Bij hem is dat wel extreem.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef droommoord het volgende:
[..]
Beetje het 'betweterige' wat wel meer rappers hebben. Kan me voorstellen dat dat irritant is ja.
Ik vind hem met moon, ART, delic (fakkelteitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Bij hem is dat wel extreem.
Sticks is trouwens wel de allerbeste nederlandse rapper, met afstand, in mijn ogen. Wat een onwijze held. Die heeft al zoveel, zulke goede muziek gemaakt.
Zit wat in van die tekstsamenhangquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:04 schreef Catch22- het volgende:
Ty is wel een baasje ja. Rico ook, hij flowt als de beste, maar zijn teksten hebben niet altijd even veel samenhang. En DMT vond ik ook niet zo heel erg lekker moet ik zeggen.
buitenwesten ook niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef droommoord het volgende:
[..]
Zit wat in van die tekstsamenhang![]()
Ik vind eigenlijk niets van kubus lekker, zowel MC1&2 als DMT niet.
daar komen rico en sticks wel hard ja volgens mij, heb het al een jaartje niet meer gehoord ofzo. Was het album een beetje vergeten eigenlijk, schrijf kubus altijd meteen af, ga hem nu meteen maar weer draaienquote:
beter doe je dat wel ja!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:18 schreef droommoord het volgende:
[..]
daar komen rico en sticks wel hard ja volgens mij, heb het al een jaartje niet meer gehoord ofzo. Was het album een beetje vergeten eigenlijk, schrijf kubus altijd meteen af, ga hem nu meteen maar weer draaien
Mag ik dan Casto noemen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Mag ik in dit verband de (helaas ter ziele gegane) Osdorp Posse met Def P als rapper noemen?
Duvelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:19 schreef Catch22- het volgende:
[..]
beter doe je dat wel ja!
Duvel hoort trouwens ook nog in het lijstje, nu ik er aan denk. Ut zwarte aap van Jawat is eigenlijk ook erg dik.
Jawat vind ik een baasje, sympathieke vent ook. Maar dat komt ook meer omdat hij echt hard kwam in de tijd dat ik in Zwolle woonde dat ik hem vet vindt.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:22 schreef droommoord het volgende:
[..]
Duvelpaar heerlijke tracks met een relaxte flow
Jawatvind hem heel matig
Buitenwesten vind ik ook vervelend hoor ik nu weer, ik vind het lastig om uit te leggen. Maar het liedje buitenbad vind ik best wel typerend, heerlijke flow van rico, alleen de beat en dat soort van refrein-iets vind ik gewoon stront en verpest het voor mij.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Jawat vind ik een baasje, sympathieke vent ook. Maar dat komt ook meer omdat hij echt hard kwam in de tijd dat ik in Zwolle woonde dat ik hem vet vindt.
Ik snap bij beide wat je bedoelt en ik snap waarom je dat denktquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:43 schreef droommoord het volgende:
[..]
Buitenwesten vind ik ook vervelend hoor ik nu weer, ik vind het lastig om uit te leggen. Maar het liedje buitenbad vind ik best wel typerend, heerlijke flow van rico, alleen de beat en dat soort van refrein-iets vind ik gewoon stront en verpest het voor mij.
Ik haat Jawat nog steeds voor wat hij gekkenhuis heeft aangedaan. Dat was met een andere rapper die geen onzin praat DE perfecte track geweest, hoe kun je nou bedenken om in een tekstueel kwalitatieve track alles te laten eindigen op dezelfde klank en je daarom te beperken
![]()
Met zijn zogenaamde kennis over wetenschap en de medische wereld. (sorry als jij hem wel cool vind
)
Ik vind het an sich ook geen probleem als de tekst wat krom is, maar niet in het beste nederhopliedje wat ooit gemaakt is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:47 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik snap bij beide wat je bedoelt en ik snap waarom je dat denkt
Bij sommige rappers kan ik goed de boodschap in de soms kromme tekst waarderen, maar soms is dat juist vervelend. Van Jawat waardeer ik het wel, ook omdat hij gewoon echt hard is.
o wacht dit is een hiphoptopic he?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:49 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ik vind het an sich ook geen probleem als de tekst wat krom is, maar niet in het beste nederhopliedje wat ooit gemaakt is.Thanks for understanding me btw
WALLA KOM NAAR NIMMA IK HEB PIPA STA AL KLAAR KKHOMOquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
o wacht dit is een hiphoptopic he?
KANKERJONG IK STOMP JE DE TERING JOH MAFKEES JAWAT IS KKHARD KOM RELLE DAN
Die ja. Vreemd dat al degenen boven jou, hem nog niet genoemd hebben.quote:
Sticks zijn teksten niet goedquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:01 schreef Stofje het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Sticks. Ik weet niet, ik vind z'n teksten echt belabberd en hij doet echt z'n best zo droog en ongeďnteresseerd mogelijk z'n teksten in te rappen. Z'n podiumperformance vind ik wel erg goed. Ik luister wel graag naar Jiggy Djé en Diggy Dex. Ook Pete Philly is goed (hoewel Engelstalig), maar muzikaal is dat altijd zó vreselijk netjes en binnen de lijntjes dat het echt oersaai wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |