SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
dankjequote:
Steroïden?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Beach het volgende:
[..]
dankje))
nog tips voor me? laatste maanden stall ik keihard omdat ik niet kan bulken
hoezo kan je niet bulken?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Beach het volgende:
[..]
dankje))
nog tips voor me? laatste maanden stall ik keihard omdat ik niet kan bulken
Annet?quote:
Ik ben aan het cutten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:08 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
hoezo kan je niet bulken?
50-100 kcal erbovenop zou al helpen
ja stallen is dan onvermijdelijk..quote:
Idd, het is niet super exact geloof ik maar vrij accuraat. Ze gaan niet je huis bepalen als je in een appartementencomplex woont, maar daarvoor hebben ze wel je registratie bij de provider.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:02 schreef fathank het volgende:
@sapstengel
Idd, plaatsbepaling van je phone wordt iedere 6 minuten opgeslagen door je provider en minimaal een half jaar bewaard. En daar komt geen GPS aan te pas, puur triangulatie van het signaal van diverse gsmmasten waarmee je in verbinding staat.
paarden hebben zo'n koker...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja ik ook. Stallen met een paard erin. Ja toch?
ja en melkvee vooralquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
ja ik ook. Stallen met een paard erin. Ja toch?
Voor de P?quote:
ja datquote:
1613quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Sapstengel het volgende:
Hoeveel posts heb ik trouwens nodig om Fanta te verslaan?
Ze kunnen je binnen een straal van 20á30 meter lokaliseren over het algemeen, beetje afhankelijk van het aantal zendmasten in de buurt. En ook met GPS kunnen ze je binnen in een appartementencomplex niet lokaliseren aangezien GPS binnen zo goed als niet werkt, laat staan dat je zonder grondstation de hoogte betrouwbaar kunt bepalen. En apparatuur die met zo'n grondstation kan communiceren zit niet in je telefoon verwerkt. Dan praat je over spul van 10k+ euro.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, het is niet super exact geloof ik maar vrij accuraat. Ze gaan niet je huis bepalen als je in een appartementencomplex woont, maar daarvoor hebben ze wel je registratie bij de provider.
Klopt hij zit er bij mij vaak een meter of 30 naast. Ja of hij zegt dat ik in Oslo zitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Ze kunnen je binnen een straal van 20á30 meter lokaliseren over het algemeen, beetje afhankelijk van het aantal zendmasten in de buurt. En ook met GPS kunnen ze je binnen in een appartementencomplex niet lokaliseren aangezien GPS binnen zo goed als niet werkt, laat staan dat je zonder grondstation de hoogte betrouwbaar kunt bepalen.
Ha dus als ik mensenhandel ga doen dan gaan ze me proberen te arresteren bij de buurvrouw?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt hij zit er bij mij vaak een meter of 30 naast. Ja of hij zegt dat ik in Oslo zit
En idd binnen niet, maarja als ze je moeten hebben komen ze snel genoeg aan je adres. Ik vind het iig maar overdreven allemaal, sowieso je druk maken om dat soort zaken. Gevoelige dingen gewoon face to face bespreken, dan ben je veilig genoeg.
huh?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt hij zit er bij mij vaak een meter of 30 naast. Ja of hij zegt dat ik in Oslo zit
En idd binnen niet, maarja als ze je moeten hebben komen ze snel genoeg aan je adres. Ik vind het iig maar overdreven allemaal, sowieso je druk maken om dat soort zaken. Gevoelige dingen gewoon face to face bespreken, dan ben je veilig genoeg.
ja maar als je gps uit hebt staan dan kan je telefoon een schatting maken aan de hand van dichtbijzijnste paal .. doet mijne ook want mijn gps is geheel kapot lolquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:
[..]
huh?
Nee dat is GPS
Wat Hank bedoelt is dat providers een fasemeting kunnen doen op jouw telefoonsignaal tussen verschillende base stations.
Daarmee kun je (eigenlijk op hetzelfde principe als GPS) plaatsbepaling met het mobiele netwerk doen.
Dat is niet iets wat jij zelf kan, kunnen alleen de privders
ja graagquote:
bbahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja graag
spareribs, varkenshaas, karbonaadje, gegrilde beenham met mosterd, katenspek, bacon, nog meer bacon, daarna nog wat bacon
bahquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja graag
spareribs, varkenshaas, karbonaadje, gegrilde beenham met mosterd, katenspek, bacon, nog meer bacon, daarna nog wat bacon
oh ok, dan miste ik een stukje in die conversatie lol.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:24 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja maar als je gps uit hebt staan dan kan je telefoon een schatting maken aan de hand van dichtbijzijnste paal .. doet mijne ook want mijn gps is geheel kapot lol
die precieze 3 punts meting(of hoeveel punten ook) die is idd exclusief voor politie e.d. te gebruiken idd .. ze vinden je altijdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef RaymondK het volgende:
[..]
oh ok, dan miste ik een stukje in die conversatie lol.
Dat is je aangepraatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Varkens... ik vind ze niet lekker en t vlees ook niet
Meh moet er niet aan denken, ik probeer alles aan voedsel wel, maar varkensvlees is me veel te vet en vullendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Dat is je aangepraat
een goede varkenshaas medaillon met een lekkere sju of saus is echt heerlijk,
Goede Varkenshaas heeft minder vet dan een kipfiletquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Meh moet er niet aan denken, ik probeer alles aan voedsel wel, maar varkensvlees is me veel te vet en vullend
Thamar van het kamp? hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Montelly het volgende:
Woow boiiss, help mij even het zit namelijk zo. Soms haal ik een broodje bij de pomp hier in de buurt. Er werkt daar dus zon chick waar ik al een tijdje boner van krijg. Ik maak dus af en toe een hele foute opmerking/grap waar ze altijd om moet lachen "hihihihi" zeg maar.
Nu is ze tijdje (3 weken) afwezig geweest en vandaag dus weer aan het werk. Dus ik vroeg op een speelsemanier waar ze was en dat ik haar gemist heb etc...eindstand hele gesprek met haar gevoerd tijdens afrekenen en een rij boze mensen omdat ik niet opschoot. Maar daar had ik schijt aan vriendjes omdat muscles jwtz.
Samenvatting: ze heet Thamar en ik zou haar graag een keer willen plowen, wat nu?
Vraag dima hoe te handelen. Hij heeft meeste van deze situaties meegemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Montelly het volgende:
Woow boiiss, help mij even het zit namelijk zo. Soms haal ik een broodje bij de pomp hier in de buurt. Er werkt daar dus zon chick waar ik al een tijdje boner van krijg. Ik maak dus af en toe een hele foute opmerking/grap waar ze altijd om moet lachen "hihihihi" zeg maar.
Nu is ze tijdje (3 weken) afwezig geweest en vandaag dus weer aan het werk. Dus ik vroeg op een speelsemanier waar ze was en dat ik haar gemist heb etc...eindstand hele gesprek met haar gevoerd tijdens afrekenen en een rij boze mensen omdat ik niet opschoot. Maar daar had ik schijt aan vriendjes omdat muscles jwtz.
Samenvatting: ze heet Thamar en ik zou haar graag een keer willen plowen, wat nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |