Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Smoofie het volgende:
Wawt moet ik doen met mn leven nu Ajax niet meer is?
3-0 tegen Salzburg thuis verloren, beter ontbind je de club dus gewoon.quote:
Sinds de aanstelling van Heini Otto in 1997 is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Het duurt nog wel even voordat alles weer opgebouwd is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3-0 tegen Salzburg thuis verloren, beter ontbind je de club dus gewoon.
Ik vind dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds de aanstelling van Heini Otto in 1997 is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Het duurt nog wel even voordat alles weer opgebouwd is.
Juichen voor Atletiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Smoofie het volgende:
Wawt moet ik doen met mn leven nu Ajax niet meer is?
Eten en gamen, maar echte spellen, geen curve.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet wat om tot rust te komen. Hoe doe jij dat dan?
Ik heb al sinds vorige week donderdag vakantie. Maandag mag ik weer naar school toe. Ach, eerst nog genieten van de vakantie op mijn eigen manier, ook al vinden jullie het debiel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
Heb je al vakantie stijn, dat je nog niet slaapt?
Heb het nu maar afgezet. Tijd voor Football Manager.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eten en gamen, maar echte spellen, geen curve.
Wtf, hoezo al zo vroeg?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vorige week donderdag vakantie. Maandag mag ik weer naar school toe. Ach, eerst nog genieten van de vakantie op mijn eigen manier, ook al vinden jullie het debiel.
Dat weet ik ook niet eigenlijk. Voorgaande jaren zou ik pas rond morgen vakantie krijgen. Wordt wel wat langer wachten tot de meivakantie dan. Maar ik krijg nog genoeg vrije dagen. Bijvoorbeeld dankzij die Nucleaire Top in Den Haag. Gewoon twee dagen vrij, lekker joh.quote:
Toen Feyenoord nog wel eens wonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik wat dingen doorgelezen over de slag bij Beverwijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |