Goxquote:
Maar als het sowieso gaat stijgen kan ik er net zo goed 1000 euro bij gooien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon geduld hebben totdat het weer stijgt.
Stomme Gox.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:50 schreef Sands het volgende:
Goxgaat dood > mensen raken in paniek > de eerste groep zet zijn BTC om in FIAT > weer een groep raakt in paniek en zorgt ervoor dat ze alle BTC uit de altcoins halen > die groep zet het weer om in FIAT > de koers zakt verder > de paniek groeit > herhaal voorgaande stappen.
Maar dat weet je dus niet. Voor hetzelfde geld wordt het alleen maar minder waardquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als het sowieso gaat stijgen kan ik er net zo goed 1000 euro bij gooien.
Ik wacht nog wel even dan, maar het moet toch wel een keer weer omhoog gaan.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat weet je dus niet. Voor hetzelfde geld wordt het alleen maar minder waard.
Ik heb dezelfde twijfel hoor, maar ik investeer wat voorzichtiger... met 50 euroquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wacht nog wel even dan, maar het moet toch wel een keer weer omhoog gaan.
En in WDC?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef SosuaCafe het volgende:
Mja. Ik zit al sinds 4.6 vast in nmc.
Maar als het dan wel omhoog gaat denk je zo van: Had ik maar veel meer geïnvesteerd!!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde twijfel hoor, maar ik investeer wat voorzichtiger... met 50 euro.
Ik vind het een leukere uitdaging om van die 0,08 BTC die ik heb gekocht, meer te maken door te handelen in altcoins dan door bij te kopen. Maar echt succesvol is dat nog niet. Heb ook wel een beetje gemined de afgelopen weken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar als het dan wel omhoog gaat denk je zo van: Had ik maar veel meer geïnvesteerd!!
Sowieso blijft het nog steeds geld dat ik kan missen.
Nee vriend dat zal niet meer gebeuren. de 1000 dollar gaan we nooit meer zien helaas.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of gewoon geduld hebben totdat het weer stijgt.
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:21 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee vriend dat zal niet meer gebeuren. de 1000 dollar gaan we nooit meer zien helaas.
oh die hodl ik voorlopig nog wel even. Er broeien daar allerlei nieuwe plannen.quote:
Heb je een link naar die plannen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:30 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
oh die hodl ik voorlopig nog wel even. Er broeien daar allerlei nieuwe plannen.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het is allemaal jouw schuld!! jij had Gox gehackt en verprutst!!!
Deze scène komt toch uit Mewto Returns trouwens?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:48 schreef Sands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom Robin? Waarom!?
Longterm is het mooi voor Bitcoin, maar niet mooi voor mij aangezien ik nu moet gaan werken om meer bitcoins te gaan kopen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:06 schreef robin007bond het volgende:
Het is juist mooi dat we van Gox af zijn. Dat de koers zo afhankelijk was van een exchange is niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |