quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik weet waar je op doelt ja![]()
Maar dat is niet nodig.
Je neemt ontslag :squote:
😱quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, denk het wel.Hier op FOK! ben ik toch maar een neppert.
Search web imagesquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:33 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik heb die functie niet eens.
Hoezo heb ik jou niet in mn lijstquote:
CRE / LittleBrownie, bedankt!quote:
Heul nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:12 schreef d4v1d het volgende:
Dat was jij een paar jaar geleden gewoon Moira.
Ik vond konko toepasselijker dan kinkiquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:16 schreef Fopje het volgende:
[..]
Godver![]()
Al verpest het gekonko wel de hele post.
oh dear de tyfusquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
GottegotDan heb je al een graflelijk hoofd en -kapsel, laat je je pony nóg meer naar de konko knippen
Niet naar de Konko Kapper gaan dus, daar hebben ze geen smaak/lef om te zeggen dat iets je konko lelijk staat
En die neusringZwijn
Ik ben mobielquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
CRE / LittleBrownie, bedankt!
Zelf niet eens meer in je eigen (ex)subforum kijken en gister ook al mijn quote met link genegeerd
Beter post je wel in je eigen afscheidstopicquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben mobielen ik kijk niet zoveel op FOK
Weet ik nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoezo heb ik jou niet in mn lijst
En hoeveel van je vrienden gebruiken het?quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
De ultieme vervanger van WA. Our saviour.
Allemaal mensen die niet in CRE postenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Beter post je wel in je eigen afscheidstopic
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:24 schreef Moira. het volgende:
Nou gesprek ging goed, ben er niet veel wijzer uit geworden want ze gaan eerst ff met mijn filiaalmanager bellen.
Ze zoeken wel iemand voor het aantal uren waar ik een contract voor heb, en eigenlijk specifiek voor op de damesschoenen.
Nou heb ik niet zo veel met de damesschoenen afdelingMaar het lijkt me voor hen wel beter als ze daar iemand voor hebben die al een beetje de weg weet dan wanneer ze een nieuwe aannemen die nog helemaal niks van de merchandisecodes weet enzo.
Ik weet nog steeds niks dusWaren wel leuke meiden en volgens mij vonden ze mij ook wel chill, dus dat zit iig wel goed.
Nu maar hopen dat ze me kunnen gebruiken, wordt morgenmiddag teruggebeld
Speesiaal voor jouquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:46 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Allemaal mensen die niet in CRE posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |