Begin is gelijk als ze een enorme neger aan het pijpen is, wachtende op de cums-hotquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een leukere JUICHEN gif
Ik ga vanavond m'n ijsberenknuffel gijzelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
SALZBURG SCHIEST AJAX AUS DER AMSTERDAM ARENA
Even lekker wakker worden met een bakkie en de oostenrijkse kranten
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Um Klassen besser
Historischer Triumph! Salzburg putzt Ajax mit 3:0
Hihiquote:Op zondag 22 december 2013 12:56 schreef GGMM het volgende:
Veltman >>De Vrij, Martins Indi, Rekik en die andere van PSV met die rare dikke neus.
Sorry jongensquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga vanavond m'n ijsberenknuffel gijzelen.
Er is geen enkele NL club die dat langer dan 10 minuten kan, ok kwartiertjequote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben benieuwd of Nederlandse teams de spelwijze van RBS gaan overnemen. Het is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd, maar ik denk dat de Top 5 Ajax op deze manier weg kan spelen. Zeker metDuarte en Veltman
in de basis. Die 2 stumpers kunnen er helemaal niks van.
In Rotterdam?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zit echt in megaspanning. Uiterlijk vandaag moeten mensen die een optie op het huis hebben wat wij willen alles rond krijgen. Als niet hebben we gisteren besloten dat wij het dan gaan doen. Wordt over 3 weken al opgeleverd![]()
Niet teveel koffie drinken dan ga ik kapot.
Daarom eerst een koelkast redbull leegdrinken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is geen enkele NL club die dat langer dan 10 minuten kan, ok kwartiertje
Die krijgen dat gewoon geconcentreerd via een infuus, was indrukwekkendquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Daarom eerst een koelkast redbull leegdrinken.
Ik heb iedereen hier op kantoor gesommeerd naar buiten te gaan en een kringetje voor je te starten. Wij hopen, geloven en denken met je mee, Knut.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik zit echt in megaspanning. Uiterlijk vandaag moeten mensen die een optie op het huis hebben wat wij willen alles rond krijgen. Als niet hebben we gisteren besloten dat wij het dan gaan doen. Wordt over 3 weken al opgeleverd![]()
Bedankt Dven.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb iedereen hier op kantoor gesommeerd naar buiten te gaan en een kringetje voor je te starten. Wij hopen, geloven en denken met je mee, Knut.
[ afbeelding ]
Haha nee, dat lukte ze nooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ben benieuwd of Nederlandse teams de spelwijze van RBS gaan overnemen. Het is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd, maar ik denk dat de Top 5 Ajax op deze manier weg kan spelen. Zeker metDuarte en Veltman
in de basis. Die 2 stumpers kunnen er helemaal niks van.
Nee, maar het heeft wel de zwaktes van dit Ajax pijnlijk bloot gesteld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha nee, dat lukte ze nooit.
Het feit dat Salzburg Ajax verslaat betekent niet dat Feyenoord opeens een beter team heeftWel aandoenlijk die hoop.
Dit proberen Nederlandse teams vaak zat, dan worden ze kapot gespeeld.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, maar het heeft wel de zwaktes van dit Ajax pijnlijk bloot gesteld.
Dit is puur gebaseerd op hoopquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bovendien is Veltman na deze nieuwe vernedering een mentaal wrak. Die jongen moet je echt bij de intercitys weghouden op dit moment. Pelle maakt hem gek.
.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit proberen Nederlandse teams vaak zat, dan worden ze kapot gespeeld.
[..]
Dit is puur gebaseerd op hoopPelle was ontzichtbaar in de ArenA.
Ik had het over de beker, dom varken.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
.
Hij scoorde binnen 6 minuten debiel.
We zijn uit de beker, we spelen alleen nog competitie, mongool.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had het over de beker, dom varken.
Ja, dankzij ons.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
We zijn uit de beker, we spelen alleen nog competitie, mongool.
Nee, omdat Koeman het licht nog niet had gezien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dankzij ons.
Jij bent echt slecht in trollen.
Je gaat er wel al 5 keer achterelkaar op in andersquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dankzij ons.
Jij bent echt slecht in trollen.
Ja, omdat je in het begin serieus was, pas de laatse 2 berichten, toen ik je had uitgeluld zeg maar, begon je met trollen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je gaat er wel al 5 keer achterelkaar op in anders![]()
Hoe heb je dat geregeld met de hypotheek?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Sukkeltje, ik post net dat ik gelijk na mn 1e post al naar iemand stuur dat je zo lekker loopt te happen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je in het begin serieus was, pas de laatse 2 berichten, toen ik je had uitgeluld zeg maar, begon je met trollen.
De almachtige GGMM. Jij kunt trollberichten onderscheiden van serieuze berichten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, omdat je in het begin serieus was, pas de laatse 2 berichten, toen ik je had uitgeluld zeg maar, begon je met trollen.
21-02-2014 @ 09:07:09quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
21-02-2014 @ 08:55:01
hihi ggmm is heerlijk aant happen.
Nog niet, maar ik heb wel uitgezocht dat je idd extra mag bijlenen voor zonnepanelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:05 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geregeld met de hypotheek?
Ja, jezelf indekken heet dat.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sukkeltje, ik post net dat ik gelijk na mn 1e post al naar iemand stuur dat je zo lekker loopt te happen.
Spannend man. Nieuwbouwhuis dus? Hoef je tenminste niet zoveel te klussenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tja, als je verliest van Kuban Krasnodar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht met minder Europese wedstrijden boven Feyenoord. Dat is toch wel droevigheid ten top.
Dat is waar maar het hele NL voetbal is droevig momenteelquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[ afbeelding ]
Utrecht met minder Europese wedstrijden boven Feyenoord. Dat is toch wel droevigheid ten top.
Ik neem aan dat jij nog geen vast contract hebt. En je meisje studeert nog. Daar doelde ik eigenlijk meer op.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb wel uitgezocht dat je idd extra mag bijlenen voor zonnepanelen.
Je mag zelfs extra extra lenen omdat het een groene investering is.
Daar speelde de Bulgaarse Messi.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, als je verliest van Kuban Krasnodar.
Destijds deden ze overigens alsof dat Russische top was
Hoho, gewoon de nummer 9 in de Premjer Ligaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, als je verliest van Kuban Krasnodar.
Destijds deden ze overigens alsof dat Russische top was
Ja, maar gelukkig zouden ze wel even onder de indruk zijn van het legioen. Nee, Feyenoord had in ieder geval de thuiswedstrijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Daar speelde de Bulgaarse Messi.
Mn meisje studeert niet meer hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij nog geen vast contract hebt. En je meisje studeert nog. Daar doelde ik eigenlijk meer op.
Absoluut. Aan de andere kant; een aantal jaren geleden nog maar stond PSV steevast in de kwartfinale EL. AZ en Twente schopte het ook ver en Ajax boekte ook wat resultaatjes. Heeft natuurlijk te maken met de weg die veel clubs noodgedwongen zijn ingeslagen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar maar het hele NL voetbal is droevig momenteel
Buiten dat gunt de gemiddelde kredietboer een charmante kerel als Knut gewoon meer dan de gemiddelde boerelul.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mn meisje studeert niet meer hoorZe deed nog post graduate, maar naast haar baan. En die heeft ze vlak voor de vakantie afgerond.
Ik heb geen vast contract maar wel intentie. Zij heeft wel vast contract en in principe verdient ze in haar eentje al genoeg voor de hypotheek. Denk dus niet dat het veel problemen op gaat leveren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |