of ik niet wT efficiënter kan gaan
nee, nog steeds groei, zowel deficit als normaal. Vraag me alleen af of ik er niet te veel een squat van maak het eerste stukquote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:18 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Waar twijfel je aan dan? Je bent nooit te oud om te leren hè? Zit je op een plateau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |