Gewoon omdat het kan is denk ik de beste tl;dr over DogeCoin ooitquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef RoelerMF het volgende:
Heb de helft van mijn overgebleven BTC ook maar in doge gepropt, gewoon omdat het kan
quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:02 schreef RoelerMF het volgende:
Doge heeft de leukste plaatjes, that is why
Dan staan ze bij Cryptsy, kun je vanaf daar gewoon naar je eigen wallet op je computer verzenden (doen)quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:30 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik ben ook aan het kijken of ik wat Dogecoins kan kopen. Maar waar kopen jullie het vandaan?
Ik zit nu op een site "Crypsty", is dit een goede trader? En kan je dan je dogecoins opslaan op je portemonnee op je computer of heb ik het dan online opgeslagen op mijn Cryptsy account?
MtGox heeft problemen, daar moet je ver vandaag blijven. Als je makkelijk wil kopen zou ik Bitonic adviseren. Daar kun je met iDeal kopen, en meerdere users hier (waaronder ik) hebben er goede ervaringen mee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:47 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik vind het nogal omslachtig, wat ik zo zie moet ik bij MtGox Bitcoins kopen, om die vervolgens te slepen naar Cryptsy om daar Dogecoins te kunnen kopen, klopt dit of kan het makkelijker?
Op Cryptsy staat bovenaan in de blauwe balk Balances, daar klik je op. Dan ga je naar de coin van je keuze, in dit geval dus Bitcoin, als je daar je muis op zet krijg je een aantal opties, klik op deposit. Verstuur vanuit Multibit naar het adres wat daar staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:31 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik lijk (ben) wel een noob met mijn vragen, maar hoe transfer ik Bitcoins, die ik op mijn Multibit account heb staan, naar Cryptsy?
En als ik de Bitcoins op Cryptsy heb, dan kan ik Dogecoins kopen, die ik weer terug kan transferen naar mijn Multibit account, die ik op mijn computer heb staan.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:25 schreef DrSnuggle het volgende:
Ah het is gelukt, ik zat niet goed op te letten en deed het telkens verkeerd om.
Welkom, nogmaals, vragen beantwoorden we graag. Hier is alvast een hondenplaatje voor je:quote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:41 schreef DrSnuggle het volgende:
Top, dank je (jullie) alvast voor de hulp.
Ben zelf al korte tijd met aandelen bezig en Bitcoins heeft mij ook al langere tijd bezig gehouden maar nooit wat mee gedaan omdat dat minen te ingewikkeld is enzo. Maar nu lijkt mij die dogecoins wel een leuk initiatief, maar niet om te minen maar meer om te traden.
Ik ga dit (en andere coin-) topics even goed in de gaten houden.
So cool, much thanksquote:Op zaterdag 15 februari 2014 23:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Welkom, nogmaals, vragen beantwoorden we graag. Hier is alvast een hondenplaatje voor je:
[ afbeelding ]
quote:NETWORK HAS FORKED ! TRYING TO FIND THE PROPER FORK ! EVERY POOL IS FORKED ! DONT MINE OR DONT SEND DOGES TO ANYONE ! MINING OPERATIONS WILL RESUME AS SOON AS THERE IS CLEAR INFO ON WHICH FORK IS THE RIGHT FORK!
Ah, juistem.quote:Op maandag 17 februari 2014 20:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/Bitcoin/comments/1a51xx/
Prima beslissing wmbquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:07 schreef ukga het volgende:
http://thenextweb.com/ins(...)s%20he%20rejected%20$500,000%20investment%20offers&utm_campaign=social%20media
Aan dit bericht te lezen gaan we met zn alle niet rijk worden van de dogecoins
Artikel samengevat: de oprichter weigert grote investeringen en wilt zelf ook niet rijk worden. Hij vindt het leuk genoeg dat goede doelen gesponsort kunnen worden dmv de dogecoin
&
Om te zorgen dat de dogecoin weinig waard blijft, kan na 2014 5miljard dogecoins per jaar gemined worden
Bron: Wikipediaquote:There will be approximately 100 billion coins in circulation by the end of 2014. Thereafter, 5.2 billion coins will be produced per year. As of 13 February 2014, nearly 50 billion Dogecoins have been mined.
100 miljard is trouwens wel heel veel. Wat ik zo kan vinden zijn er zo'n 15 miljoen(?) Bitcoins in omloop.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:16 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Bron: Wikipedia
Is bovenstaande waar dat er nu al 50% van de totaal aantal dogecoins van 2014 is gemined? En wanneer het limiet van 100 miljard is bereikt (als het zo door gaat zal dat rond eind maart zijn), gaat dan de waarde van de munt niet flink stijgen?
Ik bezit nu 40000 dogecoins
Handige site, dank jequote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef ukga het volgende:
Op www.bitinfocharts.com kun je zien hoeveel er gemined zijn.
Dogecoin zijn er nu 52 miljard ongeveer gemined. En de 100 miljard wordt pas eind 2014 gemined geloof ik.
Dogecoin heeft geen limiet meer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:16 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Bron: Wikipedia
Is bovenstaande waar dat er nu al 50% van de totaal aantal dogecoins van 2014 is gemined? En wanneer het limiet van 100 miljard is bereikt (als het zo door gaat zal dat rond eind maart zijn), gaat dan de waarde van de munt niet flink stijgen?
Ik bezit nu 40000 dogecoins
klopt, dat zei ik een paar post geleden alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dogecoin heeft geen limiet meer.
http://cryptologs.com/dog(...)in-is-going-to-face/
De bestuurder van de NASCAR wagen gesponsord door dogecoin heeft een Reddit AMA, Ask me Anything gedaan.quote:Op zondag 4 mei 2014 14:35 schreef ukga het volgende:
Nog nieuws uit dogecoin land?
Ik zag dat en ne scar auto hebben gesponsord met stickers enzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |