quote:Op vrijdag 21 februari 2014 15:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je ons maar niet aansteekt dan.
[ link | afbeelding ]
quote:
Als gox nou eens met iets zinvols zou komen... Maar dat vlot ook allemaal niet echt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef Scorpie het volgende:
BTC is wel een beetje einde oefening.
Dat zou ook weer nietquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:33 schreef roislecxe het volgende:
De sell van MINT op 19 ziet er elk kwartier beter uit
Hij doet maarquote:
Hmm goed punt. Maar Leaf is geen PoS.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij doet maar
Ik koop hem dan toch niet meer terug.
Krijg je hetzelfde als met leaf, komt ook nergens meer sinds het opgepompt is geweest.
Zou wel lekker zijn, maar niet als ontbijt.quote:
Onderweg naar Japan om mee te gaan protesteren?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef MichaelScott het volgende:
Waar is Robin eigenlijk gebleven?
Zal me benieuwenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het moet weer even stijgen naar 20.
Anders verkoop ik wel op 13 of zo... maar gaat ongetwijfeld meer waard wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zal me benieuwen
19
Edit: maar ik hoop het wel voor je
Ongetwijfeld ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders verkoop ik wel op 13 of zo... maar gaat ongetwijfeld meer waard worden.
O, en MOON moet even naar 9.
Moon leek me van de week de beste manier om LTC in BTC om te zetten. En toen ineens zakte de koers. Het voordeel is dat ik als het goed is ergens aan het begin van de sellwall op 9 zit inmiddelsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ja?![]()
Het heeft al op 6 gestaan he
I know, maar vele bitcoiners zitten in goud, en een eventueel Einde van het monetaire systeem is geheel ontopic lijk mij zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:24 schreef A321456 het volgende:
Goud? Hier worden alleen virtuele valuta besproken
Ik ben helemaal geen gold/silverbug en heb dus ook nog nooit van Comex gehoord. Dus waarschijnlijk een domme vraag, maar is dat Comex dan ook leidend in die wereld of is het meer de Goxquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
I know, maar vele bitcoiners zitten in goud, en een eventueel Einde van het monetaire systeem is geheel ontopic lijk mij zo.
88%: dit is het percentage waarmee de goudvoorraad op de Comex daalde, het afgelopen jaar. In de afgelopen weken bouwden de 'bazen' onder de banken hun goudvoorraad terug op. Hiermee probeerden zij de instorting van de Comex te vermijden. Desondanks, blijft de Comex te maken te hebben met een leegloop. En deze leegloop kan, aldus vele experts, twee dingen betekenen: een einde aan goudhandel via de Comex, of de instorting van ons huidige monetaire systeem.
Einde van de Comex - óf het monetaire systeem
Begin februari dit jaar, bestonden er beschikbare af te sluiten contracten voor 1,3 miljoen 'ounces' op de Comex. De huidige voorraad, welke bestaat uit slechts 439.000 'ounce', maakt het onmogelijk deze contracten - zonder risico - beschikbaar te stellen. De meeste contracten werden in deze dan ook in cash afgesloten. Naarmate de goudprijs steeds meer achteruit gaat, prefereren handelaars echter fysieke waarde, dan te moeten vertrouwen op een 'onzichtbaar' contract en waarde. In deze zou dit het einde van de Comex en/of het gehele huidige monetaire systeem kunnen betekenen.
Het is een SlowChat, we willen hier nog wel eens een zijweggetje inslaan. Ik zie het verband tussen goud/fiat/Bitcoin wel trouwens, niks mis met een beetje lezen over de andere systemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Munt-Hunt het volgende:
Hoi, kom net binnen in dit topic. Vergeef me, maar wat heeft goud te maken met cryptocurrency? Helemaal niets volgens mij? Comex? Never heard of it.
Dat blijft een raar verhaal inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef A321456 het volgende:
In de goud-wereld bestaat ook een Mt. Gox![]()
Naam vd instelling: USA
http://beurz.com/dit-verhaal-wordt-steeds-vreemder/
Yes. Sorry, begrijp je.. dacht compleet de andere kant op. FIAT cash is fake. Crypto heeft mogelijk meer (verdeelde) waarde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef A321456 het volgende:
In de goud-wereld bestaat ook een Mt. Gox![]()
Naam vd instelling: USA
http://beurz.com/dit-verhaal-wordt-steeds-vreemder/
Kom maar op met deze aanvallen..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:08 schreef A321456 het volgende:
Oh het was puur op een grappige wijze bedoeld hoor, niet als aanval!
Kwam er toevallig langs in een topic op Tweakers
µ had daar een mooie uitleg van, kan dat plaatje alleen niet vinden atmquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:14 schreef A321456 het volgende:
Wie kan mij trouwens eens uitleggen wat de 4 rechterkolommen betekenen (het orderboek?) op http://bitcoinwisdom.com/markets/bitstamp/btcusd
Kolom 3 is de prijs en kolom 4 het aantal Bitcoins dat er te koop is bij de prijs, maar wat zijn de twee meest linkse kolommen dan?
In SC? Kan je beter niet te lang vertoevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:15 schreef Munt-Hunt het volgende:
[..]
Kom maar op met deze aanvallen..![]()
Je zet me even op scherp, dank je wel daarvoor. Meer info droppen waarvan jij denkt dat het belangrijk zou kunnen zijn!
Waar wel dan op FOK, of zitten hier geen hardcore miners/traders?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:16 schreef A321456 het volgende:
[..]
In SC? Kan je beter niet te lang vertoeven
Mining: BIT / [MINE] Centraal mining topic #36 minen in moeilijke tijdenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Munt-Hunt het volgende:
[..]
Waar wel dan op FOK, of zitten hier geen hardcore miners/traders?
Deze SC bestaat voor 99% uit de volgende reactie:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:17 schreef Munt-Hunt het volgende:
[..]
Waar wel dan op FOK, of zitten hier geen hardcore miners/traders?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze SC bestaat voor 99% uit de volgende reactie:
Toto
Hai, ik ben Toto, ik ben de eindbaas van deze SC omdat ik al uit cryptocurrencies gestapt ben met 12 euro winst. Verder lopen ze hier graag te emo.giffen op mij omdat ze jaloers zijn. Mja haters mogen verlaten en zo xoxoquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deze SC bestaat voor 99% uit de volgende reactie:
Toto
Ik denk het niet. Maar hoop het voor je hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef Munt-Hunt het volgende:
PND gaat de DOGE 2.0 worden. Iedereen al gezien?
Laten we het hopen, heb 24,445,881 PNDquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:38 schreef Munt-Hunt het volgende:
PND gaat de DOGE 2.0 worden. Iedereen al gezien?
Jemig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Laten we het hopen, heb 24.445.881 PND
Dat weet ik morgenochtend, zodra m'n BTC's in Multibit staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De vraag is: werkt het of is het een scam
Zoiets. Pending ¤-withdrawal (4 weken en counting) binnen een uur kunnen cancelen op Gox, GoxBTC gekocht, verkocht voor RealBTC.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Fiat naar Gox en daarna GoxBTC op bitcoinbuilder verkocht?
Paper wallet gevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:20 schreef A321456 het volgende:
Verdomme dat is kleding/cadeautje uitzoeken voor vrouwen altijd lastig...
Zijn te krijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:21 schreef A321456 het volgende:
Doge shirt zou zo geaccepteerd worden...
Verledenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
Als je een tijdmachine hebt die je 1 keer kunt gebruiken, zou je dan liever naar de toekomst gaan of naar het verleden?
Ik zou 3 minuten in de tijd teruggaan zodat ik jouw reactie in het verleden kon quoten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
Als je een tijdmachine hebt die je 1 keer kunt gebruiken, zou je dan liever naar de toekomst gaan of naar het verleden?
2009, het begin van bitcoinquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
Zou je niet liever een paar dagen terug gaan en een coin kopen die ineens hard gaat stijgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou 3 minuten in de tijd teruggaan zodat ik jouw reactie in het verleden kon quoten.
Maar je kan niet meer terug heh. Dan zit jij daar ergens in 2009, ik weet niet hoe oud je bent. En er is ook gewoon de jongere jij die je vroeger was. Als je 3 dagen terug gaat kun je die persoon altijd nog vermoorden of bevriend maken, maar met een jongere jij gaat dat lastiger.quote:
Raadgever van de jongere ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je kan niet meer terug heh. Dan zit jij daar ergens in 2009, ik weet niet hoe oud je bent. En er is ook gewoon de jongere jij die je vroeger was. Als je 3 dagen terug gaat kun je die persoon altijd nog vermoorden of bevriend maken, maar met een jongere jij gaat dat lastiger.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En wat ga je zelf doen? Waar ga je wonen, je verstoppen in de kast?
quote:
Testen of je te hacken bentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:50 schreef DaMart het volgende:
Oké, bijzonder... heb ineens 2 keer 1 Satoshi gekregen in mijn Bitcoinwallet van adresse die beginnen met 1Sochi en 1Enjoy... wat is dat nou weer?.
Nee, spam van Bitwars of zo, vond ik via Googlequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |