Ah, ok. Verwijderd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat zijn naam nog in de OP staat als zodanig.
Morph wie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:25 schreef Happel het volgende:
Nog liever hem dan GGMM. DAar had je tenminste nog wat aan.
Imca Marinaquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja, Karina staat er niet bij. Even toevoegen.
doe eens normaal johquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Geachte moddereter,
De SC heeft een probleem met de openingspost. Heel tragisch allemaal, dat begrijpen jullie vast ten zeerste. En wat is het probleem? Een werelduser genaamd Ajacied422 heeft laatst de OP weer op volgorde gezet. Veel complimentjes stroomden binnen voor deze jonge god. Maar wat is deze jonge god vergeten? De nieuwe UI-lijst te copypasten. Je zit vast met de middelvinger naar het beeldscherm toe: ''Fak joe''.
Ik heb een request: Zou een moddereter zou lief willen zijn de meest recente en correcte usericonlijst in de OP van een voorgaand topic in het meest actuele topic willen zetten?
Met vriendelijke groet,
Uw boegbeeld en icoon Ajacied422.
Uhm.. wauw.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Geachte moddereter,
De SC heeft een probleem met de openingspost. Heel tragisch allemaal, dat begrijpen jullie vast ten zeerste. En wat is het probleem? Een werelduser genaamd Ajacied422 heeft laatst de OP weer op volgorde gezet. Veel complimentjes stroomden binnen voor deze jonge god. Maar wat is deze jonge god vergeten? De nieuwe UI-lijst te copypasten. Je zit vast met de middelvinger naar het beeldscherm toe: ''Fak joe''.
Ik heb een request: Zou een moddereter zou lief willen zijn de meest recente en correcte usericonlijst in de OP van een voorgaand topic in het meest actuele topic willen zetten?
Met vriendelijke groet,
VBL / [VBL Slowchat] #3159 Benno L. mot blijvequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uhm.. wauw.
Nou vooruit, link naar dat topic waar ze juist instaan?
Om mijn goede wil te tonen heb ik gelijk de UI van Doublepain gefixedquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
VBL / [VBL Slowchat] #3159 Benno L. mot blijve
ah wat liefquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om mijn goede wil te tonen heb ik gelijk de UI van Doublepain gefixed
Als PSV niet weet te winnen vanavond neem ik een GGMM UI voor een weekquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wanneer gaat je volgende weddenschap in?Ik was net gewend aan Nicki
Als Feyenoord niet wint neem ik een week lang een UI naar jouw keuzequote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als PSV niet weet te winnen vanavond neem ik een GGMM UI voor een week
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP was nog steeds intact op de infantiele tekst naquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Geachte moddereter,
Met vriendelijke groet,
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...quote:Op zondag 23 februari 2014 16:00 schreef DuvelDuvel het volgende:
Weet iemand nog dat topic waar je weddenschappen in kon plaatsen.
Als er bijvoorbeeld iemand zegt dat hij een ajax ui neemt bij een bepaalde uitslag.
Dank uquote:Op zondag 23 februari 2014 16:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL / Schoen opeten #9 De spanning is om te snijden...
Bedank dan maar je vriendjes.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post normaal en ik krijg een boos volk over me heen?
Toevallig 10 seconden na het fluitsignaal rot op man.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik post normaal en ik krijg een boos volk over me heen?
Nee want GGMM.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:29 schreef Muto het volgende:
Het is wekelijks raak. Het zijn wekelijks dezelfde. Krijgen die gasten nooit een ban?
Dat dus, jezus héquote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
Ik zal wel weer de Calimero zijn, maar je kunt als Feyenoorder in fucking je eigen topic niet normaal nabeschouwen met al die kleuters.
Dat mag je niet vinden, want GGMM doet nooooooooit wat verkeerd. De grootste mongool onder de mods, maar hij doet niks verkeerdquote:Op zondag 23 februari 2014 18:34 schreef Muto het volgende:
Het ergste vind ik overigens dat GGMM daar gewoon is en doet alsof er niks is. Dat is triest, GGMM.
Ben je nou echt zo dom? Dat halve topic, idioot.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
Ah, huilies.
Specifieke voorbeelden posten graag.
Ja ja.. Dus ik mag geen commentaar leveren op jouw modkunsten? Ok, voorbeeld:quote:
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:35 schreef S0nic het volgende:
FEYENOORDERS DIE DIT GOED PRATEN___________________
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja ja.. Dus ik mag geen commentaar leveren op jouw modkunsten? Ok, voorbeeld:
[..]
Gewoon waarheidquote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja ja.. Dus ik mag geen commentaar leveren op jouw modkunsten? Ok, voorbeeld:
[..]
Mod die 'huilies' roept als hij kritiek krijgt. Jongen, je bent ongeloofwaardig. Stap op.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:36 schreef GGMM het volgende:
Ah, huilies.
Specifieke voorbeelden posten graag.
En heb ook behoorlijk wat verwijderd, maar alles wat er nu staat kan imo.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom? Dat halve topic, idioot.
Nee, als er met kanker wordt gescholden.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:40 schreef Bombvis het volgende:
Hm, en tot zover een geloofwaardige Feedback waar ook reacties verwijderd worden als er kritiek is
Dat jij dat durft te zeggenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, als er met kanker wordt gescholden.
Je gedraagt je maar gewoon normaal.
Doei.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat jij dat durft te zeggenMaar ik ben weg hier, heeft toch geen enkele zin als jij de enige actieve mod bent
Rot op joh, je maakt een TR voor dit:quote:
Gewoon een doornormale reactie. Ga naar Feyenoord.netwerk als je geen kritiek kan verdragen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Vandaag hadden ze idd 2 pingeld verdiend maar Feyenoord heeft ook vaak zat makkelijke pingels mee gekregen. Beetje huilgedrag zdit.
Iets wat feyenoorders altijd in het PSV topic doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 18:31 schreef Muto het volgende:
Ik zal wel weer de Calimero zijn, maar je kunt als Feyenoorder in fucking je eigen topic niet normaal nabeschouwen met al die kleuters.
Jij kan dat niet inschatten. Jij weet best dat jij vaak voor minder notes uitdeelt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op joh, je maakt een TR voor dit:
[..]
Gewoon een doornormale reactie. Ga naar Feyenoord.netwerk als je geen kritiek kan verdragen.
Haha serieus? Is daar een TR voor gemaakt.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Rot op joh, je maakt een TR voor dit:
[..]
Gewoon een doornormale reactie. Ga naar Feyenoord.netwerk als je geen kritiek kan verdragen.
Jij hebt helemaal geen inzage in de notes die ik wel of niet zet. Je praat poep.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Jij kan dat niet inschatten. Jij weet best dat jij vaak voor minder notes uitdeelt.
Ik heb toch mijn eigen notes ingezien. En ik kan best wel inschatten welke er door jou zijn gegeven.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen inzage in de notes die ik wel of niet zet. Je praat poep.
Schijnbaar niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik heb toch mijn eigen notes ingezien. En ik kan best wel inschatten welke er door jou zijn gegeven.
Doe ik al.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben niet zo van het aangeven, en ik ga vooral geen namen noemen. Maar kan er gekeken worden naar de overvloed aan trolls die het Feyenoord topic binnen zijn gestormd vlak na het einde van Twente - Feyenoord?
Niks aan het handje volgens GGMM.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben niet zo van het aangeven, en ik ga vooral geen namen noemen. Maar kan er gekeken worden naar de overvloed aan trolls die het Feyenoord topic binnen zijn gestormd vlak na het einde van Twente - Feyenoord?
Hey je kan soms ook iets goeds zeggenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
GGMM als je die trollen gewoon aanpakt hoeft het ook niet zote escaleren.
Quote ze maar hier, voor de 100x keer.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks aan het handje volgens GGMM.
Wel een vrijbrief om ook in andere clubtopics vanaf nu te gaan trollen.
Ah net als PSV een keer verliest maar dat moesten we maar incasserenquote:Op zondag 23 februari 2014 18:54 schreef onlogisch het volgende:
een keerquote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah net als PSV een keer verliest maar dat moesten we maar incasseren
Ja, net als psv een keer verliest ja.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Feijenoord topic is gewoon een groot trollfestijn.quote:
quote:
Kijk GGMM ze beginnen weerquote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, net als psv een keer verliest ja.
Je had het Ajax-topic moeten zien donderdagquote:Op zondag 23 februari 2014 18:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is geen procedure, weet niet waar je het over hebt. Nogmaals, quote de berichten die je niet vindt kunnen hierquote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef eight het volgende:
[..]
Feijenoord topic is gewoon een groot trollfestijn.
Normaal gesproken wordt in dit soort situaties een clubtopic altijd even op slot gegooid. Waarom wijk jij nu van die 'procedure' af?
en daar kon ik geen enkele Ajacied betrappen op het schelden van ziektes.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het Ajax-topic moeten zien donderdagStonden en staan ergere dingen dan nu.
[..]
Is geen procedure, weet niet waar je het over hebt. Nogmaals, quote de berichten die je niet vindt kunnen hier
We kunnen gaan quoten, maar jij trollt alles weg. Ik ga die moeite niet nemen voor je.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het Ajax-topic moeten zien donderdagStonden en staan ergere dingen dan nu.
[..]
Is geen procedure, weet niet waar je het over hebt. Nogmaals, quote de berichten die je niet vindt kunnen hier
Klopt, dat is een typisch Feyenoord-trekje, welke een hoop reacties oproept.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:59 schreef Doublepain het volgende:
en daar kon ik geen enkele Ajacied betrappen op het schelden van ziektes.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:59 schreef Doublepain het volgende:
Maarja ik ga een Red Bull drinken en vergeten wat er is gebeurd.
Prima, dan niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:00 schreef Muto het volgende:
[..]
We kunnen gaan quoten, maar jij trollt alles weg. Ik ga die moeite niet nemen voor je.
Er zijn genoeg tr's gegeven en die doe je af als onzin.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dat waren die van jou ook grotendeels.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef eight het volgende:
[..]
Er zijn genoeg tr's gegeven en die doe je af als onzin.
Nee, dit heeft ook geen enkele zinquote:Op zondag 23 februari 2014 19:00 schreef Muto het volgende:
[..]
We kunnen gaan quoten, maar jij trollt alles weg. Ik ga die moeite niet nemen voor je.
quote:Op zondag 23 februari 2014 18:59 schreef Doublepain het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Precies . Je krijgt ze op een presenteerblaadje aangereikt en je schuift het meeste gewoon opzij.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat waren die van jou ook grotendeels.
Prima, blijf geen wel-niet discussie met jou voeren. Je quote ze hier maar, dan ga ik er quote per quote inhoudelijk in en anders maar niet.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:06 schreef eight het volgende:
[..]
Precies . Je krijgt ze op een presenteerblaadje aangereikt en je schuift het meeste gewoon opzij.
Je hoeft maar een blik in het topic te werpen om te zien wat het resultaat daarvan is.
Waar is die TR button dan voor???quote:Op zondag 23 februari 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Prima, blijf geen wel-niet discussie met jou voeren. Je quote ze hier maar, dan ga ik er quote per quote inhoudelijk in en anders maar niet.
Om post aan te geven die niet kunnen. Jij gebruikt hem echter om doodnormale posts van users die niet voor Feyenoord zijn aan te geven. Je bent duidelijk toe aan wat toelichting op mijn eerdere bericht waarin ik zei dat je TR's onzinnig waren dus ik geef je nu de gelegenheid het een en ander te verduidelijken.quote:
Gemist, verwijderd.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef Muto het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1339
Kijk die OP dan. Dan voegt hij er weer zo'n plaatje bij.
Dan snap ik niet dat er users een ban krijgen, terwijl dit uitlokking van de bovenste plank is. Juist dat uitlokken zou je moeten beperken. Zonder actie geen reactie.
Maar je zult het wel niet snappen.
idd slaat nergens op, je hebt gelijk.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef Muto het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1339
Dan snap ik niet dat er users een ban krijgen, terwijl dit uitlokking van de bovenste plank is. Juist dat uitlokken zou je moeten beperken. Zonder actie geen reactie.
Je bent op het verkeerde forum terecht gekomen. FOK! is niks voor jou.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:11 schreef Muto het volgende:
VBL / FEIJENOORD #1339
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
idd slaat nergens op, je hebt gelijk.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je bent op het verkeerde forum terecht gekomen. FOK! is niks voor jou.
Wat voor reactie willen jullie ontlokken?quote:Op zondag 23 februari 2014 19:13 schreef Doublepain het volgende:
Ik bied hierbij mijn excuses aan Muto, sorry.
SORRY MUTO SORRYquote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat voor reactie willen jullie ontlokken?
Oh, doodnormale posts zijn het opeens. En morgen valt het natuurlijk weer onder trollenquote:Op zondag 23 februari 2014 19:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Om post aan te geven die niet kunnen. Jij gebruikt hem echter om doodnormale posts van users die niet voor Feyenoord zijn aan te geven. Je bent duidelijk toe aan wat toelichting op mijn eerdere bericht waarin ik zei dat je TR's onzinnig waren dus ik geef je nu de gelegenheid het een en ander te verduidelijken.
Blablabla.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef eight het volgende:
[..]
Oh, doodnormale posts zijn het opeens. En morgen valt het natuurlijk weer onder trollen![]()
![]()
Je zou je eens moeten afvragen waarom jij bijna dagelijks je acties hier moet verdedigen terwijl Don Raja hier nooit last van heeft en van respect geniet.
Je hoeft van mij helemaal niet te reageren hoor.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:15 schreef Muto het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat voor reactie willen jullie ontlokken?
Omdat Ron Danja er nooit is.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:19 schreef eight het volgende:
[..]
Oh, doodnormale posts zijn het opeens. En morgen valt het natuurlijk weer onder trollen![]()
![]()
Je zou je eens moeten afvragen waarom jij bijna dagelijks je acties hier moet verdedigen terwijl Don Raja hier nooit last van heeft en van respect geniet.
quote:Op zondag 23 februari 2014 19:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zou er wel serieus over nadenken, GGMM. Niet naar anderen kijken nu, dat is zo calimero. Schuld bij jezelf zoeken dat je zoveel kritiek krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |