SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
dankjequote:
Steroïden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Beach het volgende:
[..]
dankje))
nog tips voor me? laatste maanden stall ik keihard omdat ik niet kan bulken
hoezo kan je niet bulken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Beach het volgende:
[..]
dankje))
nog tips voor me? laatste maanden stall ik keihard omdat ik niet kan bulken
Annet?quote:
Ik ben aan het cutten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoezo kan je niet bulken?
50-100 kcal erbovenop zou al helpen
ja stallen is dan onvermijdelijk..quote:
Idd, het is niet super exact geloof ik maar vrij accuraat. Ze gaan niet je huis bepalen als je in een appartementencomplex woont, maar daarvoor hebben ze wel je registratie bij de provider.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
@sapstengel
Idd, plaatsbepaling van je phone wordt iedere 6 minuten opgeslagen door je provider en minimaal een half jaar bewaard. En daar komt geen GPS aan te pas, puur triangulatie van het signaal van diverse gsmmasten waarmee je in verbinding staat.
paarden hebben zo'n koker...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja ik ook. Stallen met een paard erin. Ja toch?
ja en melkvee vooralquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja ik ook. Stallen met een paard erin. Ja toch?
Voor de P?quote:
ja datquote:
1613quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel posts heb ik trouwens nodig om Fanta te verslaan?
Ze kunnen je binnen een straal van 20á30 meter lokaliseren over het algemeen, beetje afhankelijk van het aantal zendmasten in de buurt. En ook met GPS kunnen ze je binnen in een appartementencomplex niet lokaliseren aangezien GPS binnen zo goed als niet werkt, laat staan dat je zonder grondstation de hoogte betrouwbaar kunt bepalen. En apparatuur die met zo'n grondstation kan communiceren zit niet in je telefoon verwerkt. Dan praat je over spul van 10k+ euro.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, het is niet super exact geloof ik maar vrij accuraat. Ze gaan niet je huis bepalen als je in een appartementencomplex woont, maar daarvoor hebben ze wel je registratie bij de provider.
Klopt hij zit er bij mij vaak een meter of 30 naast. Ja of hij zegt dat ik in Oslo zitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze kunnen je binnen een straal van 20á30 meter lokaliseren over het algemeen, beetje afhankelijk van het aantal zendmasten in de buurt. En ook met GPS kunnen ze je binnen in een appartementencomplex niet lokaliseren aangezien GPS binnen zo goed als niet werkt, laat staan dat je zonder grondstation de hoogte betrouwbaar kunt bepalen.
Ha dus als ik mensenhandel ga doen dan gaan ze me proberen te arresteren bij de buurvrouw?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt hij zit er bij mij vaak een meter of 30 naast. Ja of hij zegt dat ik in Oslo zit
En idd binnen niet, maarja als ze je moeten hebben komen ze snel genoeg aan je adres. Ik vind het iig maar overdreven allemaal, sowieso je druk maken om dat soort zaken. Gevoelige dingen gewoon face to face bespreken, dan ben je veilig genoeg.
huh?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt hij zit er bij mij vaak een meter of 30 naast. Ja of hij zegt dat ik in Oslo zit
En idd binnen niet, maarja als ze je moeten hebben komen ze snel genoeg aan je adres. Ik vind het iig maar overdreven allemaal, sowieso je druk maken om dat soort zaken. Gevoelige dingen gewoon face to face bespreken, dan ben je veilig genoeg.
ja maar als je gps uit hebt staan dan kan je telefoon een schatting maken aan de hand van dichtbijzijnste paal .. doet mijne ook want mijn gps is geheel kapot lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh?
Nee dat is GPS
Wat Hank bedoelt is dat providers een fasemeting kunnen doen op jouw telefoonsignaal tussen verschillende base stations.
Daarmee kun je (eigenlijk op hetzelfde principe als GPS) plaatsbepaling met het mobiele netwerk doen.
Dat is niet iets wat jij zelf kan, kunnen alleen de privders
ja graagquote:
bbahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja graag
spareribs, varkenshaas, karbonaadje, gegrilde beenham met mosterd, katenspek, bacon, nog meer bacon, daarna nog wat bacon
bahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja graag
spareribs, varkenshaas, karbonaadje, gegrilde beenham met mosterd, katenspek, bacon, nog meer bacon, daarna nog wat bacon
oh ok, dan miste ik een stukje in die conversatie lol.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja maar als je gps uit hebt staan dan kan je telefoon een schatting maken aan de hand van dichtbijzijnste paal .. doet mijne ook want mijn gps is geheel kapot lol
die precieze 3 punts meting(of hoeveel punten ook) die is idd exclusief voor politie e.d. te gebruiken idd .. ze vinden je altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ok, dan miste ik een stukje in die conversatie lol.
Dat is je aangepraatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Varkens... ik vind ze niet lekker en t vlees ook niet
Meh moet er niet aan denken, ik probeer alles aan voedsel wel, maar varkensvlees is me veel te vet en vullendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat is je aangepraat
een goede varkenshaas medaillon met een lekkere sju of saus is echt heerlijk,
Goede Varkenshaas heeft minder vet dan een kipfiletquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Meh moet er niet aan denken, ik probeer alles aan voedsel wel, maar varkensvlees is me veel te vet en vullend
Thamar van het kamp? hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Montelly het volgende:
Woow boiiss, help mij even het zit namelijk zo. Soms haal ik een broodje bij de pomp hier in de buurt. Er werkt daar dus zon chick waar ik al een tijdje boner van krijg. Ik maak dus af en toe een hele foute opmerking/grap waar ze altijd om moet lachen "hihihihi" zeg maar.
Nu is ze tijdje (3 weken) afwezig geweest en vandaag dus weer aan het werk. Dus ik vroeg op een speelsemanier waar ze was en dat ik haar gemist heb etc...eindstand hele gesprek met haar gevoerd tijdens afrekenen en een rij boze mensen omdat ik niet opschoot. Maar daar had ik schijt aan vriendjes omdat muscles jwtz.
Samenvatting: ze heet Thamar en ik zou haar graag een keer willen plowen, wat nu?
Vraag dima hoe te handelen. Hij heeft meeste van deze situaties meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Montelly het volgende:
Woow boiiss, help mij even het zit namelijk zo. Soms haal ik een broodje bij de pomp hier in de buurt. Er werkt daar dus zon chick waar ik al een tijdje boner van krijg. Ik maak dus af en toe een hele foute opmerking/grap waar ze altijd om moet lachen "hihihihi" zeg maar.
Nu is ze tijdje (3 weken) afwezig geweest en vandaag dus weer aan het werk. Dus ik vroeg op een speelsemanier waar ze was en dat ik haar gemist heb etc...eindstand hele gesprek met haar gevoerd tijdens afrekenen en een rij boze mensen omdat ik niet opschoot. Maar daar had ik schijt aan vriendjes omdat muscles jwtz.
Samenvatting: ze heet Thamar en ik zou haar graag een keer willen plowen, wat nu?
...!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
allemaal beter als wat mij gister overkwam....
misschien maar eens proberen dan...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Goede Varkenshaas heeft minder vet dan een kipfilet
Please elaborate...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
varkenshaas is aanrader, honing mosterd sausje erbij ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
misschien maar eens proberen dan...
deel het met onsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Thamar van het kamp? haha
sorry
1 keer een laat ontbijtje gedaan met speklappen... die gingen er keihard weer uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
varkenshaas is aanrader
ik kan begrijpen dat sommige mensen speklappen niet lusten haha
wat wat wat >?!?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
ik had een hit van een boy gistreren![]()
![]()
lololol!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
[..]
lol
ik had een hit van een boy gistreren![]()
![]()
nee, zo erg was het niet hahaquote:
grossquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
nee, zo erg was het niet haha
hij wilde wel eens weten hoe het was om met mij te knuffelen. En het was geen geintje
mfnjeh
was gozer op m'n werk hier ook nog
Heb je al een pic gepost? Anders GTFOquote:
haha ja net van mn hond in een andere scquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:35 schreef Montelly het volgende:
[..]
Heb je al een pic gepost? Anders GTFO
Sexual harrasmentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
hij wilde wel eens weten hoe het was om met mij te knuffelen. En het was geen geintje
mfnjeh
Bearhugsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:32 schreef RaymondK het volgende:
[..]
mfnjeh
dat bedoelde ik inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh?
Nee dat is GPS
Wat Hank bedoelt is dat providers een fasemeting kunnen doen op jouw telefoonsignaal tussen verschillende base stations.
Daarmee kun je (eigenlijk op hetzelfde principe als GPS, driehoeksmeting) plaatsbepaling met het mobiele netwerk doen.
Dat is niet iets wat jij zelf kan, kunnen alleen de privders
dat zal waarschijnlijk via wifi gaan. Van veel wifi hotspots is de locatie bekend dankzij Google Streetview autos. Via het telefoonsignaal is lastig, want dan zou je telefoon een database met geoinformatie van zendmasten moeten raadplegen op de een of andere manier om zichzelf te kunnen lokaliseren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja maar als je gps uit hebt staan dan kan je telefoon een schatting maken aan de hand van dichtbijzijnste paal .. doet mijne ook want mijn gps is geheel kapot lol
dat bedoelde sap
Waar is dat van?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:38 schreef Annnet het volgende:
Algemene accountinstellingen
Het lijkt erop dat je slechts een deel van je naam hebt ingevoerd. Voer je volledige naam in zoals deze wordt vermeld op officiële documenten.
fbquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar is dat van?
Bij mij zegt Google steeds dat mijn naam niet als een normale naam klinkt, maar het is wel gewoon mn echte naam. Phaggots.
Wat is je naam?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Waar is dat van?
Bij mij zegt Google steeds dat mijn naam niet als een normale naam klinkt, maar het is wel gewoon mn echte naam. Phaggots.
Haha daar heb ik wel een andere naam, maar eentje die realistisch klinkt.quote:
Mijn achternaam bestaat eigenlijk uit 3 losse namen en overal loopt men te ouwehoeren over dat er twee spaties in staan en zoiets niet hoort.quote:
Ja ik kan het dus niet meer veranderen, ze hebben me door.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha daar heb ik wel een andere naam, maar eentje die realistisch klinkt.
[..]
Mijn achternaam bestaat eigenlijk uit 3 losse namen en overal loopt men te ouwehoeren over dat er twee spaties in staan en zoiets niet hoort.
haha jouw achternaam lijkt uit een LARP/MMORPG te komenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha daar heb ik wel een andere naam, maar eentje die realistisch klinkt.
[..]
Mijn achternaam bestaat eigenlijk uit 3 losse namen en overal loopt men te ouwehoeren over dat er twee spaties in staan en zoiets niet hoort.
Whahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
haha jouw achternaam lijkt uit een LARP/MMORPG te komen
Leuk hè, als je overal en altijd je naam mag spellenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahaja ben eigenlijk gewoon een real life wizard.
dat dit kan in nederlandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Badr gaat vrijuit volgens mij
is dat erg?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Badr gaat vrijuit volgens mij
Ik heb op verschillende sites zoals mijn vimeo wel mijn echte naam en op mijn website ook, net als de NAW.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef dreamerbulk het volgende:
mensen die bang zijn hun echte naam te gebruiken op internet
Ik geef geen neuk.quote:
lol ja, op bb.com weten paar mensen mijn naam wel door FB detective in de Jason thread.. maar ach .. ben er niet zo bang voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb op verschillende sites zoals mijn vimeo wel mijn echte naam en op mijn website ook, net als de NAW.
Alleen op allerlei random sites vul ik hem niet in, er zijn maar twee mensen in Nederland met mijn naam (de andere is achterneef van mij) en dan heb je me snel gevonden
Varkenshaas, speklappen, hamlappen, baconquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
varkenshaas is aanrader, honing mosterd sausje erbij ofzo
ik kan begrijpen dat sommige mensen speklappen niet lusten haha
Parelhoenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Varkenshaas, speklappen, hamlappen, baconEn zo vergeet ik nog een hele hoop
Inderdaad, erg handigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:45 schreef Champy het volgende:
[..]
Leuk hè, als je overal en altijd je naam mag spellen
lekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Varkenshaas, speklappen, hamlappen, baconEn zo vergeet ik nog een hele hoop
Oja hahaha die misc detectives.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:48 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
lol ja, op bb.com weten paar mensen mijn naam wel door FB detective in de Jason thread.. maar ach .. ben er niet zo bang voor.
hier hebben ook maar 5 mensen de achternaam(allemaal directe familie).. achternaam is exclusief toegewezen aan onze familie .. waarom weet ik niet .. maar niemand op aarde draagt die achternaam.. tenzij familie. wel verbasteringen zijn er, maar niet exact..
kk napoleon
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad, erg handigof dat de vakjes voor je naam op formulieren altijd te klein zijn.
Whaha serieus? alsof je niet weet je jouw eigen naam schrijftquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
moet je eens een achternaam hebben die of met O met puntjes of met OE geschreven wordt.
"Oh hoe schrijf je dat? Met punjtes zeker?" ' Nee, XXXOExxx' Denken sommige mensen dat ze slim zijn, en dan jou ff gaan lopen verbeteren dat het met puntjes moet zijn![]()
Mijn achternaam is Frans, en eindigt op eau, wat ook voor heel veel mensen lastig schijnt te zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
moet je eens een achternaam hebben die of met O met puntjes of met OE geschreven wordt.
"Oh hoe schrijf je dat? Met punjtes zeker?" ' Nee, XXXOExxx' Denken sommige mensen dat ze slim zijn, en dan jou ff gaan lopen verbeteren dat het met puntjes moet zijn![]()
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha serieus? alsof je niet weet je jouw eigen naam schrijft
Bijna jaquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:53 schreef Champy het volgende:
[..]
Mijn achternaam is Frans, en eindigt op eau, wat ook voor heel veel mensen lastig schijnt te zijn
lollquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja hahaha die misc detectives.
Hier ook ja, als ik iemand met dezelfde naam tegenkom is het altijd familie. Er woont er eentje hier in de buurt dus ik vroeg een keer aan mn vader wie het was, hij zo ja dat is mn nicht.
Jij niet dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:54 schreef Annnet het volgende:
jeetje maak jij gifjes van jezelf aan het sporten?
wij zijn bodybuilders en powerliftersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:54 schreef Annnet het volgende:
Dat wel netsuurlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:55 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wij zijn bodybuilders en powerlifters
wij geilen op onszelf
Whahah mooi is dat wel, dat een naam niet zoveel voorkomt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
loll
ja ik zag keer iemand op tv , zesde zintuig .. heel veel seizoenen deed diegene mee ...
ik zo pa .. is dat familie? Ja dat is mijn nicht oh ok![]()
onze familiebanden zijn niet zo hecht
familie is sowieso overrated.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahah mooi is dat wel, dat een naam niet zoveel voorkomt.
Mjah en ik ken al die mensen ook niet, nichten van mijn ouders enzo, ooit een keer gezien op een familiefeest 10 jaar geleden ofzo.
is je vrind ook bodybuilderquote:
Gezicht is wel okay, zou BJ nemen. En ook wel een keertje raken voor de grap omdat BBW wel op mn bucketlist staat.quote:
ik heb alleen maar exenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik heb alleen maar exen
geen ex liftte ... en dat vind ik ook zeer zeker best.. de sportschool vind ik persoonlijk geen plek voor een vrouw.
als ze goed gewassen is, why not?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gezicht is wel okay, zou BJ nemen. En ook wel een keertje raken voor de grap omdat BBW wel op mn bucketlist staat.
4x uur - 1.5 per week is voldoende om beest te worden hoorquote:
Sja dat ligt eraan wat je doet. Ik ben 2 hele keren in de sportschool geweest, maar niet om eruit te zien als een vrouwelijke tarzanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:02 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
4x uur - 1.5 per week is voldoende om beest te worden hoor
4x uur - 1.5 per week is voldoende om beest te worden hoorquote:
Over tarzan gesprokenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Sja dat ligt eraan wat je doet. Ik ben 2 hele keren in de sportschool geweest, maar niet om eruit te zien als een vrouwelijke tarzan
die maken z'n fansquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:54 schreef Annnet het volgende:
Waarvan hij nog maar 3 maand hoeft te zitten....quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
WOOOOF
Voor de bewoners van 1 en 2 mag ik hopen dat ze niet daar boven woont
Nou dan kan ie lekker verderquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:05 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Waarvan hij nog maar 3 maand hoeft te zitten....
Googles big data liegt niet.quote:
Hahaha wtfquote:
"ik train niet te zwaar want wil geen vrouwelijke bodybuilder worden hoor".quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:03 schreef Annnet het volgende:
[..]
Sja dat ligt eraan wat je doet. Ik ben 2 hele keren in de sportschool geweest, maar niet om eruit te zien als een vrouwelijke tarzan
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"ik train niet te zwaar want wil geen vrouwelijke bodybuilder worden hoor".
Hoef je ook niet bang voor te zijn, tenzij je zoveel test bijspuit waardoor je levels boven die van de gemiddelde man zitten.
Whaha is toch bulk yolo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:09 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zou mijn leven beteren qua eten .. hele week gelukt ..tot nu...
ik ga me zo helemaal volstampen met fast food en andere dingen
ja ik ga zo ook ff een BT en een zooitje QP's nemen .... als het vet uit de QP druipt weet je dat je een prijswinnaar hebt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha is toch bulk yolo.
Gisteren voor het eerst in drie weken naar de McDonalds geweest. Kreeg bijna afkickverschijnselen.
krijg je mooie droge spieren vanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:11 schreef Ethanolic het volgende:
hey hou s op
ik zit nu aan een rijstwafel #cleangainz
Inderdaad ja. Die van gisteren was een beetje droog, gebeurd soms ook helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:10 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ik ga zo ook ff een BT en een zooitje QP's nemen .... als het vet uit de QP druipt weet je dat je een prijswinnaar hebt.
nice doe die kat wat crea in de drinkbak manquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Die van gisteren was een beetje droog, gebeurd soms ook helaas.
Kat ook even mee laten bulken, die is gek op quarter pounder vlees. Als ik met een tas van de McDonalds thuis kom staat ze al direct op de tafel te wachten
lol lekker matses met suiker mmhhhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
krijg je mooie droge spieren van
ik wil meer op een lopende hartaanval lijken... dus dat ga ik niet bereiken met joodse rijstwafels
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Die van gisteren was een beetje droog, gebeurd soms ook helaas.
Kat ook even mee laten bulken, die is gek op quarter pounder vlees. Als ik met een tas van de McDonalds thuis kom staat ze al direct op de tafel te wachten
Een gymbuddy van mij, die ik pas twee dagen ken, deed 20x shoulder dumbbell press. Ik vroeg waarom hij 20 reps deed en hij zei dat hij op die manier zijn spieren zichtbaar wilde maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
krijg je mooie droge spieren van
Haha is creatine niet slecht voor katten?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:15 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nice doe die kat wat crea in de drinkbak man
en wat meer training geven, ga ik wel met mijn kat doen .. grote kat bouwen
real doll ... hmmm .. neuk dan liever een lijk eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:19 schreef G.R.S. het volgende:
Iets voor jou Sap en dreamer?
[ afbeelding ]
Mooi busje, is vast al klaar gemaakt voor de avonturen op de parkeerplaatsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:19 schreef G.R.S. het volgende:
Iets voor jou Sap en dreamer?
[ afbeelding ]
weet ik niet? Creatine zit in vis/schaaldieren/vlees dus lijkt me niet hequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha is creatine niet slecht voor katten?
Ja ik laat haar wel altijd het halve huis doorrennen. Rent nu echt in anderhalve seconde de trap op naar boven.
Ah wist ik niet. Kat eet wel een berg vis ja, dus krijgt vast al aardig wat binnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:21 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
weet ik niet? Creatine zit in vis/schaaldieren/vlees dus lijkt me niet he
http://nl.wikipedia.org/wiki/Creatinequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ah wist ik niet. Kat eet wel een berg vis ja, dus krijgt vast al aardig wat binnen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:20 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
real doll ... hmmm .. neuk dan liever een lijk eerlijk gezegd.
edit: wel mooie pedo Ford trouwens.
edit 2: lolled hard om sap's comment hieronder
Ja, moest 2x kijken voordat ik het zagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Mooi busje, is vast al klaar gemaakt voor de avonturen op de parkeerplaats
Maar dat is een realdoll of niet?
Wist wel dat als je een goed stuk steak hebt je al aan een paar gram zit ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:23 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Creatine
algemeen bekend vrind
Hey hey hey hey!! opletten .. ik zeg "neuk dan liever" hé .. dus als ik voor die keuze kwam te staan.quote:
ja me 2quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wist wel dat als je een goed stuk steak hebt je al aan een paar gram zit ja.
En nu heb ik zin in zoute haring door die wiki link.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hey hey hey hey!! opletten .. ik zeg "neuk dan liever" hé .. dus als ik voor die keuze kwam te staan.
vers lijk zonder rigo mortus met nog redelijk lichaamstemp van rond de 36/37 is beter dan zo'n koude pop lijkt me?
idd, en er is ook geen Chris Hansen in de Afterlife ... nomsaiyin???quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dead girls can't say no.
lol, misschien kun je opgewarmde siliconen in de vagina stoppen zodat je hetzelfde effect krijgtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Hey hey hey hey!! opletten .. ik zeg "neuk dan liever" hé .. dus als ik voor die keuze kwam te staan.
vers lijk zonder rigo mortus met nog redelijk lichaamstemp van rond de 36/37 is beter dan zo'n koude pop lijkt me?
2011quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:30 schreef no1uknow het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_nieuw_bestuur.html lol
iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ja apart is dat zeg. Weet nog dat ik in de vuurwerkfolder keek en allerlei speciaal millennium vuurwerk zag.
15 jaar geleden godverdommequote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
idd
1999... lijkt wel een eeuw geleden .. terwijl het pas 25 jaar geleden is.
"Wie de naam van de heer lastert moet ter dood gebracht worden, die moet door de voltallige gemeenschap worden gestenigd..." (Leviticus 24:15-16)quote:
walgelijk goeie lach heeft hijquote:
lol, my body is ready.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
"Wie de naam van de heer lastert moet ter dood gebracht worden, die moet door de voltallige gemeenschap worden gestenigd..." (Leviticus 24:15-16)
Mooi boek die bijbel, kun je ook wel een fitna-achtige video over maken.
ik word moe van die man, in vorige deel kwam hij ook al met de raarste vragenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:50 schreef Champy het volgende:
Weer ouderwets gezellig in het BB topic
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef dreamerbulk het volgende:
1999... alweer 25 jaar geleden ...raar eigenlijk!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:54 schreef VMSDKR het volgende:
Oh, ik loop achter de feiten aan. Sorry draemer.
"vrouwen" die online het woord "nomsayin" gebruiken...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lol een of andere chick voegde me toe op bodyspace nadat ik zei "I'd wrestle you, nomsayin" haar username was iets van wrestlersaira ofzo.
Reply met:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Lol een of andere chick voegde me toe op bodyspace nadat ik zei "I'd wrestle you, nomsayin" haar username was iets van wrestlersaira ofzo.
Even checken broertje.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef no1uknow het volgende:
VMS
lekker als je spacedout op de bank zit na nachtje stappen ff blowen voor het slapengaan
Nee ik zei dat tegen haar. Daarna zei ze "but I would win." dus moet nog even reageren met "well let's find out" ofzoquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:13 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
"vrouwen" die online het woord "nomsayin" gebruiken...
got some bad news for you sap
edit: of goed nieuws natuurlijk.... tranny?
Kill the dry spellquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
idd
Overdrijf je ook zo met de gewichten van je DL, SQ en BP??quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
idd
Kan je daarna naar Brazil om een tranny te pakken of je pulled gewoon een Dima en doet een webcamsessiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:17 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja vlieg wel ff heen en weer
Ohh shit, ik ga nu luisterenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dope gif, nummertjes al gecheckt?
dit is wel iets voor jou wanneer jij je yoghurtbox tussen twee dikke zwarte negerinnenbillen steektquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:18 schreef Sapstengel het volgende:
The Weeknd is pas goede neukmuziek.
Webcamsessie is wel een goede inderdaad. Alleen zo gaat worstelen wel lastig natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Kan je daarna naar Brazil om een tranny te pakken of je pulled gewoon een Dima en doet een webcamsessie
Goede ja. Slow Jamz van Kanye en Twista ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dit is wel iets voor jou wanneer jij je yoghurtbox tussen twee dikke zwarte negerinnenbillen steekt
waarom zo onzeker, je moet gewoon doen wat je zelf wilt, je leeft voor niemand behalve jezelf en al helemaal niet voor mensen op het FOK! forum gek gister ook gwn shoarma gegeten met bier en eergister mcdonalds als lunch, living the goodlivequote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef Montelly het volgende:
Ik ga straks weer gewoon broodje halen bij de pomp, of is dat cringy?
Haal gewoon een gehaktstaaf en vraag even of ze jouw warme gehaktstaaf ook wil hebben.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef Montelly het volgende:
Het diepe gehijg als een vrouw (bijna) klaarkomtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef JackieBrown het volgende:
Muziek draaien tijdens seksenige muziek die ik wil horen zijn de diepe grommen van mn bedgenoot en hoe hij op een zwoele manier zegt dat ik een vies sletje ben
Die rukt zo in 1 beweging je pik eraf als je niet oppast.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:26 schreef Klokov het volgende:
Tegen Xena zou ik niet durven te worstelen trouwens
[ afbeelding ]
Vraag maar aan Dima.quote:
raak je opgewonden van etha z'n piepstemmetje danquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef JackieBrown het volgende:
Muziek draaien tijdens seksenige muziek die ik wil horen zijn de diepe grommen van mn bedgenoot en hoe hij op een zwoele manier zegt dat ik een vies sletje ben
Hoe kom je erbij dat hij een piepstem heeft?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
raak je opgewonden van etha z'n piepstemmetje dan
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat hij een piepstem heeft?
Whaha was een mooi topic over in sex, over je vriendin sletje noemen tijdens de seks. Iedereen (man en vrouw) helemaal butthurt dat zoiets echt niet kan. Wat een zwakte.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef JackieBrown het volgende:
Las het gisteravond jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha was een mooi topic over in sex, over je vriendin sletje noemen tijdens de seks. Iedereen (man en vrouw) helemaal butthurt dat zoiets echt niet kan. Wat een zwakte.
Als je je gezin 3 jaar in een bouwval Laat wonen waar de schimmel tegen de muur op kruipt verdien je het ook gewoonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
Ik blijf me verbazen over help mijn man is klusserwat verneder je je man dan toch door en door. Ik ga de tegenhanger pitchen; help mijn vrouw is huisvrouw. Dat een of andere Chantal Jansen ofzo wordt ingehuurd door hardwerkende mannen die een vrouw hebben en schoolgaande kinderen en ze kookt niet lekker/maakt niet goed schoon/verslonst zichzelf.
Maar waarom krijgt alleen de man de schuldquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je je gezin 3 jaar in een bouwval Laat wonen waar de schimmel tegen de muur op kruipt verdien je het ook gewoon
Ik cringe altijd hard om dat programma ja. Komt die John Williams op bezoek beetje aanpappen met de vrouwtjes en hun man belachelijk maken. Of is die niet daar bij?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
Ik blijf me verbazen over help mijn man is klusserwat verneder je je man dan toch door en door. Ik ga de tegenhanger pitchen; help mijn vrouw is huisvrouw. Dat een of andere Chantal Jansen ofzo wordt ingehuurd door hardwerkende mannen die een vrouw hebben en schoolgaande kinderen en ze kookt niet lekker/maakt niet goed schoon/verslonst zichzelf.
dit is in bijna elk programma wel terug te vinden, de man wordt altijd afgebeeld als een lompe kluns en de vrouw als iemand die wel even weet hoe alles moetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
Enigszins on-topic:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
Commerciele tv moet je sowieso mijden.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:24 schreef seto het volgende:
[..]
dit is in bijna elk programma wel terug te vinden, de man wordt altijd afgebeeld als een lompe kluns en de vrouw als iemand die wel even weet hoe alles moet
één van de redenen dat ik bijna nooit meer TV kijk
Het zijn gewoon mensen die geen huis kunnen betalen maar het wel proberen. Men koopt dan een bouwval, want goedkoop, maar is niet in staat om de klussen en te plannen (er is niet voor niets een reden dat men niet genoeg verdient voor een normaal huis).quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt alleen de man de schuld. Werkt gewoon fulltime en geen geld om een aannemer in te huren.. Wanneer en hoe snel moet hij dan een hele badkamer bouwen inclusief plafond etc
Klopt. Nouja zitten wel een aantal leuke programma's tussen op de discovery zenders, maar het hele RTL SBS gebeuren is troep idd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Commerciele tv moet je sowieso mijden.
Is ook een televisiereclame van ja, staat hij voor de spiegel te oefenen hoe hij zijn vrouw moet overtuigen. Wat een troep man, teveel betas op de wereld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:30 schreef seto het volgende:
radio ook tegenwoordig, die reclame dat zo'n vent als een klein kind zit te smeken om de auto die hij wil kopen
mijn ballen krimpen er gewoon van
Dan moet je er niet aan beginnen en je niet zo'n bouwval in de maag laten splitsen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar waarom krijgt alleen de man de schuld. Werkt gewoon fulltime en geen geld om een aannemer in te huren.. Wanneer en hoe snel moet hij dan een hele badkamer bouwen inclusief plafond etc
En dit. Je bent er inderdaad toch zelf bij?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan moet je er niet aan beginnen en je niet zo'n bouwval in de maag laten splitsen.
broodje pomp is voor eckte eckte!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:21 schreef Montelly het volgende:
Sinds een jaar geen TV aansluiting hier ..bewust gedaanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:24 schreef seto het volgende:
[..]
dit is in bijna elk programma wel terug te vinden, de man wordt altijd afgebeeld als een lompe kluns en de vrouw als iemand die wel even weet hoe alles moet
één van de redenen dat ik bijna nooit meer TV kijk
Lol in mn droom was jij ook de grootste niet dussehhhh busted big time yeahhquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:26 schreef Sapstengel het volgende:
Nieuw format voor JB en Etha: help mijn man is manlet.
Lol u barkin up the wrong tree compadre.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:46 schreef dreamerbulk het volgende:
godver nieuwe broek vergeten in azijn te doen ..
resultaat: witte ballers overhemd met blauwe vegen op mouw en onderkant..
hoe ga ik die blauwe vlekken eruit krijgen? Azijn?
KOM OP GYM VROUWEN IK VERWACHT GOEIE TIPS
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:46 schreef dreamerbulk het volgende:
Blauwe ballers? Gewoon ff goed rukkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:46 schreef dreamerbulk het volgende:
werkt dat goed ja?quote:
niet doen vriend je gaat je broek verneukenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
werkt dat goed ja?
zo ff halen
is voor mijn witte overhemd, daar zitten blauwe vegen opquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef seto het volgende:
[..]
niet doen vriend je gaat je broek verneuken
fuck dat shitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:56 schreef seto het volgende:
is het zo'n mooi vintage overhemd met random teksten zoals SAILING CLUB 1947 AUTHENTIC erop?
Je kan ook ossegalzeep proberenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:54 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
werkt dat goed ja?
zo ff halen
Zou fantastisch zijn, ik weet al wie ik opgeef.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:17 schreef JackieBrown het volgende:
Ja met 1.86 zal ik vast niet de grootste zijn. Dreamer is iig al langer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Lol in mn droom was jij ook de grootste niet dussehhhh busted big time yeahh
Ik ga wel altijd stuk om die huisvrouwtjes die met een doorweekte puss staan terwijl John Williams ze omarmt en zegt dat alles goed komt
Dacht ik ook even aan maar is dat niet meer voor organische vlekken? Breekt de eiwitten in bloedvlekken enz.quote:
haha, oefenen voor wanneer je date iets verkeerds doetquote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ideetje voor als de meet er ooit komt? Whahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
derby lijken veel meer op moliere schoenen alleen veel dikkere zoolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:03 schreef Klokov het volgende:
Wat is het verschil tussen derbies en mocassins?
Gewoon wat afwisseling toch, af en toe wat erotic lounge is niet verkeerd. Niet te hard uiteraard en niet storend maar gewoon background.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:39 schreef JackieBrown het volgende:
Verschillend, vroeger had ik van die naadloze boxershorts.. die waren echt perfect.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:04 schreef Klokov het volgende:
Dreamer, welke boxers draag je? ik kom er net achter dat mijn favoriete merk boxer een beperkte levensduur heeft
daar zit ik 6-7cm boven iddquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja met 1.86 zal ik vast niet de grootste zijn. Dreamer is iig al langer.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ik draai ook nooit muziek nee, leidt alleen maar af. En ik kan het gehuil en de schreeuwen om hulp minder goed horen en dat is juist het geilste deel van de seks.
ik ga sowieso die oxi halen, die ziet er wel goed uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dacht ik ook even aan maar is dat niet meer voor organische vlekken? Breekt de eiwitten in bloedvlekken enz.
Beetje wel .. erg hequote:
Whaha ja, net een paar weggegooid omdat ik ontdekte dat er een gat onderin zit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ik ga nogal snel door mijn boxers heen, dus vind het zonde van t geld om alleen maar van calvin te kopen
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha ja, net een paar weggegooid omdat ik ontdekte dat er een gat onderin zit.
Wel makkelijk tijdens het poepen, hoef je ze niet uit te trekken, maarja uiteindelijk beter om nieuwe te kopen
Ik draag XL in de meeste ja, xxl weet ik niet.. lijkt me welquote:
ik ben ooit uit zo'n ding gescheurd tijdens squatsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:19 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dan moet je iets meer zeer goeie stretch stof hebben idd
vroeger droeg ik die katoenen dingen
[ afbeelding ]
waarom? omdat ik ze vrij bazig vond ..
comfort? zero
nu kan ik ze onmogelijk dragen zonder dat ze als een tangaslip gaan zitten
lolol veel flexibiliteit heb je niet in die dingen neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:20 schreef seto het volgende:
[..]
ik ben ooit uit zo'n ding gescheurd tijdens squats
fiets je veel?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:24 schreef Klokov het volgende:
Teveel broeken verscheurd, heb nog geen theorie waarom mn boxers het nu zo snel begeven
Mannelijke squatass incl dikke hams en quads en dan deze boxersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:17 schreef Klokov het volgende:
Meeste winkels hebben geen XXL, kom er ook achter dat het niet veel helpt en het probleem de pijpen is en niet de band.
[ afbeelding ]
Valt mee, daaraan zijn wel veel broeken gesneuveld want ik heb zo'n leren broekriem zadelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |