Kut Facebook. Ik wilde al van Facebook af, en ik ben nu alleen maar meer gemotiveerdquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Mensen die WA niet meer gebruiken om dat Facebook het over heeft gekocht
Van mijn vrienden gebruikt alleen LB het, dus blijf voorlopig wel WA gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:48 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Stuk of vijftien inmiddels.
Dit jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Meh, ik geef te weinig neuksquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kut Facebook. Ik wilde al van Facebook af, en ik ben nu alleen maar meer gemotiveerd
Je baas stort tegen het einde van de maand het geld wel lol nu nog iemand die gaat draaienquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja
Maar wel als iemand me geld geeft en jonko's draait.
Ik merk geen verschilquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit ja![]()
Als het vol gaat staan met adds oke... maar het werkt toch nog prima.
hehehequote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef klawie het volgende:
[..]
Je baas stort tegen het einde van de maand het geld wel lol nu nog iemand die gaat draaien
Ja preciesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Rezania het volgende:
Sowieso een neuk geven. Alles ligt toch al op straat.
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:50 schreef Moira. het volgende:
Waarom is het beter?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.
Screenshots en beschrijvingen willen we zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik vind Telegram veel beter, daar gaat het me vooral om.
Ik iets te veelquote:
Mijn argument om geen neuk te geven:quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik iets te veelIk vind het meer 'eng'vanwege dat Facebook zelf al iedere keer de grens van privacy verlegt, en nu komt echt alle informatie bij hen terecht. Ik denk dat ik google zelfs minder erg vind
Je kan er toch niks tegen doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:52 schreef Moira. het volgende:
En ze konden toch al alles van ons inzien als ze dat nodig achtten dus boeiend
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.quote:
Wat anno 2014 in de Westerse wereld lastig is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn argument om geen neuk te geven:
[..]
Je kan er toch niks tegen doenBehalve geen internet en telefoon gebruiken
Wuuuutquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.
Net alsof je zipjes via je mobiel gaat sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoop kleine dingen. Profielfoto's in groepsgesprekken, delen van .rar/.zip/.apk's en zo, notificaties voor elk gesprek uit kunnen zetten, het op je pc kunnen gebruiken, etc.
Rez heeft gesproken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:55 schreef Rezania het volgende:
Telegram is gewoon een WA-kloon man, als je dat niet ziet na een halve minuut ben je echt konkodom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |