Zijn de laatste paar honderd trades (live) op BTC-e.quote:
Oke handig! Ik was al aan het zoeken naar een verborgen knopje op BTCequote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:44 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Zijn de laatste paar honderd trades (live) op BTC-e.
Scriptje voor gemaakt.
De laatste trades liggen ook hoger qua sell volume. Ik gok dat het omlaag gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:50 schreef Faazz het volgende:
[..]
Oke handig! Ik was al aan het zoeken naar een verborgen knopje op BTCe
Ik zag, dat GOX al door de 100 is geweestquote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:55 schreef TimKuik het volgende:
Volgende buy wall ligt op 530, daar gaan we straks doorheen.
Goed nieuws! Dat betekend dat we weer gewoon flippo`s kunnen verhandelen na dat die zelf ingenomen bitcoins opgerot zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 04:33 schreef ecdetera_mobiep het volgende:
[..]
Ik zag, dat GOX al door de 100 is geweest![]()
Staat er op ieder zakje chips dan tegenwoordig een QR-code met een onbekende waarde aan flippocoinsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 05:45 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Goed nieuws! Dat betekend dat we weer gewoon flippo`s kunnen verhandelen na dat die zelf ingenomen bitcoins opgerot zijn.
Ja dat denk ik dus ook. Ik wacht nu nog wel even kijken wat er met Mt Gox gebeurt..quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:24 schreef A321456 het volgende:
Zit zelf ook met het dilemma, afgelopen 2 'paniek'aankopen hebben niet gunstig uitgepakt... Mn verstand zegt de ondergang van Mt Gox af te wachten, maar de boot kan snel gemist worden in BTC-land...
En nu heb je 100% winstquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben gister wel in MINT gestapt voor de gein op 0.00006. Hij is nu 0.000008. Jeuj.
Alles gaat dood, dit is het einde.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:36 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi.
Waarom gaan al mijn coins zo vreselijk slecht en verlies ik waarde met de dag?
Of gewoon geduld hebben totdat het weer stijgtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:46 schreef Spatieloos het volgende:
Dit is denk ik echt zo'n noodgeval dat ik mijn 3k regel moet breken en nog eens 1000 moet investeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |