SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh, wel heel toevallig hoor, mijn broer heet David en is precies jouw leeftijd, ging pas naar Thailand en is fucking lelijk.
Ik doe niksquote:
Ohjaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:08 schreef klawie het volgende:
[..]
Wat denk je je bent op fok getrouwde mensen neuken niet eens als het fokkers zijn
Wat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog steeds niet in mijn topic voor jou gereageerd
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
GottegotDan heb je al een graflelijk hoofd en -kapsel, laat je je pony nóg meer naar de konko knippen
Niet naar de Konko Kapper gaan dus, daar hebben ze geen smaak/lef om te zeggen dat iets je konko lelijk staat
En die neusringZwijn
Wat voor topic?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nog steeds niet in mijn topic voor jou gereageerd
Godverquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
GottegotDan heb je al een graflelijk hoofd en -kapsel, laat je je pony nóg meer naar de konko knippen
Niet naar de Konko Kapper gaan dus, daar hebben ze geen smaak/lef om te zeggen dat iets je konko lelijk staat
En die neusringZwijn
Wat moet er gebeuren dan?quote:
quote:
Ik weet waar je op doelt jaquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt ja![]()
Maar dat is niet nodig.
Je neemt ontslag :squote:
😱quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.Hier op FOK! ben ik toch maar een neppert.
Search web imagesquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb die functie niet eens.
Hoezo heb ik jou niet in mn lijstquote:
CRE / LittleBrownie, bedankt!quote:
Heul nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:12 schreef d4v1d het volgende:
Dat was jij een paar jaar geleden gewoon Moira.
Ik vond konko toepasselijker dan kinkiquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Godver![]()
Al verpest het gekonko wel de hele post.
oh dear de tyfusquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
En die neusringZwijn
Ik ben mobielquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
CRE / LittleBrownie, bedankt!
Zelf niet eens meer in je eigen (ex)subforum kijken en gister ook al mijn quote met link genegeerd
Beter post je wel in je eigen afscheidstopicquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben mobielen ik kijk niet zoveel op FOK
Weet ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo heb ik jou niet in mn lijst
En hoeveel van je vrienden gebruiken het?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De ultieme vervanger van WA. Our saviour.
Allemaal mensen die niet in CRE postenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter post je wel in je eigen afscheidstopic
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:
Nou gesprek ging goed, ben er niet veel wijzer uit geworden want ze gaan eerst ff met mijn filiaalmanager bellen.
Ze zoeken wel iemand voor het aantal uren waar ik een contract voor heb, en eigenlijk specifiek voor op de damesschoenen.
Nou heb ik niet zo veel met de damesschoenen afdelingMaar het lijkt me voor hen wel beter als ze daar iemand voor hebben die al een beetje de weg weet dan wanneer ze een nieuwe aannemen die nog helemaal niks van de merchandisecodes weet enzo.
Ik weet nog steeds niks dusWaren wel leuke meiden en volgens mij vonden ze mij ook wel chill, dus dat zit iig wel goed.
Nu maar hopen dat ze me kunnen gebruiken, wordt morgenmiddag teruggebeld
Speesiaal voor jouquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allemaal mensen die niet in CRE posten![]()
Stuk of vijftien inmiddels.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
En hoeveel van je vrienden gebruiken het?
Jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Ooh toppie
Hoorde ik nou dat je op jonko's trakteert als je wordt aangenomen?!
Kut Facebook. Ik wilde al van Facebook af, en ik ben nu alleen maar meer gemotiveerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Mensen die WA niet meer gebruiken om dat Facebook het over heeft gekocht
Van mijn vrienden gebruikt alleen LB het, dus blijf voorlopig wel WA gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Stuk of vijftien inmiddels.
Dit jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Meh, ik geef te weinig neuksquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut Facebook. Ik wilde al van Facebook af, en ik ben nu alleen maar meer gemotiveerd
Je baas stort tegen het einde van de maand het geld wel lol nu nog iemand die gaat draaienquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Maar wel als iemand me geld geeft en jonko's draait.
Ik merk geen verschilquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Als het vol gaat staan met adds oke... maar het werkt toch nog prima.
hehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Je baas stort tegen het einde van de maand het geld wel lol nu nog iemand die gaat draaien
Ja preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
Sowieso een neuk geven. Alles ligt toch al op straat.
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Waarom is het beter?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.
Screenshots en beschrijvingen willen we zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.
Ik iets te veelquote:
Mijn argument om geen neuk te geven:quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik iets te veelIk vind het meer 'eng'vanwege dat Facebook zelf al iedere keer de grens van privacy verlegt, en nu komt echt alle informatie bij hen terecht. Ik denk dat ik google zelfs minder erg vind
Je kan er toch niks tegen doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:
En ze konden toch al alles van ons inzien als ze dat nodig achtten dus boeiend
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.quote:
Wat anno 2014 in de Westerse wereld lastig is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn argument om geen neuk te geven:
[..]
Je kan er toch niks tegen doenBehalve geen internet en telefoon gebruiken
Wuuuutquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.
Net alsof je zipjes via je mobiel gaat sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.
Rez heeft gesproken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
Telegram is gewoon een WA-kloon man, als je dat niet ziet na een halve minuut ben je echt konkodom.
Ik wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof je zipjes via je mobiel gaat sturen.
Ja preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat anno 2014 in de Westerse wereld lastig is.
Sowieso is iedereen konkodom, ze geloven niet in het woord van Helix Fossil. #amenquote:
Je bent zelf geloven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso is iedereen konkodom, ze geloven niet in het woord van Helix Fossil. #amen
Baasachtig het leven programmeren > Nerdachtig programma's programmeren.quote:
Niet snappen.quote:
Ik moet zelfs zeggen dat ik bang ben dat de aivd (lezen jullie mee?) denkt dat ik pedo ben, omdat ik soms nog wel eens grapjes maak op WhatsApp dat op de grens ligtquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies
Dus dan maar gewoon een brave burger zijn en geen terroristische aanvallen plannen via Facebook of Whatsapp
Oh, dan hadden ze m'n baas al lang op moeten pakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet zelfs zeggen dat ik bang ben dat de aivd (lezen jullie mee?) denkt dat ik pedo ben, omdat ik soms nog wel eens grapjes maak op WhatsApp dat op de grens ligt
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:01 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
#allhail #helixfossil #amen
Dat klinkt geruststellendquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan hadden ze m'n baas al lang op moeten pakken.
hosselaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:00 schreef d4v1d het volgende:
DM jullie nummers voor fissa op je telegram.
jwz.
Laten we maar hopen dat de AIVD wel grapjes kan onderscheidenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik moet zelfs zeggen dat ik bang ben dat de aivd (lezen jullie mee?) denkt dat ik pedo ben, omdat ik soms nog wel eens grapjes maak op WhatsApp dat op de grens ligt
Die stuurt de meest ranzige, vage, extreme shit via whatsapp, en dat gaat ook vaak genoeg wel over de grens.quote:
Tot nog toe wel, tenzij ze ergens een dik dossier hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laten we maar hopen dat de AIVD wel grapjes kan onderscheiden
Hahaha wel tof als je baas zulke dingen doet. Mijn baas zou dat nooit doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die stuurt de meest ranzige, vage, extreme shit via whatsapp, en dat gaat ook vaak genoeg wel over de grens.
quote:
Dat ben ik nu deels.quote:
quote:
Faalquote:
Soms is het wel tof, maar het kan ook te ver gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha wel tof als je baas zulke dingen doet. Mijn baas zou dat nooit doen.
Je mist nu wel je hoofdletterquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ik heb die shift niet nodig
Je bent zelf een shiftquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:06 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
ik heb die shift niet nodig
quote:
Ja man, je bent vast moe, je moest dan ook al om 11 uur opstaan.quote:
Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, je bent vast moe, je moest dan ook al om 11 uur opstaan.
Kutleven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen nacht niet kunnen slapen..
Je fouten proberen te verbergenquote:
ewaaaquote:
Ja true.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Soms is het wel tof, maar het kan ook te ver gaan.
Dit was het eerste wat ik las toen ik deze topic aanklikte netquote:
Nu heeft ze echt wat weg van die ene jongen, die ook in de banner staat in de OPquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
En die neusringZwijn
Ik kijken, kom ik een foto van Bob tegenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Snowbells het volgende:
Altijd kriebels als ik op fok een foto gooi
Die is wel eenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijken, kom ik een foto van Bob tegen
Foto's van jezelf zien is dan ook gewoon kut.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Snowbells het volgende:
Altijd kriebels als ik op fok een foto gooi
Baas Onur jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nu heeft ze echt wat weg van die ene jongen, die ook in de banner staat in de OPWaar hier op FOK! ook verschillende topics over zijn geweest. Een septum piercing is wel leuk maar moet je staan, wat bij haar niet zo is
quote:
Ik maak de headers en leadersquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:17 schreef Rezania het volgende:
LB, redactie games? Wat game jij zoal?
Een graphic designer dus. Die hadden toch hun eigen tagje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik maak de headers en leaders
Maar ik heb een 3DS
Ja duh. Maar ik dacht dus altijd dat mijn stem helemaal niet zo zwaar was, moesten we dat filmpje kijken, fucking zwaar.quote:
Nee die doen de rest van de fp, games is apart vandaar denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een graphic designer dus. Die hadden toch hun eigen tagje?
[..]
Ja duh. Maar ik dacht dus altijd dat mijn stem helemaal niet zo zwaar was, moesten we dat filmpje kijken, fucking zwaar.
Niet weten dat op FOK! alles net iets anders werkt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een graphic designer dus. Die hadden toch hun eigen tagje?
Ripquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, even tagje weggooien. Anders vergeet ik het.
En de tagjes vaak niet kloppen. Zo was ik als spellchecker blijkbaar redacteur bij Games, Sport en de FP.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet weten dat op FOK! alles net iets anders werkt.
Je hebt hem van FB gegooid?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:15 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die is wel eenwaard
. Toen ik het zag op fb meteen verwijderd.
Foto in dat outfit topic, geen hoofd hehe
Wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja, even tagje weggooien. Anders vergeet ik het.
Konkofok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Niet weten dat op FOK! alles net iets anders werkt.
quote:
Ik heb de frituur aangegooid. Vandaag ook nauwelijks gegetenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
Ermahgerd Mono is spaghetti aan het makenen dat komt fucking goed uit want ik voel een mega vreetkick op komen en heb slechts 1 broodje gegeten vandaag
Typisch FOK!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
En de tagjes vaak niet kloppen. Zo was ik als spellchecker blijkbaar redacteur bij Games, Sport en de FP.
Doe je geen development meer dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ga hem wel missen ja
Maar dan ben ik in ieder geval geen nepcrew meer.
mooie tumblrquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe je geen development meer dan?
Had ik net ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
Ermahgerd Mono is spaghetti aan het makenen dat komt fucking goed uit want ik voel een mega vreetkick op komen en heb slechts 1 broodje gegeten vandaag
Nooit echt gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh spuit11quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nooit echt gedaan.Ik wou graag, maar ik kan er geen tijd/motivatie voor vinden.
Die gast die die andere van de fiets traptquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe thanks, post er nauwelijks wat tho
hehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Die gast die die andere van de fiets trapt
Doe je geen spellcheckdingen meer?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup.
Ik denk dat ik mijn tagje ook maar eens moet inleveren.
Augustus vorig jaar, en twee jaar geleden ook een poosje dat tagje gehad..quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh spuit11
Maar hoe lang heb je dat tagje dan al
Jij doet ook alsof?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup.
Nee, want heftige struggles in de eckte leven en zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe je geen spellcheckdingen meer?
Oh da's balen welquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Augustus vorig jaar, en twee jaar geleden ook een poosje dat tagje gehad..
Maar 't is meer zo dat er achter de schermen niks gebeurd.. Nu alleen met zaken die mij totaal niet boeien, en het gene waar ik aan mee wilde helpen ligt compleet stil..
plsquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup.
Oh da's geen chille shit brahquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, want heftige struggles in de eckte leven en zo.
Tsja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:33 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh da's balen wel
Krijg haast het idee dat heel FOK! gewoon een stuk lamlendiger is geworden de laatste tijd
Ik ga wenenquote:
Eindelijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:30 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Jup.
Vraag gewoon even een tagje aan voor het forum, kan je anderen gaan verbeterenquote:
Jammer welquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:35 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ach ja, komt wel weer een keer goed, maar tot die tijd heb ik weinig motivatie voor FOK!.
Waarom?quote:
Nog steeds een "karamelprinses"quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
bbypls, jij bent je kleurtje kwijt
Kleurtjes.
Serieus?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor spellchecker
Ohquote:
Ik ben fantastisch en een genot om te beleven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat zal het fijn zijn om met jou om te gaan.
Jaquote:
Tagjes op het forum geven ze niet gauw aan mensen die niet in de crew zitten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Vraag gewoon even een tagje aan voor het forum, kan je anderen gaan verbeteren
Staat nog een fout in mijn op 1 na vorige post, fix die ook even aub.
Thanks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jammer welHoop dat dat gauw is!
I am the onequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tagjes op het forum geven ze niet gauw aan mensen die niet in de crew zitten.
Welke post?
Immer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nog steeds een "karamelprinses"
Beter blijf je gewoon manquote:
Whehe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
JaIk zag op de FP zo'n bericht nog staan, alleen was de deadline toen al 2 weken daarvoor ofzo
Maar Bart zei dat ik alsnog wel kon mailen dus ik heb blootpics gestuurd en een tekst verbeterd en toen zei hij dat er geen plaats was
Moiraquote:
Ja maar motivatie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Beter blijf je gewoon man
Jawel joh, lopen er genoeg rond hier.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:39 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Tagjes op het forum geven ze niet gauw aan mensen die niet in de crew zitten.
Welke post?
En mij blijf je wel corrigeren!?quote:
Ohquote:
?!*quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En mij blijf je wel corrigeren!?
U wot!?quote:
Straks niet meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Whehe.
"We" zijn momenteel wel voorzien ja.
Denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg. Maar die dingen horen eigenlijk ook bij anderen weg te komen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel joh, lopen er genoeg rond hier.
Ja, jij bent hier de checker
Hehequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:42 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb het over dingen als paintbaas of supervogel.
Bovendien klopt jouw tagje niet.
True. Maar d'r hoort natuurlijk ook een modstatus bij, om anderen letterlijk te kunnen verbeteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg. Maar die dingen horen eigenlijk ook bij anderen weg te komen.
En ik zit mobiel, moeilijk zoeken enalles.
Zeur erover. Opa B en Pharkie wilden niet luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeheMaar dat kan ik niet veranderen
Ik ga een terroristische aanval plegen op de spellchecker crew maar dat mag ik niet zeggen want de AIVD leest mee.quote:
Ik heb ook gesolliciteerd, maar niet voor spellcheckerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor spellchecker
Inderdaad, meest verrassende uitslagen ooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wat een verkiezingen waren het
Quote dan even.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar d'r hoort natuurlijk ook een modstatus bij, om anderen letterlijk te kunnen verbeteren.
Smoesjes.
Sowieso grootste opkomst ooitquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, meest verrassende uitslagen ooit.
Voor mod op GC?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb ook gesolliciteerd, maar niet voor spellchecker
Duurt alleen eventjes, ze zullen wel niet zo'n haast hebben blijkbaar..
2014 is pas net begonnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
Die Yvonne Awards zijn dit jaar ook gewoon overgeslagen.
Als je maar niet de Groene Boekjes gaat oproken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga een terroristische aanval plegen op de spellchecker crew maar dat mag ik niet zeggen want de AIVD leest mee.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je maar niet de Groene Boekjes gaat oproken.
Je bent allergisch voor jezelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo godverdomme waarom moet ik zoveel achter elkaar niezen?
Echt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is echt het laatste wat ik zou willen![]()
Waarom kutquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
Ik was ooit mod, dat was kut, nu ben ik geen mod meer, het leven is mooi, opgelost, slotje, grgr.
Te laatquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je maar niet de Groene Boekjes gaat oproken.
Mod op GCquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou 't best willen doen. Ga alleen niet solliciteren want volgens mij denkt men al dat ik kleurtjesgeil ben terwijl dat goftedomme niet eens zo isLijkt me gewoon leuk om wat meer bij te dragen aan FOK!
Maar waar heb je dan voor gesolliciteerd?
GC is wel oké maar GRTD modden gaat m niet worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou 't best willen doen. Ga alleen niet solliciteren want volgens mij denkt men al dat ik kleurtjesgeil ben terwijl dat goftedomme niet eens zo isLijkt me gewoon leuk om wat meer bij te dragen aan FOK!
Maar waar heb je dan voor gesolliciteerd?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mod op GC
Eerste wat ik zou doen is GRTD sluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |