Dat weet ik morgenochtend, zodra m'n BTC's in Multibit staan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:14 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De vraag is: werkt het of is het een scam
Zoiets. Pending ¤-withdrawal (4 weken en counting) binnen een uur kunnen cancelen op Gox, GoxBTC gekocht, verkocht voor RealBTC.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Fiat naar Gox en daarna GoxBTC op bitcoinbuilder verkocht?
Paper wallet gevenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:20 schreef A321456 het volgende:
Verdomme dat is kleding/cadeautje uitzoeken voor vrouwen altijd lastig...
Zijn te krijgenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:21 schreef A321456 het volgende:
Doge shirt zou zo geaccepteerd worden...
Verledenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
Als je een tijdmachine hebt die je 1 keer kunt gebruiken, zou je dan liever naar de toekomst gaan of naar het verleden?
Ik zou 3 minuten in de tijd teruggaan zodat ik jouw reactie in het verleden kon quoten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
Als je een tijdmachine hebt die je 1 keer kunt gebruiken, zou je dan liever naar de toekomst gaan of naar het verleden?
2009, het begin van bitcoinquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef Spatieloos het volgende:
Zou je niet liever een paar dagen terug gaan en een coin kopen die ineens hard gaat stijgen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik zou 3 minuten in de tijd teruggaan zodat ik jouw reactie in het verleden kon quoten.
Maar je kan niet meer terug heh. Dan zit jij daar ergens in 2009, ik weet niet hoe oud je bent. En er is ook gewoon de jongere jij die je vroeger was. Als je 3 dagen terug gaat kun je die persoon altijd nog vermoorden of bevriend maken, maar met een jongere jij gaat dat lastiger.quote:
Raadgever van de jongere ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je kan niet meer terug heh. Dan zit jij daar ergens in 2009, ik weet niet hoe oud je bent. En er is ook gewoon de jongere jij die je vroeger was. Als je 3 dagen terug gaat kun je die persoon altijd nog vermoorden of bevriend maken, maar met een jongere jij gaat dat lastiger.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
En wat ga je zelf doen? Waar ga je wonen, je verstoppen in de kast?
quote:
Testen of je te hacken bentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 23:50 schreef DaMart het volgende:
Oké, bijzonder... heb ineens 2 keer 1 Satoshi gekregen in mijn Bitcoinwallet van adresse die beginnen met 1Sochi en 1Enjoy... wat is dat nou weer?.
Nee, spam van Bitwars of zo, vond ik via Googlequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |