Het is een serie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het muzikanten waren maar een serie was.
Bij nader inzien vind ik dat zo een beetje de enige goede plaat. The Cave vond ik ook wel leuk.Daar houdt het een beetje op.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:54 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hopeless Wanderer is van het laatste album. Ik ga Temples even luisteren
Succes ermee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik gaat pitten. Morgen vroeg op.
Pit zequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:55 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik gaat pitten. Morgen vroeg op.
Hey dartpikkie, is RTL7 live?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb nog geen onzin geroepen na afloop van Ajax v Salzburg.
Ik zit in een stijgende lijn
Misschien moet ik hier vaker komenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan ook niet. Valt nergens over te zeiken. Ajax is gewoon afgemaakt en was dramatisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Normaal zou ik schreeuwen om aankopen of de polonaise lopen et cetera.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ook niet. Valt nergens over te zeiken. Ajax is gewoon afgemaakt en was dramatisch.
Ik kan echt helemaal niks van dat Curvefeverquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Normaal zou ik schreeuwen om aankopen of de polonaise lopen et cetera.
Misschien kan je in de leer bij Mansjester.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kan echt helemaal niks van dat Curvefever
Ik ben ook niet heel goed hoor. Ik word ook echt regelmatig helemaal kapot gemaakt door anderen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kan je in de leer bij Mansjester.
Eerste potje 3 uit 6. Degelijk. Wellicht toch een ubertalentquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ben ook niet heel goed hoor. Ik word ook echt regelmatig helemaal kapot gemaakt door anderen.
Maar van jullie won ik wel dik![]()
Je word alleen best snel beter, zijn ook paar trucjes enzo die je moet weten
Ga eens op tijd naar bed, je moet morgen fris zijn.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eerste potje 3 uit 6. Degelijk. Wellicht toch een ubertalent
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en dat geloof je?
Dat is een J0rdiiii 2.0, kent zijn 'helden' alleen van de tv.
Ben je ooit buiten geweest dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]Wel blijven volhouden deze hé. Als er trouwens nog verdere zaken uit je analyse van mij naar voren komen roep je maar.
Wat is er aan de hand dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Smoofie het volgende:
Wawt moet ik doen met mn leven nu Ajax niet meer is?
3-0 tegen Salzburg thuis verloren, beter ontbind je de club dus gewoon.quote:
Sinds de aanstelling van Heini Otto in 1997 is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Het duurt nog wel even voordat alles weer opgebouwd is.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3-0 tegen Salzburg thuis verloren, beter ontbind je de club dus gewoon.
Ik vind dit geen leuke opmerking.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds de aanstelling van Heini Otto in 1997 is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Het duurt nog wel even voordat alles weer opgebouwd is.
Juichen voor Atletiquote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:31 schreef Smoofie het volgende:
Wawt moet ik doen met mn leven nu Ajax niet meer is?
Eten en gamen, maar echte spellen, geen curve.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik moet wat om tot rust te komen. Hoe doe jij dat dan?
Ik heb al sinds vorige week donderdag vakantie. Maandag mag ik weer naar school toe. Ach, eerst nog genieten van de vakantie op mijn eigen manier, ook al vinden jullie het debiel.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
Heb je al vakantie stijn, dat je nog niet slaapt?
Heb het nu maar afgezet. Tijd voor Football Manager.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Eten en gamen, maar echte spellen, geen curve.
Wtf, hoezo al zo vroeg?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al sinds vorige week donderdag vakantie. Maandag mag ik weer naar school toe. Ach, eerst nog genieten van de vakantie op mijn eigen manier, ook al vinden jullie het debiel.
Dat weet ik ook niet eigenlijk. Voorgaande jaren zou ik pas rond morgen vakantie krijgen. Wordt wel wat langer wachten tot de meivakantie dan. Maar ik krijg nog genoeg vrije dagen. Bijvoorbeeld dankzij die Nucleaire Top in Den Haag. Gewoon twee dagen vrij, lekker joh.quote:
Toen Feyenoord nog wel eens wonquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens heb ik wat dingen doorgelezen over de slag bij Beverwijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |