True. Maar d'r hoort natuurlijk ook een modstatus bij, om anderen letterlijk te kunnen verbeteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Denk niet dat ik zoiets voor elkaar krijg. Maar die dingen horen eigenlijk ook bij anderen weg te komen.
En ik zit mobiel, moeilijk zoeken enalles.
Zeur erover. Opa B en Pharkie wilden niet luisteren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
HeheMaar dat kan ik niet veranderen
Ik ga een terroristische aanval plegen op de spellchecker crew maar dat mag ik niet zeggen want de AIVD leest mee.quote:
Ik heb ook gesolliciteerd, maar niet voor spellcheckerquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:34 schreef Moira. het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor spellchecker
Inderdaad, meest verrassende uitslagen ooit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
En wat een verkiezingen waren het
Quote dan even.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
True. Maar d'r hoort natuurlijk ook een modstatus bij, om anderen letterlijk te kunnen verbeteren.
Smoesjes.
Sowieso grootste opkomst ooitquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, meest verrassende uitslagen ooit.
Voor mod op GC?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb ook gesolliciteerd, maar niet voor spellchecker
Duurt alleen eventjes, ze zullen wel niet zo'n haast hebben blijkbaar..
2014 is pas net begonnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
Die Yvonne Awards zijn dit jaar ook gewoon overgeslagen.
Als je maar niet de Groene Boekjes gaat oproken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ga een terroristische aanval plegen op de spellchecker crew maar dat mag ik niet zeggen want de AIVD leest mee.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je maar niet de Groene Boekjes gaat oproken.
Je bent allergisch voor jezelfquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef Ro-ald het volgende:
Hallo godverdomme waarom moet ik zoveel achter elkaar niezen?
Echt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat is echt het laatste wat ik zou willen![]()
Waarom kutquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
Ik was ooit mod, dat was kut, nu ben ik geen mod meer, het leven is mooi, opgelost, slotje, grgr.
Te laatquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als je maar niet de Groene Boekjes gaat oproken.
Mod op GCquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou 't best willen doen. Ga alleen niet solliciteren want volgens mij denkt men al dat ik kleurtjesgeil ben terwijl dat goftedomme niet eens zo isLijkt me gewoon leuk om wat meer bij te dragen aan FOK!
Maar waar heb je dan voor gesolliciteerd?
GC is wel oké maar GRTD modden gaat m niet worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Echt?
Ik zou 't best willen doen. Ga alleen niet solliciteren want volgens mij denkt men al dat ik kleurtjesgeil ben terwijl dat goftedomme niet eens zo isLijkt me gewoon leuk om wat meer bij te dragen aan FOK!
Maar waar heb je dan voor gesolliciteerd?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mod op GC
Eerste wat ik zou doen is GRTD sluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |