Als ik ze niet kende had ik het niet gezegd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef cr4ne het volgende:
Ken je de rest dan wel? Kan me niet voorstellen dat je Jiggy of Typhoon vindt zuigen als je daadwerkelijk naar hun muziek hebt geluisterd, zelfs als je geen hiphopliefhebber bent.
Gebruikt typhoon straattaal? Vrijwel niet hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik ze niet kende had ik het niet gezegd.
Waar ik me vooral extreem aan stoor is die straattaal. Daardoor kan ik die mensen al niet serieus nemen.
Nee,die is weer quasi-diepzinnig. Beetje de Blof van de rapwereld zeg maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:17 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Gebruikt typhoon straattaal? Vrijwel niet hoor
Tsja, ieder zijn smaak. Fresku dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee,die is weer quasi-diepzinnig. Beetje de Blof van de rapwereld zeg maar.
En tegelijk is hij de allerslechtse. Dat maakt hem zo briljant.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:15 schreef Godtje het volgende:
Def P
En daar is er gelijk een einde gekomen aan het lijstje. De rest is kut
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef cr4ne het volgende:
![]()
Weinig liefde voor hiphop hier.
Sommige Nederlandse rappers doen echt niet onder aan Amerikaanse rappers!
dit dusquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waar ik me vooral extreem aan stoor is die straattaal. Daardoor kan ik die mensen al niet serieus nemen.
Vertel mij wat er beter is aan de Amerikaanse rappers?quote:
Dat heeft toch geen kut te maken met het feit of het goede rappers zijn of niet? Laat staan in vergelijking met Amerikaanse rappers, alsof die allemaal geen straattaal gebruiken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:25 schreef Catch22- het volgende:
Sticks
Typhoon
Rico
Fresku
Winne
dat zijn mijn favoriete rappers, in die volgorde. Wil niet zeggen dat de rest slecht is, maar dit zijn de rappers waarvan ik vind dat ze net even wat beter zijn dan de rest.
Dan vergeet ik nog The Anonymous Mis op te noemen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:34 schreef Deshain het volgende:
E-Life, eigenlijk de enige goede rapper die Nederland ooit heeft gekend.
Ik vergat Yayo idd. Die hoort er wel tussenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:39 schreef droommoord het volgende:
1 Typhoon
2 Rico
3 Jiggy Dje
4 Sticks
5 Fresku
6 Akwasi
7 Fit
8 Winne
9 Faberyayo
10 Diggy Dex
dit denk ik zo..
Ik vind Yayo meer grappig en leuk, dan een goede rapperquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:40 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ik vergat Yayo idd. Die hoort er wel tussen
quote:
tekstueel misschien wel de beste van nederland.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:41 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ik vind Yayo meer grappig en leuk, dan een goede rapper
Jij snapt het!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:42 schreef droommoord het volgende:
[..]vooral zijn shit met diggy vind ik wel lekker
klopt, maar zegt nog steeds niet heel veel over zijn rapkwaliteitenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:43 schreef Catch22- het volgende:
[..]
tekstueel misschien wel de beste van nederland.
heb je het grote gedoe of Head Banger Boogie wel eens geluisterd?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef droommoord het volgende:
[..]
klopt, maar zegt nog steeds niet heel veel over zijn rapkwaliteiten
Jazeker, het grote gedoe vooral is heul nice, maar blijf de flow en rapkwaliteiten van rico jiggy typhoon sticks beter vindenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
heb je het grote gedoe of Head Banger Boogie wel eens geluisterd?
Dat kanquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:48 schreef droommoord het volgende:
[..]
Jazeker, het grote gedoe vooral is heul nice, maar blijf de flow en rapkwaliteiten van rico jiggy typhoon sticks beter vinden
Mag ik in dit verband de (helaas ter ziele gegane) Osdorp Posse met Def P als rapper noemen? En Brainpower is zeker ook de moeite waard, zowel in het nederlands als tegenwoordig in het engels. Vermeldenswaardig is ook DJvT, maar die zijn niet zo consistent in hun kwaliteit. Bij vlagen geniaal, zo niet driewerf geniaal, bij vlagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nederlands in raptaal klinkt echt te lachwekkend
heb zelf geen twitter, zal wel goed uitkomen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:49 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dat kan
Ik vind jiggy een goede rapper, maar ik heb hem een tijdje gevolgd op twitter en sindsdien vind ik het een beetje een zeikzak.
hij is echt zo iemand die over alles wat je maar enigszins op racisme kan gooien zeikt. En daarbij te pas en te onpas zijn politieke mening geeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:51 schreef droommoord het volgende:
[..]
heb zelf geen twitter, zal wel goed uitkomen.
(zou juist denken dat Jiggy heel grappig zou zijn op twitter oid, hij is leuk met taal enzo)
Tuurlijk wel, als je voor mij geen mooie muziek maakt ben je voor mij geen goede muzikant.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat heeft toch geen kut te maken met het feit of het goede rappers zijn of niet?
Beetje het 'betweterige' wat wel meer rappers hebben. Kan me voorstellen dat dat irritant is ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
hij is echt zo iemand die over alles wat je maar enigszins op racisme kan gooien zeikt. En daarbij te pas en te onpas zijn politieke mening geeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |