Zou wel lekker zijn, maar niet als ontbijt.quote:
Onderweg naar Japan om mee te gaan protesteren?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:21 schreef MichaelScott het volgende:
Waar is Robin eigenlijk gebleven?
Zal me benieuwenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het moet weer even stijgen naar 20.
Anders verkoop ik wel op 13 of zo... maar gaat ongetwijfeld meer waard wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zal me benieuwen
19
Edit: maar ik hoop het wel voor je
Ongetwijfeld ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Anders verkoop ik wel op 13 of zo... maar gaat ongetwijfeld meer waard worden.
O, en MOON moet even naar 9.
Moon leek me van de week de beste manier om LTC in BTC om te zetten. En toen ineens zakte de koers. Het voordeel is dat ik als het goed is ergens aan het begin van de sellwall op 9 zit inmiddelsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ongetwijfeld ja?![]()
Het heeft al op 6 gestaan he
I know, maar vele bitcoiners zitten in goud, en een eventueel Einde van het monetaire systeem is geheel ontopic lijk mij zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:24 schreef A321456 het volgende:
Goud? Hier worden alleen virtuele valuta besproken
Ik ben helemaal geen gold/silverbug en heb dus ook nog nooit van Comex gehoord. Dus waarschijnlijk een domme vraag, maar is dat Comex dan ook leidend in die wereld of is het meer de Goxquote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:27 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
I know, maar vele bitcoiners zitten in goud, en een eventueel Einde van het monetaire systeem is geheel ontopic lijk mij zo.
88%: dit is het percentage waarmee de goudvoorraad op de Comex daalde, het afgelopen jaar. In de afgelopen weken bouwden de 'bazen' onder de banken hun goudvoorraad terug op. Hiermee probeerden zij de instorting van de Comex te vermijden. Desondanks, blijft de Comex te maken te hebben met een leegloop. En deze leegloop kan, aldus vele experts, twee dingen betekenen: een einde aan goudhandel via de Comex, of de instorting van ons huidige monetaire systeem.
Einde van de Comex - óf het monetaire systeem
Begin februari dit jaar, bestonden er beschikbare af te sluiten contracten voor 1,3 miljoen 'ounces' op de Comex. De huidige voorraad, welke bestaat uit slechts 439.000 'ounce', maakt het onmogelijk deze contracten - zonder risico - beschikbaar te stellen. De meeste contracten werden in deze dan ook in cash afgesloten. Naarmate de goudprijs steeds meer achteruit gaat, prefereren handelaars echter fysieke waarde, dan te moeten vertrouwen op een 'onzichtbaar' contract en waarde. In deze zou dit het einde van de Comex en/of het gehele huidige monetaire systeem kunnen betekenen.
Het is een SlowChat, we willen hier nog wel eens een zijweggetje inslaan. Ik zie het verband tussen goud/fiat/Bitcoin wel trouwens, niks mis met een beetje lezen over de andere systemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:55 schreef Munt-Hunt het volgende:
Hoi, kom net binnen in dit topic. Vergeef me, maar wat heeft goud te maken met cryptocurrency? Helemaal niets volgens mij? Comex? Never heard of it.
Dat blijft een raar verhaal inderdaadquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef A321456 het volgende:
In de goud-wereld bestaat ook een Mt. Gox![]()
Naam vd instelling: USA
http://beurz.com/dit-verhaal-wordt-steeds-vreemder/
Yes. Sorry, begrijp je.. dacht compleet de andere kant op. FIAT cash is fake. Crypto heeft mogelijk meer (verdeelde) waarde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:00 schreef A321456 het volgende:
In de goud-wereld bestaat ook een Mt. Gox![]()
Naam vd instelling: USA
http://beurz.com/dit-verhaal-wordt-steeds-vreemder/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |