Net seizoen 2.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is echt geniaal haha.
Hoever ben jij?
Ongeveer. Maar ik ga april per trein naar NL dus ben van plan weer voor een eurootje of 5000 in te slaanquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog 4 episodes te gaan
De demonstranten worden als erger bestempeld dan dat Benno blijft.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 16:58 schreef TwenteFC het volgende:
Laat hem inderdaad maar mooi in Leiden blijven steintje.
Om Kiev direct af te breken vond ik ook wel wat ver gaan ja.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De demonstranten worden als erger bestempeld dan dat Benno blijft.
Lulligquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trein vergeet te stoppen bij een station
BIERquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat gaan we drinken dit weekend mensen
Weekend chefquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik heb ook weekend. Ik ga mij dit weekend storten in een sacrum silentium voor FOK! (Tenzij we winnen van Twente, dan kom ik ff gniffelen.)
Fijn weekendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Ok, ik heb ook weekend. Ik ga mij dit weekend storten in een sacrum silentium voor FOK! (Tenzij we winnen van Twente, dan kom ik ff gniffelen.)
dag dagquote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:10 schreef DonRaja het volgende:
Dus nu stop je niet meer op Delft? Verdomme, dan keer ik weer terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 17:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trein vergeet te stoppen bij een station
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |