Nee maar om nou denigrerend te doen over mensen die langer zijn dan 1.55 en die meer nodig hebben dan 6 boterhammen+shake+wat de pot schaftquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:19 schreef fathank het volgende:
Moeten we voortaan OTLTDT lijstjes posten ofzo?
1.90, gewicht 97kg maandje terug. Wegen doe ik 1x in de 2 maanden ofzoquote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Niet?
Hoe groot en zwaar zijn jullie dan wel niet ?
Papzakquote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:02 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee maar om nou denigrerend te doen over mensen die langer zijn dan 1.55 en die meer nodig hebben dan 6 boterhammen+shake+wat de pot schaft
[..]
1.90, gewicht 97kg maandje terug. Wegen doe ik 1x in de 2 maanden ofzo
Je bedoelt dat je haar kop van 10 jaar terug nog wel zou willen raken.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 03:15 schreef Sapstengel het volgende:
Hahahahha wat een hommo's man. Baggerform curls en dan die beachboy lichamen erbij en die algehele gay stijl van die gastenOh en niet te vergeten die overdreven stringers..
Dat soort gasten lopen bij mij ook in de gym en dat zijn echt de grootste mongolen srs.
Lol en Georgina = She inderdaad, ze is best actief op het DBB sjonnieforum. Goed om te zien dat ze als profielfoto dezelfde foto heeft die ze 10 jaar geleden ook al op Fok hadZou nog steeds wel raken.
Afwasmachine.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik denk echt dat ik iemand ga betalen om mijn afwas te doen.
Snakey en ik zijn samen bijna 100.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 00:32 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd second best if first loser
Dus 2nd place is voor mij alleen maar erger
Hoe oud zijn jullie eigenlijk allemaal gemiddeld?
Samen eten met anderen. Om de beurt koken. Verder bulkporties maken en invriezen. En de Lidl.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Vertel
Ik ga toch niet dagelijks langer dan een kwartier in de keuken staan als ik in mn eentje eet. Tijdverspilling to the max.
Uur in de keuken, 4 pannen vies etc. No can do. Heb wel wat beters te doen.
ah, that married lifequote:Op zaterdag 22 februari 2014 10:48 schreef Eleiko het volgende:
En stofzuigen en schoonmake laat je door je hulp doe uiteraard.
Pasta spinazie champignons & kipquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nee ik ook niet daarom vraag ik me af of er wat te maken is wat wel te bikken is
jahquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:35 schreef Klokov het volgende:
Boys, kennen jullie nog goede raadsels?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha laterz
Ik zie niet wat getrouwd zijn te maken hebben met het al dan niet regelen van een hulp.quote:
in t verleden wel eens gefilmd om te kijken of mijn vorm goed of slecht was.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:38 schreef stinkie het volgende:
[..]
broekie
Heb jij je DL wel eens gefilmd? Ik begin wat twijfels te krijgen over bepaalde aspecten van mijn vorm. Even kijken of ik niet wT efficiėnter kan gaan
lmao dat filmpje is echt cringe en SHE is spot on ... ff fappen op haarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:54 schreef IrCute het volgende:
https://www.facebook.com/(...)28364&type=2&theater
Wie is dit? En ik zie SHE in de comments haha
zeg ff als je klaar bentquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lmao dat filmpje is echt cringe en SHE is spot on ... ff fappen op haar
het was snel gebeurdquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:55 schreef seto het volgende:
[..]
zeg ff als je klaar bent
beetje ongemakkelijk als ik ook begin en weet dat jij ook bezig bent snap je?
idd, goed gezonde volle bos haar met een goeie kleurquote:
Goede comment wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 02:54 schreef IrCute het volgende:
https://www.facebook.com/(...)28364&type=2&theater
Wie is dit? En ik zie SHE in de comments haha
Hoe oud is die foto?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:57 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
het was snel gebeurd
[ afbeelding ]
deze deed t m
SHE zal altijd wat geils blijven hebben mede dankzij Fok!
Goed gezicht. Plus ze weet wat KT/BB is. Plus ze is slim (IQ > 130). M.a.w.: geschikt als vriendin.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |