Als ik ze niet kende had ik het niet gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef cr4ne het volgende:
Ken je de rest dan wel? Kan me niet voorstellen dat je Jiggy of Typhoon vindt zuigen als je daadwerkelijk naar hun muziek hebt geluisterd, zelfs als je geen hiphopliefhebber bent.
Gebruikt typhoon straattaal? Vrijwel niet hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik ze niet kende had ik het niet gezegd.
Waar ik me vooral extreem aan stoor is die straattaal. Daardoor kan ik die mensen al niet serieus nemen.
Nee,die is weer quasi-diepzinnig. Beetje de Blof van de rapwereld zeg maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Gebruikt typhoon straattaal? Vrijwel niet hoor
Tsja, ieder zijn smaak. Fresku dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee,die is weer quasi-diepzinnig. Beetje de Blof van de rapwereld zeg maar.
En tegelijk is hij de allerslechtse. Dat maakt hem zo briljant.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Godtje het volgende:
Def P
En daar is er gelijk een einde gekomen aan het lijstje. De rest is kut
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef cr4ne het volgende:
![]()
Weinig liefde voor hiphop hier.
Sommige Nederlandse rappers doen echt niet onder aan Amerikaanse rappers!
dit dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar ik me vooral extreem aan stoor is die straattaal. Daardoor kan ik die mensen al niet serieus nemen.
Vertel mij wat er beter is aan de Amerikaanse rappers?quote:
Dat heeft toch geen kut te maken met het feit of het goede rappers zijn of niet? Laat staan in vergelijking met Amerikaanse rappers, alsof die allemaal geen straattaal gebruiken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:25 schreef Catch22- het volgende:
Sticks
Typhoon
Rico
Fresku
Winne
dat zijn mijn favoriete rappers, in die volgorde. Wil niet zeggen dat de rest slecht is, maar dit zijn de rappers waarvan ik vind dat ze net even wat beter zijn dan de rest.
Dan vergeet ik nog The Anonymous Mis op te noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef Deshain het volgende:
E-Life, eigenlijk de enige goede rapper die Nederland ooit heeft gekend.
Ik vergat Yayo idd. Die hoort er wel tussenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:39 schreef droommoord het volgende:
1 Typhoon
2 Rico
3 Jiggy Dje
4 Sticks
5 Fresku
6 Akwasi
7 Fit
8 Winne
9 Faberyayo
10 Diggy Dex
dit denk ik zo..
Ik vind Yayo meer grappig en leuk, dan een goede rapperquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vergat Yayo idd. Die hoort er wel tussen
quote:
tekstueel misschien wel de beste van nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:41 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ik vind Yayo meer grappig en leuk, dan een goede rapper
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:42 schreef droommoord het volgende:
[..]vooral zijn shit met diggy vind ik wel lekker
klopt, maar zegt nog steeds niet heel veel over zijn rapkwaliteitenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tekstueel misschien wel de beste van nederland.
heb je het grote gedoe of Head Banger Boogie wel eens geluisterd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef droommoord het volgende:
[..]
klopt, maar zegt nog steeds niet heel veel over zijn rapkwaliteiten
Jazeker, het grote gedoe vooral is heul nice, maar blijf de flow en rapkwaliteiten van rico jiggy typhoon sticks beter vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je het grote gedoe of Head Banger Boogie wel eens geluisterd?
Dat kanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:48 schreef droommoord het volgende:
[..]
Jazeker, het grote gedoe vooral is heul nice, maar blijf de flow en rapkwaliteiten van rico jiggy typhoon sticks beter vinden
Mag ik in dit verband de (helaas ter ziele gegane) Osdorp Posse met Def P als rapper noemen? En Brainpower is zeker ook de moeite waard, zowel in het nederlands als tegenwoordig in het engels. Vermeldenswaardig is ook DJvT, maar die zijn niet zo consistent in hun kwaliteit. Bij vlagen geniaal, zo niet driewerf geniaal, bij vlagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nederlands in raptaal klinkt echt te lachwekkend
heb zelf geen twitter, zal wel goed uitkomen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind jiggy een goede rapper, maar ik heb hem een tijdje gevolgd op twitter en sindsdien vind ik het een beetje een zeikzak.
hij is echt zo iemand die over alles wat je maar enigszins op racisme kan gooien zeikt. En daarbij te pas en te onpas zijn politieke mening geeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef droommoord het volgende:
[..]
heb zelf geen twitter, zal wel goed uitkomen.
(zou juist denken dat Jiggy heel grappig zou zijn op twitter oid, hij is leuk met taal enzo)
Tuurlijk wel, als je voor mij geen mooie muziek maakt ben je voor mij geen goede muzikant.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen kut te maken met het feit of het goede rappers zijn of niet?
Beetje het 'betweterige' wat wel meer rappers hebben. Kan me voorstellen dat dat irritant is ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is echt zo iemand die over alles wat je maar enigszins op racisme kan gooien zeikt. En daarbij te pas en te onpas zijn politieke mening geeft.
Bij hem is dat wel extreem.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef droommoord het volgende:
[..]
Beetje het 'betweterige' wat wel meer rappers hebben. Kan me voorstellen dat dat irritant is ja.
Ik vind hem met moon, ART, delic (fakkelteitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bij hem is dat wel extreem.
Sticks is trouwens wel de allerbeste nederlandse rapper, met afstand, in mijn ogen. Wat een onwijze held. Die heeft al zoveel, zulke goede muziek gemaakt.
Zit wat in van die tekstsamenhangquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Catch22- het volgende:
Ty is wel een baasje ja. Rico ook, hij flowt als de beste, maar zijn teksten hebben niet altijd even veel samenhang. En DMT vond ik ook niet zo heel erg lekker moet ik zeggen.
buitenwesten ook niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef droommoord het volgende:
[..]
Zit wat in van die tekstsamenhang![]()
Ik vind eigenlijk niets van kubus lekker, zowel MC1&2 als DMT niet.
daar komen rico en sticks wel hard ja volgens mij, heb het al een jaartje niet meer gehoord ofzo. Was het album een beetje vergeten eigenlijk, schrijf kubus altijd meteen af, ga hem nu meteen maar weer draaienquote:
beter doe je dat wel ja!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef droommoord het volgende:
[..]
daar komen rico en sticks wel hard ja volgens mij, heb het al een jaartje niet meer gehoord ofzo. Was het album een beetje vergeten eigenlijk, schrijf kubus altijd meteen af, ga hem nu meteen maar weer draaien
Mag ik dan Casto noemen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mag ik in dit verband de (helaas ter ziele gegane) Osdorp Posse met Def P als rapper noemen?
Duvelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
beter doe je dat wel ja!
Duvel hoort trouwens ook nog in het lijstje, nu ik er aan denk. Ut zwarte aap van Jawat is eigenlijk ook erg dik.
Jawat vind ik een baasje, sympathieke vent ook. Maar dat komt ook meer omdat hij echt hard kwam in de tijd dat ik in Zwolle woonde dat ik hem vet vindt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:22 schreef droommoord het volgende:
[..]
Duvelpaar heerlijke tracks met een relaxte flow
Jawatvind hem heel matig
Buitenwesten vind ik ook vervelend hoor ik nu weer, ik vind het lastig om uit te leggen. Maar het liedje buitenbad vind ik best wel typerend, heerlijke flow van rico, alleen de beat en dat soort van refrein-iets vind ik gewoon stront en verpest het voor mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jawat vind ik een baasje, sympathieke vent ook. Maar dat komt ook meer omdat hij echt hard kwam in de tijd dat ik in Zwolle woonde dat ik hem vet vindt.
Ik snap bij beide wat je bedoelt en ik snap waarom je dat denktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef droommoord het volgende:
[..]
Buitenwesten vind ik ook vervelend hoor ik nu weer, ik vind het lastig om uit te leggen. Maar het liedje buitenbad vind ik best wel typerend, heerlijke flow van rico, alleen de beat en dat soort van refrein-iets vind ik gewoon stront en verpest het voor mij.
Ik haat Jawat nog steeds voor wat hij gekkenhuis heeft aangedaan. Dat was met een andere rapper die geen onzin praat DE perfecte track geweest, hoe kun je nou bedenken om in een tekstueel kwalitatieve track alles te laten eindigen op dezelfde klank en je daarom te beperken
![]()
Met zijn zogenaamde kennis over wetenschap en de medische wereld. (sorry als jij hem wel cool vind
)
Ik vind het an sich ook geen probleem als de tekst wat krom is, maar niet in het beste nederhopliedje wat ooit gemaakt is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik snap bij beide wat je bedoelt en ik snap waarom je dat denkt
Bij sommige rappers kan ik goed de boodschap in de soms kromme tekst waarderen, maar soms is dat juist vervelend. Van Jawat waardeer ik het wel, ook omdat hij gewoon echt hard is.
o wacht dit is een hiphoptopic he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ik vind het an sich ook geen probleem als de tekst wat krom is, maar niet in het beste nederhopliedje wat ooit gemaakt is.Thanks for understanding me btw
WALLA KOM NAAR NIMMA IK HEB PIPA STA AL KLAAR KKHOMOquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
o wacht dit is een hiphoptopic he?
KANKERJONG IK STOMP JE DE TERING JOH MAFKEES JAWAT IS KKHARD KOM RELLE DAN
Die ja. Vreemd dat al degenen boven jou, hem nog niet genoemd hebben.quote:
Sticks zijn teksten niet goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Stofje het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Sticks. Ik weet niet, ik vind z'n teksten echt belabberd en hij doet echt z'n best zo droog en ongeïnteresseerd mogelijk z'n teksten in te rappen. Z'n podiumperformance vind ik wel erg goed. Ik luister wel graag naar Jiggy Djé en Diggy Dex. Ook Pete Philly is goed (hoewel Engelstalig), maar muzikaal is dat altijd zó vreselijk netjes en binnen de lijntjes dat het echt oersaai wordt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:33 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben helemaal idolaat van Lil' Kleine.
Die ken ik, absoluut. Toffe Amersfoortste hiphop. Vind Terilekst en Spacekees ook tofquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:22 schreef droommoord het volgende:
[..]
Sticks zijn teksten niet goedDie gast is geniaal man. Maar je kent hopelijk DAC wel als je zowel Jiggy als Diggy fan bent? diDACtici en Professioneel Chillen
Doorhalen; heerlijke track![]()
![]()
Ja man, ik vind Jiggy's muziek erg tof maar sinds ik hem op twitter volg begin ik me ook echt te irriteren aan hem. Vooral tijdens de zwarte pietendiscussie was hij écht schijtirritant. Maar het blijft wel een van de vettere rappers voor mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is echt zo iemand die over alles wat je maar enigszins op racisme kan gooien zeikt. En daarbij te pas en te onpas zijn politieke mening geeft.
De teksten van sticks in broodje aap zijn heerlijk imo. Hier staan wat verses, ben wel benieuwd wat je ervan vindt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die ken ik, absoluut. Toffe Amersfoortste hiphop. Vind Terilekst en Spacekees ook tof.
Ja, ik vind Sticks' teksten vaak erg matig, met hier en daar een leuke line. Kun je misschien een goede Sticks-tekst hier neerzetten die geniaal is? Ik ben ze nog niet tegengekomen maar heb ze eerlijk gezegd ook niet geweldig geanalyseerd of iets dergelijks.
x2quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Godtje het volgende:
Def P
En daar is er gelijk een einde gekomen aan het lijstje. De rest is kut
Vind deze nog altijd wel tof:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die ken ik, absoluut. Toffe Amersfoortste hiphop. Vind Terilekst en Spacekees ook tof.
Ja, ik vind Sticks' teksten vaak erg matig, met hier en daar een leuke line. Kun je misschien een goede Sticks-tekst hier neerzetten die geniaal is? Ik ben ze nog niet tegengekomen maar heb ze eerlijk gezegd ook niet geweldig geanalyseerd of iets dergelijks.
En uiteraard:quote:... en zelfs m’n ma geeft je Nederlandse les
geen tekenen van stress,
we weten: we zijn beter dan de rest
ik spit precies, in spitsessies,
jij spit 16, maar spit met een dyslexie
stumper,
je stuntelt,
geen studiebol-stijl (nee)
dit is shit waarvoor je je vrienden opbelt
en ze vertelt
wat eigenlijk de bom is
ik chill met Tolkien ik heb skeit aan jullie hobbits (ja)
we maken meer moves dan aerobics (ja)
en rappers zien ’t zwarter in dan gothics
quote:S, T,
ideale initialen,
finesse en souplesse van Zinedine Zidane
of Jari Litmanen,
klaar voor die finale,
maak meer moves dan Nijmeegse avondvierdaagses
ik zal een Palm in je handpalm pasen -
en kalm de allerlaatste rookwalm blazen
En als alles achter de rug is,
wil ik terug kunnen kijken en zeggen dat ’t gelukt is
Dus beter weet je goed,
m’n shit is abnormaal, omdat dingen pas normaal zijn wanneer iedereen ’t doet
tweede is inderdaad heiligquote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:10 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Vind deze nog altijd wel tof:
[..]
En uiteraard:
[..]
Maar MF Doom gebruikt toch ook erg veel slang, stoor je je daar ook aan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. Integendeel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:04 schreef esv7 het volgende:
[..]
Maar MF Doom gebruikt toch ook erg veel slang, stoor je je daar ook aan?
Maar waarom is dat dan anders? Gewoon benieuwd trouwens.quote:
Omdat Doom het meestal op een bijzonder slimme wijze brengt, met dubbelzinnigheden en woordspelingen. Bij Nederlandse rappers heb ik vaak het idee dat ze gewoon heel graag stoer willen zijn of dat ze gewoon zo praten, zonder dat er een gedachte achter zit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:08 schreef esv7 het volgende:
[..]
Maar waarom is dat dan anders? Gewoon benieuwd trouwens.
Ahhh op die manier, ja volledig mee eens.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat Doom het meestal op een bijzonder slimme wijze brengt, met dubbelzinnigheden en woordspelingen. Bij Nederlandse rappers heb ik vaak het idee dat ze gewoon heel graag stoer willen zijn of dat ze gewoon zo praten, zonder dat er een gedachte achter zit.
Ja maar Madvillainyquote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef droommoord het volgende:
sticks, jiggy dje, rico en zeker typhoon zijn echt niet gewoon stoer aan het doen hoor. Daar zit wel wat meer achter...
En MF doom is een klootzak en zet zijn eigen fans voor schut
Paxquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef KataStrofe het volgende:
1. Typhoon
2. jiggy (vooral door z'n oudere werk, sinds Ark de Triomf vind ik hem een beetje slap geworden).
Dan een heel groot gat en dan deze:
Ki (Kernkoppen)
Dicecream
Pax
Fresku
GMB
RBDjan
Juice(isdunaam)
Van Lange Frans was ik wel gecharmeerd van gedoogbeleid.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:09 schreef Joeri. het volgende:
Lange Frans. Daarbij moet ik zeggen dat ik 9 van de 10 rappers niet ken.
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:07 schreef Catch22- het volgende:
Ex heeft 1 goed album gemaakt en is tegenwoordig echt een mongool
Pauper die vergelijkbaar is met Steenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:17 schreef crossmotor11 het volgende:
Jebroer, Mr.Polska, Kid de Blits, Leo.
Vind Jebroer dan wel best. Geen stoer straattaal gedoe,
right to the point, met een verhaal in zijn rap
die laatste twee vind ik niet zo. Alles wat ik tegenwoordig van hem zie is een overdatum rapper die weetog weetog roeptquote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.
Oeh klopt jah, die moet ik nog even opzoeken, ik ben heel benieuwd wat ie ervan gemaakt heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef droommoord het volgende:
[..]
Pax![]()
Reazun heeft gister ook een album gereleased, zeker niet slecht!
Binnenlandse Funk is echt een Classic imo. Vitamine E en Tweede Jeugd vind ik al matig. En alles wat daarna komt gewoon ronduit slecht.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.
vooral lekkere beats, moet erg aan zijn stem wennen. Wagwaan & Beter dan dat vind ik qua beats echte toppersquote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Oeh klopt jah, die moet ik nog even opzoeken, ik ben heel benieuwd wat ie ervan gemaakt heeft
Die heeft naast een dikke klapjostie te zijn, maar weinig te bieden wat mij betreftquote:
Hitzzzquote:
Pure poëziequote:"Mijn pa heeft een winkel die is vet duur,
Hij is altijd open tot 5 uur... ..Daarna is hij dicht"
Naja is wel een beetje een icoon geworden hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 09:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die heeft naast een dikke klapjostie te zijn, maar weinig te bieden wat mij betreft
Doc John is ze allemaal de baas afquote:Op maandag 7 april 2014 19:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja is wel een beetje een icoon geworden hoor.
Net zoals MC Biggah en g-low aka angelyrical
Hmm, Typhoon gebruikt geen straattaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:22 schreef beerten het volgende:
Zoeken op: Osdorp Posse
Voor de allerkleinsten op dit forum: da's die rapper die af en toe in het klokhuis zingt / praat...
Ik quote jou even omdat je hem als laatst noemde.quote:
OP vind ik vooral live nogsteeds het beste wat nederland op hip-hop gebied te bieden heeft (jammer dat ze niet meer optreden) maar waar je die gasten ook zag op een metal festival, in een boeren gehucht waar dan ook het was altijd feest en altijd het dak eraf!quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik quote jou even omdat je hem als laatst noemde.
Vroeger was Osdorp Posse echt ' da shit' , rappers als extince en brainpower vielen voor mij in het niets als ik het vergeleek met Def P.
Maar! Ik heb het laatst nog even geluisterd en ik moet tot de jammere conclusie komen dat OP voor mij niet de tand des tijds heeft doorstaan, ik kan het niet meer waarderen zoals vroeger.
Voor de rest heb ik geen idee hoe het met de Nederlandse rapperts is en wie ende wat.
Dat is het idd wat me tegenstaat nu, het knullige. Ik heb ze helaas nooit live gezien, ben ik net 2 a 3 jaar te jong voor denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
OP vind ik vooral live nogsteeds het beste wat nederland op hip-hop gebied te bieden heeft (jammer dat ze niet meer optreden) maar waar je die gasten ook zag op een metal festival, in een boeren gehucht waar dan ook het was altijd feest en altijd het dak eraf!
Het komt allemaal wat knullig over op plaat, maar live brengen ze het zo goed!
Grappig is dat op de een of andere manier is OP gewoon onderdeel van mijn jeugd. Vanaf dat ik onder de term 'alto' geschaard werd hoorde osdorp posse er ook bijquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is het idd wat me tegenstaat nu, het knullige. Ik heb ze helaas nooit live gezien, ben ik net 2 a 3 jaar te jong voor denk ik.
Ik was ook altoquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Grappig is dat op de een of andere manier is OP gewoon onderdeel van mijn jeugd. Vanaf dat ik onder de term 'alto' geschaard werd hoorde osdorp posse er ook bijen dat was prima. Heb ook altijd het gevoel dat osdorp posse zich zelf ook wel fijn voelden onder de alternatievelingen.
Jawel hoor, maar nederhop is gewoon over het algemeen bagger vergeleken met Amerikaanse rap. Winne en Salah Edin kan ik wel met regelmaat waarderen, maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef cr4ne het volgende:
![]()
Weinig liefde voor hiphop hier.
Sommige Nederlandse rappers doen echt niet onder aan Amerikaanse rappers!
Ondanks dat ik Cho z'n muziek vaak vet vind, is Cho geen echte 'goede' rapper. Verder dan swagraps komt 'ie niet. Cho heeft wel een erg sterke delivery en flow, maar ik durf 'm om logische redenen niet onder het rijtje beste te scharen. Staat misschien wel ergens in m'n hedendaagse top 10, maar we talking all-time here.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:53 schreef FixDeluxe het volgende:
Waarom heb ik de naam CHO nog nergens gezien?
Knock Knock 2 is echt de beste mixtape op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |