Goxquote:
Maar als het sowieso gaat stijgen kan ik er net zo goed 1000 euro bij gooien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon geduld hebben totdat het weer stijgt.
Stomme Gox.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:50 schreef Sands het volgende:
Goxgaat dood > mensen raken in paniek > de eerste groep zet zijn BTC om in FIAT > weer een groep raakt in paniek en zorgt ervoor dat ze alle BTC uit de altcoins halen > die groep zet het weer om in FIAT > de koers zakt verder > de paniek groeit > herhaal voorgaande stappen.
Maar dat weet je dus niet. Voor hetzelfde geld wordt het alleen maar minder waardquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als het sowieso gaat stijgen kan ik er net zo goed 1000 euro bij gooien.
Ik wacht nog wel even dan, maar het moet toch wel een keer weer omhoog gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat weet je dus niet. Voor hetzelfde geld wordt het alleen maar minder waard.
Ik heb dezelfde twijfel hoor, maar ik investeer wat voorzichtiger... met 50 euroquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even dan, maar het moet toch wel een keer weer omhoog gaan.
En in WDC?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja. Ik zit al sinds 4.6 vast in nmc.
Maar als het dan wel omhoog gaat denk je zo van: Had ik maar veel meer geïnvesteerd!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde twijfel hoor, maar ik investeer wat voorzichtiger... met 50 euro.
Ik vind het een leukere uitdaging om van die 0,08 BTC die ik heb gekocht, meer te maken door te handelen in altcoins dan door bij te kopen. Maar echt succesvol is dat nog niet. Heb ook wel een beetje gemined de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als het dan wel omhoog gaat denk je zo van: Had ik maar veel meer geïnvesteerd!!
Sowieso blijft het nog steeds geld dat ik kan missen.
Nee vriend dat zal niet meer gebeuren. de 1000 dollar gaan we nooit meer zien helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon geduld hebben totdat het weer stijgt.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee vriend dat zal niet meer gebeuren. de 1000 dollar gaan we nooit meer zien helaas.
oh die hodl ik voorlopig nog wel even. Er broeien daar allerlei nieuwe plannen.quote:
Heb je een link naar die plannen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
oh die hodl ik voorlopig nog wel even. Er broeien daar allerlei nieuwe plannen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld!! jij had Gox gehackt en verprutst!!!
Deze scène komt toch uit Mewto Returns trouwens?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef Sands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom Robin? Waarom!?
Longterm is het mooi voor Bitcoin, maar niet mooi voor mij aangezien ik nu moet gaan werken om meer bitcoins te gaan kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:06 schreef robin007bond het volgende:
Het is juist mooi dat we van Gox af zijn. Dat de koers zo afhankelijk was van een exchange is niet goed.
Nee uit Pokémon: The First Moviequote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Deze scène komt toch uit Mewto Returns trouwens?
Traantje gelatenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef Sands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom Robin? Waarom!?
Nee niks. Business as usual.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef dimmak het volgende:
Ik ben er ook weer na een drukke week. Heb ik veel gemist?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Longterm is het mooi voor Bitcoin, maar niet mooi voor mij aangezien ik nu moet gaan werken om meer bitcoins te gaan kopen.
Maar ach, misschien is werken wel leuk bij Albert Heijn, veel jongeren om te leren kennen en goede vrienden werken er.
Pis, ik heb mijn MINT te vroeg eruit gedaan. Is het vannacht ff x2 gegaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:16 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf, hoe kan het dat ik meer dan 900k Mintcoin heb gemined met 1 videokaartje?
Dat verdient dus goed, 0.11 BTC
Komt omdat MINT gewoon goede coin is die mijn idee volgde (niet dat ze dat idee van mij hebben) Fast distribution + PoW, dat is gewoon geniaal want dan wordt het zeldzaam en is het veilig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:03 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Pis, ik heb mijn MINT te vroeg eruit gedaan. Is het vannacht ff x2 gegaan.
Schijnt dat er ineens een community opgestaan is rond MINT.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:16 schreef Spatieloos het volgende:
Wtf, hoe kan het dat ik meer dan 900k Mintcoin heb gemined met 1 videokaartje?
Dat verdient dus goed, 0.11 BTC
Niet luisteren. Gewoon bij de ah gaan werken. Heb je een oneindige stroom leuke meisjes die wel een toekomstig bitcoinmiljonair willen plezierenquote:
Ik heb geen idee, ik tussen de 4 en 10 dagen. Maar nu is de difficulty te hoog en switch ik terug naar Foxcoin.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:12 schreef richolio het volgende:
[..]Hoelang ben je al bezig met minen?
Hoe doe ik dat? Met mintcoin?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet luisteren. Gewoon bij de ah gaan werken. Heb je een oneindige stroom leuke meisjes die wel een toekomstig bitcoinmiljonair willen plezieren
Misschien toch maar je eigen YT kanaal beginnenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ehh hoeveel verdiend dat nou. 4 euro per uur? Hoeveel ga ik dan werken? 10 uurtjes? 40 euro per week? Klinkt weinig
Ligt aan je leeftijd. Ah betaald niet eens slecht trouwens. Je ouders zullen ook wel blij zijn met de kortingquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef Spatieloos het volgende:
Maar ehh hoeveel verdiend dat nou. 4 euro per uur? Hoeveel ga ik dan werken? 10 uurtjes? 40 euro per week? Klinkt weinig
Dat ga ik ook nog wel een keer doenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien toch maar je eigen YT kanaal beginnen
Mijn ouders gaan nooit naar de AHquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ligt aan je leeftijd. Ah betaald niet eens slecht trouwens. Je ouders zullen ook wel blij zijn met de korting
quote:
Dude, ben je een kloon van jezelf ofzo?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef Spatieloos het volgende:
Hoezo? Ja?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:16 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
[..]
Dude, ben je een kloon van jezelf ofzo?
4,20. Ik werk tussen de 9 en 17 uur. Per week ongeveer 55¤.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:14 schreef Spatieloos het volgende:
Dan krijg je zo'n bonuskaart voor werknemers en dan krijg je 10% van je aankopenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan nooit naar de AH
Maar misschien dan wel
POS?!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Dan is het goed. Zal wel POS zijn geweest.
Maar stel dat ik dat ook doe, 55 euro per week, en dan koop ik goede altcoins en maak ik er veel meer van, en dan heb ik misschien wel 10000 per maandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4,20. Ik werk tussen de 9 en 17 uur. Per maand ongeveer 55¤.
Even veel als met bitcoin de aafgelopen 2 maanden
Ja weet ik wel, maar mijn ouders gaan nooit naar de AH! Doen andere supermarkten dat ook? Anders stuur ik ze gewoon naar de AH.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan krijg je zo'n bonuskaart voor werknemers en dan krijg je 10% van je aankopenEn ah verdiend zo slecht nog niet eens nee
Niet dat ik weet.. Maar stel je ouders kopen voor 100 eu aan boodschappen, dan is dat toch maar weer 10 euroquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:19 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja weet ik wel, maar mijn ouders gaan nooit naar de AH! Doen andere supermarkten dat ook? Anders stuur ik ze gewoon naar de AH.
Per maand!!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:18 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar stel dat ik dat ook doe, 55 euro per week, en dan koop ik goede altcoins en maak ik er veel meer van, en dan heb ik misschien wel 10000 per maand
Blijven dromen, Spatie
100% POW kan toch geen interest zijn. Voor interest heb je POS nodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:17 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zag eergisteren ofzo een coin die 100% PoW interest had per jaar. Weet iemand die naam er van?
Ja ik bedoelde Pos!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
100% POW kan toch geen interest zijn. Voor interest heb je POS nodig.
Waarschijnlijk ExoCoin, maar die is wel Pre-mined.
En nee die was het niet, maar daar heb ik wel in geïnvesteerdquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:25 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
100% POW kan toch geen interest zijn. Voor interest heb je POS nodig.
Waarschijnlijk ExoCoin, maar die is wel Pre-mined.
Denken dat die de 500 zou halenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:05 schreef robin007bond het volgende:
NOBL is trouwens ook flink ingekakt.
Alles is ingekakt, we zitten in een enorm dal door de Mt Gox. En degene die niet in paniek raken en geduld hebben zullen worden beloond, don't worry.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:05 schreef robin007bond het volgende:
NOBL is trouwens ook flink ingekakt.
MINT is anders gestaag aan het stijgen. Inmiddels al op 16quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alles is ingekakt, we zitten in een enorm dal door de Mt Gox. En degene die niet in paniek raken en geduld hebben zullen worden beloond, don't worry.
304.000quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon gemined. Nog 200.000 in de wallet.
En dan niet verkocht bij 70 ofzo van laatst?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon gemined. Nog 200.000 in de wallet.
Nee, daar kwam ik pas later achter. Sowieso was timing niet heel handig. Toen MINT op exchanges kwam, was ik niet bij mijn computer in de buurtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dan niet verkocht bij 70 ofzo van laatst?
Zonde maar jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar kwam ik pas later achter. Sowieso was timing niet heel handig. Toen MINT op exchanges kwam, was ik niet bij mijn computer in de buurt.
Ja MINT is een uitzondering omdat die nog maar net op coinmarket.io is en een goede coin is. Maar nu is hij wel erg hoog, ik zou het verkopen en later terugkopen in een dal.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
MINT is anders gestaag aan het stijgen. Inmiddels al op 16.
Kon je die verkopen op 70?!!!?!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En dan niet verkocht bij 70 ofzo van laatst?
Hij wil gewoon even mijn sell op 19 aantikken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoort gewoon nog niet op plaats 30 te staan, is ie veel te nieuw voor, hij is dus overvalued!
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Kon je die verkopen op 70?!!!?!
Ik heb 400k verkocht op 14, ach het is nog steeds best veel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:28 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hij wil gewoon even mijn sell op 19 aantikken.
Als je nou een Youtube account maakt waarin je mensen adviseert wat ze moeten kopen...quote:
nobl kope?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:39 schreef Nattekat het volgende:
0,11btc onderweg naar coinmarket.io...
Ik las TOTO listquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:42 schreef roislecxe het volgende:
Coinmarket heeft nog wat te doen:
TODO list:
February
* Candlestick graphs
* Trollbox (chat)
Die coinfirmation laat wel even op zich wachten zeg...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:39 schreef Nattekat het volgende:
0,11btc onderweg naar coinmarket.io...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |