Ja maar Madvillainyquote:Op zondag 16 maart 2014 14:25 schreef droommoord het volgende:
sticks, jiggy dje, rico en zeker typhoon zijn echt niet gewoon stoer aan het doen hoor. Daar zit wel wat meer achter...
En MF doom is een klootzak en zet zijn eigen fans voor schut
Paxquote:Op vrijdag 21 maart 2014 16:03 schreef KataStrofe het volgende:
1. Typhoon
2. jiggy (vooral door z'n oudere werk, sinds Ark de Triomf vind ik hem een beetje slap geworden).
Dan een heel groot gat en dan deze:
Ki (Kernkoppen)
Dicecream
Pax
Fresku
GMB
RBDjan
Juice(isdunaam)
Van Lange Frans was ik wel gecharmeerd van gedoogbeleid.quote:Op maandag 17 maart 2014 01:09 schreef Joeri. het volgende:
Lange Frans. Daarbij moet ik zeggen dat ik 9 van de 10 rappers niet ken.
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:07 schreef Catch22- het volgende:
Ex heeft 1 goed album gemaakt en is tegenwoordig echt een mongool
Pauper die vergelijkbaar is met Steenquote:Op vrijdag 21 maart 2014 20:17 schreef crossmotor11 het volgende:
Jebroer, Mr.Polska, Kid de Blits, Leo.
Vind Jebroer dan wel best. Geen stoer straattaal gedoe,
right to the point, met een verhaal in zijn rap
die laatste twee vind ik niet zo. Alles wat ik tegenwoordig van hem zie is een overdatum rapper die weetog weetog roeptquote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.
Oeh klopt jah, die moet ik nog even opzoeken, ik ben heel benieuwd wat ie ervan gemaakt heeftquote:Op vrijdag 21 maart 2014 17:46 schreef droommoord het volgende:
[..]
Pax![]()
Reazun heeft gister ook een album gereleased, zeker niet slecht!
Binnenlandse Funk is echt een Classic imo. Vitamine E en Tweede Jeugd vind ik al matig. En alles wat daarna komt gewoon ronduit slecht.quote:Op zondag 23 maart 2014 21:02 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Binnenlandse Funk, Vitamine E en 2e jeugd zijn vet. De nieuwere dingen inderdaad een stuk minder. Of ie een mongool is weet het niet, volg het allemaal niet zo.
vooral lekkere beats, moet erg aan zijn stem wennen. Wagwaan & Beter dan dat vind ik qua beats echte toppersquote:Op maandag 24 maart 2014 11:07 schreef KataStrofe het volgende:
[..]
Oeh klopt jah, die moet ik nog even opzoeken, ik ben heel benieuwd wat ie ervan gemaakt heeft
Die heeft naast een dikke klapjostie te zijn, maar weinig te bieden wat mij betreftquote:
Hitzzzquote:
Pure poëziequote:"Mijn pa heeft een winkel die is vet duur,
Hij is altijd open tot 5 uur... ..Daarna is hij dicht"
Naja is wel een beetje een icoon geworden hoor.quote:Op maandag 7 april 2014 09:11 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Die heeft naast een dikke klapjostie te zijn, maar weinig te bieden wat mij betreft
Doc John is ze allemaal de baas afquote:Op maandag 7 april 2014 19:01 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Naja is wel een beetje een icoon geworden hoor.
Net zoals MC Biggah en g-low aka angelyrical
Hmm, Typhoon gebruikt geen straattaal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik ze niet kende had ik het niet gezegd.
Waar ik me vooral extreem aan stoor is die straattaal. Daardoor kan ik die mensen al niet serieus nemen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:22 schreef beerten het volgende:
Zoeken op: Osdorp Posse
Voor de allerkleinsten op dit forum: da's die rapper die af en toe in het klokhuis zingt / praat...
Ik quote jou even omdat je hem als laatst noemde.quote:
OP vind ik vooral live nogsteeds het beste wat nederland op hip-hop gebied te bieden heeft (jammer dat ze niet meer optreden) maar waar je die gasten ook zag op een metal festival, in een boeren gehucht waar dan ook het was altijd feest en altijd het dak eraf!quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:18 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik quote jou even omdat je hem als laatst noemde.
Vroeger was Osdorp Posse echt ' da shit' , rappers als extince en brainpower vielen voor mij in het niets als ik het vergeleek met Def P.
Maar! Ik heb het laatst nog even geluisterd en ik moet tot de jammere conclusie komen dat OP voor mij niet de tand des tijds heeft doorstaan, ik kan het niet meer waarderen zoals vroeger.
Voor de rest heb ik geen idee hoe het met de Nederlandse rapperts is en wie ende wat.
Dat is het idd wat me tegenstaat nu, het knullige. Ik heb ze helaas nooit live gezien, ben ik net 2 a 3 jaar te jong voor denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:24 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
OP vind ik vooral live nogsteeds het beste wat nederland op hip-hop gebied te bieden heeft (jammer dat ze niet meer optreden) maar waar je die gasten ook zag op een metal festival, in een boeren gehucht waar dan ook het was altijd feest en altijd het dak eraf!
Het komt allemaal wat knullig over op plaat, maar live brengen ze het zo goed!
Grappig is dat op de een of andere manier is OP gewoon onderdeel van mijn jeugd. Vanaf dat ik onder de term 'alto' geschaard werd hoorde osdorp posse er ook bijquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat is het idd wat me tegenstaat nu, het knullige. Ik heb ze helaas nooit live gezien, ben ik net 2 a 3 jaar te jong voor denk ik.
Ik was ook altoquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Grappig is dat op de een of andere manier is OP gewoon onderdeel van mijn jeugd. Vanaf dat ik onder de term 'alto' geschaard werd hoorde osdorp posse er ook bijen dat was prima. Heb ook altijd het gevoel dat osdorp posse zich zelf ook wel fijn voelden onder de alternatievelingen.
Jawel hoor, maar nederhop is gewoon over het algemeen bagger vergeleken met Amerikaanse rap. Winne en Salah Edin kan ik wel met regelmaat waarderen, maar dat is het dan ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef cr4ne het volgende:
![]()
Weinig liefde voor hiphop hier.
Sommige Nederlandse rappers doen echt niet onder aan Amerikaanse rappers!
Ondanks dat ik Cho z'n muziek vaak vet vind, is Cho geen echte 'goede' rapper. Verder dan swagraps komt 'ie niet. Cho heeft wel een erg sterke delivery en flow, maar ik durf 'm om logische redenen niet onder het rijtje beste te scharen. Staat misschien wel ergens in m'n hedendaagse top 10, maar we talking all-time here.quote:Op dinsdag 23 juni 2015 09:53 schreef FixDeluxe het volgende:
Waarom heb ik de naam CHO nog nergens gezien?
Knock Knock 2 is echt de beste mixtape op dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |