quote:Shooting on Warner Bros.’ movie version of the HBO series “Entourage” has started in Los Angeles.
The film includes the show’s original cast of Kevin Connolly, Adrian Grenier, Kevin Dillon, Jerry Ferrara and Jeremy Piven. Billy Bob Thornton and Haley Joel Osment also star as a father and son while returning cast members also include Perrey Reeves, Emmanuelle Chriqui and Rhys Coiro.
“Entourage” creator Doug Ellin is directing from his own screenplay. He posted a shot of the cast on his Twitter account over the weekend.
Mark Wahlberg, Stephen Levinson and Ellin are producing, with Wayne Carmona exec producing.
The show ended its eight-season run in September 2011. The series finale, watched by 2.6 million viewers, concluded with a cliffhanger to set up the movie.
Piven’s Ari Gold character, who had been a talent agency chief in the series, is portraying a studio chief in the movie.
The movie was chosen by lottery in June as one of 31 productions eligible to receive California’s Film and Television Tax Credit, landing seventh on the list with $5.81 million — the highest allocation among the 14 features selected. The commission lists the film as generating $29.1 million in production expenditures in California with 35 production days, 41 cast members, 265 crew members and 2,204 extras.
The film will also shoot in Miami.
Jij houdt vast niet van mooie vrouwtjes ofzo?quote:Op zondag 23 februari 2014 11:56 schreef planethugo het volgende:
ik hoop dat sloan niet een al te grote rol krijgt, heeft al meer dan genoeg overbodige screentime gehad
Maar dat was een beetje het punt van die relatie. Omdat E altijd haar als nummer 1 zag en uiteindelijk alleen met haar verder wou.quote:Op zondag 23 februari 2014 12:11 schreef Tim86 het volgende:
Maar Sloane is wel erg lekker. Jammer dat het altijd van dat eeuwige gezeik met E is als ze aan bod komt
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:05 schreef Tim86 het volgende:
Hopelijk gaan ze Turtle weer vetmesten voor de film. Fat Turtle > Skinny Turtle
mooie vrouwtjes genoeg in de serie, dat gedoe met Sloan heeft zich al een paar keer herhaald zodat het irritant werd.quote:Op zondag 23 februari 2014 14:43 schreef bambino het volgende:
[..]
Jij houdt vast niet van mooie vrouwtjes ofzo?
Sloan is een van de lekkerste in die hele serie.
Zeker in de top 5.
Ja ok, ieder zijn eigen gevoel bij een personage natuurlijk.quote:Op maandag 24 februari 2014 13:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
mooie vrouwtjes genoeg in de serie, dat gedoe met Sloan heeft zich al een paar keer herhaald zodat het irritant werd.
Er is nooit genoeg Dramaquote:Op maandag 24 februari 2014 16:42 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja ok, ieder zijn eigen gevoel bij een personage natuurlijk.
Heb de serie nu een stuk of 5 keer front to back gekeken, en kijk juist uit naar de scenes waarin zij zit.
Sommige drama stukjes gaan wel iets te ver omdat er al zo veel drama is. Maar vond het nog wel mee vallen eigenlijk.
Die ep was echt leukquote:Op maandag 24 februari 2014 17:04 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Er is nooit genoeg Drama
[ afbeelding ]
nog bijna anderhalf jaar dusquote:After what seems like forever, the Entourage movie finally has a release date as well and will hit theaters on June 12, 2015. The film began shooting last week with original series cast members Adrian Grenier, Jeremy Piven, Kevin Connolly, Kevin Dillon and Jerry Ferrara. Series creator Doug Ellin wrote the script and, though the film will be premiering about four years after the series ended, the story will pick up only six months after the finale left off.
Unfortunately, Entourage might have a tough opening weekend as it will be going up against the much anticipated Jurassic Park sequel, Jurassic World.
Sloan zal altijd het lekkerte wijf van de serie blijvenquote:Op maandag 17 maart 2014 12:12 schreef Hoogstaande het volgende:
Sloan niet meer het lekkerste wijf van de serie
Precies, vind Sloan ook een stuk mooierquote:Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sloan zal altijd het lekkerte wijf van de serie blijven![]()
Ditquote:Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sloan zal altijd het lekkerste wijf van de serie blijven![]()
quote:Op maandag 17 maart 2014 13:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Sloan zal altijd het lekkerte wijf van de serie blijven![]()
'Is anybody else turned on right now?'quote:Op zaterdag 22 maart 2014 09:28 schreef Dos37 het volgende:
Ik was nu bij Seizoen 5, die scene dat die Duitse regisseur doordraait en op zoek gaat daar de baas van Dana Gordon Ramnstein onder de scene echt geniaal
Wat nee manquote:Op zaterdag 22 maart 2014 12:46 schreef -Mo- het volgende:
De grootste hottie was eigenlijk de dochter van Ari.
Malin Akermanquote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Die vriendin van Sloan, die van dat triotje, was trouwens ook nice
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.quote:Op zaterdag 22 maart 2014 16:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Die vriendin van Sloan, die van dat triotje, was trouwens ook nice
Zo'n lijst en danquote:Op zondag 23 maart 2014 01:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.
Een paar anderen die echt mooi waren in de serie
Perfect 10 model waar E nacht heeft doorgebracht (Holly Valance)
Vince zijn chick uit laatste paar eps (Alice Eve)
Justine Chapin vond ik wel wat aparts hebben (al kwam dat ook wel beetje door de rol) (Leighton Meester)
UCLA girl (Jana Kramer)
Emily (Samaire Armstrong)
E's assistant Brittany (Kate Mara)
Cassie (trio met haar Drama en Turtle) (Sarah Carter)
En zoals hierboven gezegd Tori (Malin Akerman)
En natuurlijk de bekende celebs, Scarllet Jo en Jessica Alba bijvoorbeeld.
Alsnog als ik kon kiezen zou ik waarschijnlijk voor Sloan gaan. Vind dat gewoon een ongelofelijk lekker wijf.
2e keuze, moeilijk. Perfect 10 model / Cassie / UCLA girl. In die volgorde 2-4
Haha jij snapt het helemaal, mooie lijstquote:Op zondag 23 maart 2014 01:03 schreef bambino het volgende:
[..]
Die was niet slecht, maar dan vind ik Sloan toch mooier.
Een paar anderen die echt mooi waren in de serie
Perfect 10 model waar E nacht heeft doorgebracht (Holly Valance)
Vince zijn chick uit laatste paar eps (Alice Eve)
Justine Chapin vond ik wel wat aparts hebben (al kwam dat ook wel beetje door de rol) (Leighton Meester)
UCLA girl (Jana Kramer)
Emily (Samaire Armstrong)
E's assistant Brittany (Kate Mara)
Cassie (trio met haar Drama en Turtle) (Sarah Carter)
En zoals hierboven gezegd Tori (Malin Akerman)
En natuurlijk de bekende celebs, Scarllet Jo en Jessica Alba bijvoorbeeld.
Alsnog als ik kon kiezen zou ik waarschijnlijk voor Sloan gaan. Vind dat gewoon een ongelofelijk lekker wijf.
2e keuze, moeilijk. Perfect 10 model / Cassie / UCLA girl. In die volgorde 2-4
Nja ik heb de echte celebs een beetje er buiten gehouden, mensen die zich zelf spelen in de serie.quote:Op zondag 23 maart 2014 01:24 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zo'n lijst en danJamie Lynn Sigler
vergeten?
quote:Op zondag 23 maart 2014 03:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Haha jij snapt het helemaal, mooie lijst
Ja ik zat te twijfelen om haar erin te zetten.quote:Op zondag 23 maart 2014 12:10 schreef Retarded het volgende:
Die veganistische hippie die mee ging naar Val Kilmer is anders ook niks mis mee
Fuck noquote:
quote:Op maandag 24 maart 2014 09:02 schreef JDx het volgende:
En er was zo'n yoga instructeur waar Vince mee ging?
quote:Op zondag 23 maart 2014 12:10 schreef Retarded het volgende:
Die veganistische hippie die mee ging naar Val Kilmer is anders ook niks mis mee
Daar zou ik nog niet dood op gevonden willen worden. Niet alleen door haar uiterlijk, maar ook al hoe ze die rol speelt. Echt bahquote:
Satisfaction klinkt wel leuk, ben net begonnen met Ray Donovan en Rush lijkt daar zo te lezen wel op dus dat laat ik voorlopig maar links liggenquote:Op donderdag 31 juli 2014 13:11 schreef JDx het volgende:
Trouwens geven Satisfaction en Rush me wel een heel klein beetje het Entourage gevoel:
- TV / [USA] Satisfaction
- TV / [USA] Rush
Niet te vergelijken met Young & Hungry dat is gewoon een sitcom, only mentioned because of Lloyd.
Ik vind Rush leuker dan Ray Donovan, net mee gestopt, seizoen 2 ep 2 vond ik al niks meer en ep 3 kon me ook niet overtuigen. Maar goed Rush moet zich nog bewijzen kan je altijd nog proberen.quote:Op donderdag 31 juli 2014 13:40 schreef planethugo het volgende:
[..]
Satisfaction klinkt wel leuk, ben net begonnen met Ray Donovan en Rush lijkt daar zo te lezen wel op dus dat laat ik voorlopig maar links liggen
Was het net aan het typen. Het gaat gewoon nergens naartoe, begon leuk, maar dat is het.quote:Op donderdag 31 juli 2014 15:06 schreef Nickske1912 het volgende:
Ray Donovan is best wel een grote anti-climax, teleurstellende serie die maar niet op gang weet te komen vind ik. Misschien dat S2 beter is, maar ik heb het na het eerste seizoen opgegeven.
ik moet ook ALTIJD hieraan denken als ik weer geruchten en berichten over een mogelijke aquaman zie. En dat zal vermoedelijk altijd zo blijven. Vincent Chase = Aquaman. Fuck Jake Gyllenhaalquote:Op dinsdag 12 augustus 2014 21:33 schreef JDx het volgende:
Aquaman bevestigd voor Batman v Superman
Beste seizoenen ooit, Aquaman!!!![]()
![]()
en dan vooral voor en na de productie, de productie met Mandy Moore was soort van crap
Fuck ja eindelijkquote:
Wow. Kan niet wachtenquote:
Oh shit, zou best kunnen ja, vroeg me al af wie het wasquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:19 schreef tjoptjop het volgende:
Is dat furry op 1:30?![]()
Was dit project al weer helemaal vergeten, tof om te zien dat het er nu echt aan komt
Wij gaan hem wel draaien in een NL-bios, iemand een grote woonkamer met beamer?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Maastoren het volgende:
In het begin van de trailer dacht ik: wat is deze![]()
![]()
Toffe trailer![]()
![]()
Hij gaat niet in de de NL'se bioscopen draaien toch? Wordt toch een HBO exclusieve tv-film oid?
haha precies.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:48 schreef Maastoren het volgende:
In het begin van de trailer dacht ik: wat is deze![]()
![]()
Toffe trailer![]()
![]()
Geen idee hoe groot deze serie is/was in Nederland. Was wel op TV dus wie weet.quote:Op woensdag 24 december 2014 10:31 schreef planethugo het volgende:
wow heerlijke trailer zeg!
Geeft me meteen weer het gevoel van de eerste seizoenen van de serie. Aquaman, Medillin
Mag toch hopen dat ie hier ook in de bios komt, al is het maar voor een weekje, geen zin om nóg langer te wachten op een dvd...
het is een beetje een Sex and the City voor mannen en die films zijn hier ook in de bios geweest. Al is die serie wel wat groter denk ik kwa bekendheid. Ik heb iig wel genoeg vrienden die de serie gezien hebben, we keken nieuwe afleveringen ook regelmatig met een paar manquote:Op woensdag 24 december 2014 11:29 schreef bambino het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot deze serie is/was in Nederland. Was wel op TV dus wie weet.
Als die in de bios komt ga ik deze zeker in de bios kijken.
Alleen jammer dat niemand die ik ken deze serie leuk vind...
Ja dat is wel tof. Maar al mijn vrienden vinden de serie geen fuck aan :/ heb al weet ik hoe vaak geprobeerd ze aan die serie te helpen, maar helaas.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
het is een beetje een Sex and the City voor mannen en die films zijn hier ook in de bios geweest. Al is die serie wel wat groter denk ik kwa bekendheid. Ik heb iig wel genoeg vrienden die de serie gezien hebben, we keken nieuwe afleveringen ook regelmatig met een paar man
Rare vrienden. Ken echt niemand die Entourage niet cool vindtquote:Op woensdag 24 december 2014 11:36 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja dat is wel tof. Maar al mijn vrienden vinden de serie geen fuck aan :/ heb al weet ik hoe vaak geprobeerd ze aan die serie te helpen, maar helaas.
Maar eerlijk gezegd maakt me dat voor de film ook geen fuck uit. Dus ga dan gewoon alleen naar de biosboeit me echt 0,0 want ik wil alleen de film zien, meer niet.
Hier gemengde vrienden, sommige vinden het te populair gedoe ofzo, veel collega's vinden het wel tof.quote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rare vrienden. Ken echt niemand die Entourage niet cool vindt.
Ik vind het ook raarquote:Op woensdag 24 december 2014 11:55 schreef Merkie het volgende:
[..]
Rare vrienden. Ken echt niemand die Entourage niet cool vindt.
Dat doe ik voor geen 1 filmquote:Op maandag 12 januari 2015 20:13 schreef Houniet het volgende:
Leukmaar ik ga er niet voor naar de bios rennen.
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:23 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat doe ik voor geen 1 filmmaar deze waarschijnlijk wel.
Vind dit echt zo'n briljant leuke serie
Helemaal gemist dat Billy Bob Thronton meedoet. Hopelijk een toffe rol, Ik vind dat zo'n baasquote:Op maandag 12 januari 2015 23:04 schreef VacaLoca het volgende:
Met Wahlberg en Billy Bob ook wat namen die ze kunnen gebruiken om aan publiek te promoten dat niet bekend is met de serie. Hopelijk wordt het een leuke film voor zowel insiders als outsiders
Marketing trucje afgekeken van de Bro code? Kan toch best vermakelijk worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:22 schreef Tokus het volgende:
Ari Gold's got a book coming out called The Gold Standard: Rules to Rule By
Posted February 24 2015 — 5:37 PM EST
2015 is shaping up to be a big year for Entourage fans. In advance of the long-awaited Entourage movie’s release on June 5, Hachette Books is publishing a how-to-succeed-in-business manual by none other than Ari Gold. As played by Jeremy Piven in the long-running HBO show, Gold was a ruthless Hollywood agent. This book, titled The Gold Standard: Rules to Rule By, will offer strong-handed business advice in the vein of Gold’s character.
“In my humble opinion, if you want to run a successful business this is the only book you’ll ever have to read. And my humble opinion is never wrong,” said “Ari Gold” in a press release.
The Gold Standard is out May 12, complete with electronic and audiobook versions
http://www.ew.com/article(...)d-ari-gold-entourage
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:17 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Marketing trucje afgekeken van de Bro code? Kan toch best vermakelijk worden.
Ik heb van de bro code ooit de audio versie gedownload en geluisterd. Wel grappig om een keer gehoord te hebben, mede omdat hij door NHP zelf ingesproken was. Maar daarna weinig meer mee gedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.
Dan liever een spin-off van Ari Gold en dat de boys af en toe langskomen. Vervolg op de film zeg maar.
Nee, Johnny Drama in zijn jongere jarenquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Dacht inderdaad precies hetzelfde, hebben dat boek hier wel liggen op werk, maar heb er niks mee.
Dan liever een spin-off van Ari Gold en dat de boys af en toe langskomen. Vervolg op de film zeg maar.
op de set van viking quest ofzoquote:Op woensdag 18 maart 2015 21:49 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Nee, Johnny Drama in zijn jongere jaren![]()
Helaas is Kevin Dillon daar te oud voor
daarom flopte zijn tv-carrière ook, natuurlijkquote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
teveel drama zou niet werken denk ik
Drama is gewoon geniaal als achtergrond personage met af en toe een droge opmerking idd haha.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
op de set van viking quest ofzo
alleen moet zoiets idd wel met Dillon. Maar denk dat Ari meer geschikt is voor een spinoff, teveel drama zou niet werken denk ik
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:11 schreef planethugo het volgende:
[..]
op de set van viking quest ofzo
alleen moet zoiets idd wel met Dillon. Maar denk dat Ari meer geschikt is voor een spinoff, teveel drama zou niet werken denk ik
Secret ending?quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.
Want als je de "secret ending" ziet, gaat het juist om Ari en niet om Vince en de boys.
De film zal waarschijnlijk beide doen waardoor de spin off met Ari geen nut meer heeft (maybe).
Misschien is het einde van de film wel dat ze allemaal met pensioen gaan, who knows.
Persoonlijk had ik liever dan die spin off gehad puur omdat ik Ari het leukst vindt uit de serie.
met ari kan je net zo makkelijk andere acteurs nemen die hem de pis lauw maken, daar zijn de mogelijkheden eindeloos.quote:Op donderdag 19 maart 2015 09:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel vet zijn, maar dan zouden ze dat moeten doen in plaats van de film.
Want als je de "secret ending" ziet, gaat het juist om Ari en niet om Vince en de boys.
De film zal waarschijnlijk beide doen waardoor de spin off met Ari geen nut meer heeft (maybe).
Misschien is het einde van de film wel dat ze allemaal met pensioen gaan, who knows.
Persoonlijk had ik liever dan die spin off gehad puur omdat ik Ari het leukst vindt uit de serie.
ik denk dat hij de aftercredit scene bedoelt van de series finale (ari aan het zwembad die het aanbod krijgt om de baas der bazen te worden)quote:
After credits scene van de laatste ep.quote:
Ja alles is mooi meegenomen inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2015 10:34 schreef planethugo het volgende:
[..]
met ari kan je net zo makkelijk andere acteurs nemen die hem de pis lauw maken, daar zijn de mogelijkheden eindeloos.
Maar er is al aangekondigd dat als de film een succes wordt er vrijwel zeker een vervolg zal komen. Ik zou liever een nieuw seizoen zien maargoed, alles dat er nog ooit van Entourage gemaakt wordt is mooi meegenomen
[..]
ik denk dat hij de aftercredit scene bedoelt van de series finale (ari aan het zwembad die het aanbod krijgt om de baas der bazen te worden)
Vandaag dus.twitter:mrdougellin twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:16:08New @entouragemovie trailer Monday. Look for it reageer retweet
Zoek danquote:Op maandag 23 maart 2015 15:44 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Vandaag dus.twitter:mrdougellin twitterde op zaterdag 21-03-2015 om 18:16:08New @entouragemovie trailer Monday. Look for it reageer retweet
quote:
Morgen dus pas. Wel vast een nieuwe poster.twitter:mrdougellin twitterde op zondag 22-03-2015 om 13:26:57My mistake new @entouragemovie trailer Tuesday morning not tomorrow https://t.co/5MNKPvh4lf reageer retweet
Ik was alweer vergeten dat hij getrouwd was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 07:32 schreef Verbodsbord het volgende:
Lijkt er wel op dat Vince z'n huwelijk geen stand heeft gehouden, maarja wie zag dat niet aankomen
Ditquote:Op woensdag 25 maart 2015 07:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik was alweer vergeten dat hij getrouwd was.
Toch draaide het allemaal om Vince, nja eigenlijk zijn hele Entourage, maar ik denk dat door het om Vince draaide, dat daardoor juist Ari en Drama geweldige karakters zijn.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:21 schreef Jivis het volgende:
Van mij hadden ze de film wel mogen focussen op Ari en Johnny Drama. E, Vince en Turtle heb ik altijd al kansloze personages gevonden.
laatste seizoen dus nog niet gezien?quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:06 schreef bambino het volgende:
Ben toevallig net de hele serie weer aan het kijken, wat een fucking verschil met Turtle in de serie en in de film, die is echt 40 kilo kwijt ofzo
Zeker wel, en daar is hij ook al een stuk dunner. Maar nog niet zoals in de film.quote:
Voor mijn gevoel draaide de hele serie juist vooral om E.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Toch draaide het allemaal om Vince, nja eigenlijk zijn hele Entourage, maar ik denk dat door het om Vince draaide, dat daardoor juist Ari en Drama geweldige karakters zijn.
Turtle vond ik geniaal, zeker in combi met Drama, die dag dat ze gingen neuken in zon bunny suit
Die indruk had ik ook altijd.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:59 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel draaide de hele serie juist vooral om E.
Ik neem aan dat je de bekende acteurs bedoelt die een cameo hebben in de film.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:09 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Damn! die cast ziet er goed uit!
Ja dat bedoelde ik iddquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:16 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de bekende acteurs bedoelt die een cameo hebben in de film.
Dat is zeker niet mis.
Dat laatste scene met Wahlberg
Oh yeah!quote:
Yup 11 juni, staat al heel lang met een rode cirkel omcirkeld in mijn agendaquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh yeah!![]()
![]()
Wanneer komt ie uit? 11 Juni, dus ff kijken, 3 seizoenen per maand en dan komt het precies goed
3 seizoenen per maand? Je moet 2 seizoenen makkelijk redden in een weekquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh yeah!![]()
![]()
Wanneer komt ie uit? 11 Juni, dus ff kijken, 3 seizoenen per maand en dan komt het precies goed
Mijn record is de serie in een weekquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
3 seizoenen per maand? Je moet 2 seizoenen makkelijk redden in een week
Ik zit nu op zo'n 7 a 8 keer.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:56 schreef Monolith het volgende:
Kijken jullie deze serie echt serieus vaak helemaal opnieuw? Ik vond hem zeer vermakelijk, maar nou niet echt een serie voor een replay.
Vroeger wel, maar wil dat m'n vriendin ook mee kijkt, dus meer dan 8 afleveringen achter elkaar lukt niet, anders moet ik steeds apart zitten, of zij, ze komt niet door het eerste seizoen heen (teveel boys serie en party), denk dat ze later met E en Sloan enzo best leuk gaat vinden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:28 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
3 seizoenen per maand? Je moet 2 seizoenen makkelijk redden in een week
2x totaal gezien nu, maar zie altijd wel een beetje op tegen sommige stukjes, daar moet je dan ff doorheen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:56 schreef Monolith het volgende:
Kijken jullie deze serie echt serieus vaak helemaal opnieuw? Ik vond hem zeer vermakelijk, maar nou niet echt een serie voor een replay.
Met z'n babyface, hij was zelf toch al 40 ofzo? Ze speelden allemaal 20'ers.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Jivis het volgende:
Vooral die liefdesperikelen van E, met die chick die eruit zag als 15 bijvoorbeeld.
De afleveringen met Billy Walsh daarentegen.
eigenlijk hadden ze alle liefdesperikelen eruit mogen latenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Jivis het volgende:
Vooral die liefdesperikelen van E, met die chick die eruit zag als 15 bijvoorbeeld.
Heb niet het idee dat het hier in Nederland ooit echt populair is geweest. Denk misschien een fan-avond ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:02 schreef planethugo het volgende:
[..]
eigenlijk hadden ze alle liefdesperikelen eruit mogen laten
is al bekend of de film uberhaubt hier gaat draaien?
das ook wel zo, lekker chill op de bank met een paar man zoals bij de serie. Maar als ie bij mij in de bios draait ga ik er wel heen denk ik. Op imdb staat dat ie een week na de VS hier uitkomt, maar dat zal idd wel beperkt zijn. Is ook middenin het blockbusterseizoenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:11 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb niet het idee dat het hier in Nederland ooit echt populair is geweest. Denk misschien een fan-avond ofzo.
Maar dit is ook een film die ik net zo lief thuis op de bank kijk. Heeft weinig toegevoegde waarde in de bios.
Hier in Den Haag draait ie vast wel ergens, maar hij zal ook niet veel later wel uitkomen in HD.quote:Op donderdag 26 maart 2015 10:18 schreef planethugo het volgende:
[..]
das ook wel zo, lekker chill op de bank met een paar man zoals bij de serie. Maar als ie bij mij in de bios draait ga ik er wel heen denk ik. Op imdb staat dat ie een week na de VS hier uitkomt, maar dat zal idd wel beperkt zijn. Is ook middenin het blockbusterseizoen
Elke serie heeft kut stukjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 07:59 schreef JDx het volgende:
[..]
2x totaal gezien nu, maar zie altijd wel een beetje op tegen sommige stukjes, daar moet je dan ff doorheen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just in case in spoilerOp donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Elke serie heeft kut stukjes.
Paar die ik zo uit me hoofd weet:Maserati does 185 herinner ik me ook altijd als titel, andere aflevering trouwens, die geeft ie later aan die kids op die Vespa inderdaad, dat stukje is geniaal, ultieme geluksmoment op die poolparty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just in case in spoiler
It's so hot in the valley... we lost central air!![]()
![]()
En dat ze in de auto optellen hoe warm het wel niet is, 104, 105! Herinneringen...
quote:Op donderdag 26 maart 2015 11:14 schreef bambino het volgende:
[..]
Elke serie heeft kut stukjes.
Paar die ik zo uit me hoofd weet:Afleveringen met Dom waren pas kak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just in case in spoiler
Oh die heb ik verdrongen, dat is het slechtste uit de hele serie, verschrikkelijke kerel, achterlijke afleveringen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 13:54 schreef CaptainObvious39 het volgende:
[..]
Afleveringen met Dom waren pas kak.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:29 schreef Nickske1912 het volgende:
Wie is die Dom, die kerel die samen met Drama in een cartoonserie zou gaan spelen?
Oja. Was me alweer helemaal ontschoten die verhaallijn.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:38 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gast van Drama hete Dice.
Heb de serie nu 3 of 4 keer helemaal gezien, gewoon omdat het een echte feelgood serie is, met een puike soundtrack (en goede chicksquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:56 schreef Monolith het volgende:
Flinke baas was dat.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:42 schreef Jivis het volgende:
Terwijl ik die vorige week gekeken heb, heb ik ze ook al verdrongen. Was ze dus al vergeten in me lijstje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Oh die heb ik verdrongen, dat is het slechtste uit de hele serie, verschrikkelijke kerel, achterlijke afleveringen.
Ja inderdaad, drama die bijna neer gaat van de hittequote:Op donderdag 26 maart 2015 11:43 schreef JDx het volgende:
[..]
Maserati does 185 herinner ik me ook altijd als titel, andere aflevering trouwens, die geeft ie later aan die kids op die Vespa inderdaad, dat stukje is geniaal, ultieme geluksmoment op die poolparty!
It's so hot in the valley... we lost central air!![]()
![]()
En dat ze in de auto optellen hoe warm het wel niet is, 104, 105! Herinneringen...
Ik was nog een paar vergeten maar er zijn er ook echt veel.quote:
Eyyyy love the Caddy! They fucked up his eyes, it's black and white?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:52 schreef Verbodsbord het volgende:
Maar weer begonnen bij seizoen 1, die eerste minuten zijn meteen al genieten
At least they didn't fuck up your packagequote:Op zondag 29 maart 2015 21:06 schreef JDx het volgende:
[..]
Eyyyy love the Caddy! They fucked up his eyes, it's black and white?
Heb je de laatste ep wel goed bekeken?quote:Op zondag 26 april 2015 21:36 schreef JDx het volgende:
Hoop wel dat de film een echte happy end is, want dat gevoel had ik destijds niet na seizoen 8.
Nee moet nog, nu bij seizoen 7 ep 2, dat ie die stunt zelf doet en z'n kop kort knipt.quote:Op maandag 27 april 2015 09:02 schreef bambino het volgende:
[..]
Heb je de laatste ep wel goed bekeken?
Happier dan dat werd het niet hoor
Volgens mij was hij toen al bekend van Breaking Bad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:17 schreef JDx het volgende:
Zie ik net Saul langskomen van Breaking Bad/Better Call Saul in episode 8 van seizoen 7.
Eigenlijk best wel grappig, nu zou hij waarschijnlijk zichzelf spelen als cameo Bob Odenkirk de acteur, maar in 2010 acteerde hij gewoon als een of andere onbelangrijke business partner van iemand.
Hij had op dat moment nog maar in 4 afleveringen gespeeld, dus nog niet echt een opvallend persoon.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:35 schreef bambino het volgende:
[..]
Volgens mij was hij toen al bekend van Breaking Bad.
Hij speelt business manager van Mark Cuban
Ah ok. Dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 29 april 2015 13:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Hij had op dat moment nog maar in 4 afleveringen gespeeld, dus nog niet echt een opvallend persoon.
Ik hoop dat dat niet in de film terug komt, dat was tenenkrommend slechtquote:
Zwak 'verhaal', maar wel leuk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in de film terug komt, dat was tenenkrommend slecht
Oh dacht dat dat echt een stukje uit de film was, dan moet ik die ook nog zien haha.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Verbodsbord het volgende:
er is er ook een van Johny Chase, waar hij de nieuwe 'mascotte' is van Johny walker, bij Jimmy Kimmel, erg tof
Lol!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:56 schreef Verbodsbord het volgende:
er is er ook een van Johny Chase, waar hij de nieuwe 'mascotte' is van Johny walker, bij Jimmy Kimmel, erg tof
Tenenkrommend? Ik zit met een dikke smile dit te kijken. Ari is en blijft vetste character uit de serie.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat niet in de film terug komt, dat was tenenkrommend slecht
Ja ik weet niet, ik vind het echt slecht. De serie is de tofste die ik ooit heb gezien, maar dit stukje vond ik buiten de eerste minuut bizar slecht. Tot aan het 'follow me' stukje zeg maar is het prima, daarna...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:55 schreef bambino het volgende:
[..]
Tenenkrommend? Ik zit met een dikke smile dit te kijken. Ari is en blijft vetste character uit de serie.
Ja ok, het is best slecht. Maar dat maakt het ook weer dope. Maar goed dat ben ik
Zocht je deze?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 13:48 schreef JDx het volgende:
Ik kan dat filmpje met Ari en Liam echt nergens terug vinden, begin te denken dat ik het heb gedroomd, maar dan zou mijn brein wel té geniaal zijn
Hij komt in ieder geval naar Wolff. Maar die zit niet in Den Haag.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:52 schreef JDx het volgende:
Is het al bekend in welke bios de film komt? Kan het nergens vinden voor Den Haag.
SPOILER: wolff locatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Pathé komt die gewoon.
11 juni
Hebben er 3 in Den Haag
https://www.pathe.nl/films/verwacht?page=2Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 31 mei 2015 21:10 schreef bambino het volgende:
[..]
Hij komt in ieder geval naar Wolff. Maar die zit niet in Den Haag.Ja, maar was benieuwd naar welke en tijden enzo.SPOILER: wolff locatiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit:
Pathé komt die gewoon.
11 juni
Hebben er 3 in Den Haag
https://www.pathe.nl/films/verwacht?page=2
Zal deze week wel komen.
ik hoop dat ik net zo enthousiast ben als jijquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:48 schreef GotenSSJ het volgende:
Net gezien, godverdomme wat een vette film als je een fan bent van de serie![]()
![]()
Wat plotholes hier en daar, maar doet er niets aan af imo.
Was met 3 vrouwen die allemaal de serie niet hadden gezien, en die waren super enthousiast. Als zelfs de niet doelgroep zonder de serie te kijken enthousiast zijn... :pquote:Op donderdag 4 juni 2015 13:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik hoop dat ik net zo enthousiast ben als jij
Op rottentomatoes heeft ie slechts 32% aan goede kritieken, maar als ik de commentaren lees waren de meeste ook geen fan van de serie
En dit was in USA ergens neem ik aan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:17 schreef GotenSSJ het volgende:
Op donderdag 4 juni 2015 13:59 schreef planethugo het volgende:
Jup, ik heb voor vanavond gereserveerdquote:
onzin, kan best in spoilertags. Werkt bij een serie toch anders dan een film...quote:Op donderdag 11 juni 2015 10:55 schreef JDx het volgende:
Hij is uit in NL, dus vanaf vandaag kunnen we hier spoilers verwachten? Ik ga vrijdagavond 21:30, ik zal voor de zekerheid tot dan niet kijken in dit topic!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:34 schreef bambino het volgende:
Nou, net terug van Bios.
Aangezien ik het niet wil verpesten voor anderen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:04 schreef JDx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. als after credit scene, maar ach. Vond nu de laatste ´gewone´ scene wel tof. Het was niet het wow-gevoel of dat heerlijke gevoel van een aantal eps ("great fucking night" na die aflevering bij Kimmel), maar dat hadden toch eigenlijk ook alleen de eerste twee seizoenen. Verder gewoon geen onzin, poespas of overbodige dramatische ontwikkelingen, maar lekker laidback een eenvoudig. Zoals het hoort.
Ik vond het daarbij wel tof dat elk hoofdpersonage ongeveer evenveel aan bod kwam, maar daardoor kwam iedereen ook eigenlijk net wat te weinig aan bod. Als je de serie niet hebt gezien, kan ik me goed voorstellen dat je dit niets vindt. Maar als fan is het gewoon anderhalf uur glimlachen. Heb vooral ook weer genoten van Drama; waar velen Ari de held van de serie vonden, is Drama dat altijd voor mij geweest. Victory indeed!
Wij waren vrijdag in Den Haag om 21:30 maar de zaal was echt leeg, stuk of 50 man, maar goed volgens mij is vrijdag ook niet heel populair als bioscoop dag, ik ga er bijna nooit heen.quote:Op vrijdag 19 juni 2015 09:49 schreef planethugo het volgende:
dat gezicht wat drama altijd trekt als de camera's op hem gericht zijn en hij van nervositeit niet weet wat hij moet zeggen
de film heeft de top 5 in nederland gehaald, bijna 2 ton opgehaald in de eerste week. Toch netjes, had ik niet verwacht. Ik was dinsdag geweest en toen zaten er toch ongeveer 100 man in de zaal. Had eerder verwacht dat we alleen zouden zijn zoals met Machete Kills het geval was. Blijkbaar zijn er toch redelijk wat Entourage fans want je merkte wel aan de zaal dat men opveerde bij bekende serie gezichten.
Ja had ik ook verwacht. Het was denk ik allemaal net te kort om overal wat dieper op in te gaan, als het een seizoen was van 8,10 of 12 afleveringen dan kon je veel meer in gaan op allerlei karakters. En de making of the film en eventueel een aflevering waar natuurlijk opeens alles tegen zit. Maar komt dan toch goed.quote:Op maandag 22 juni 2015 13:15 schreef planethugo het volgende:
vond het ook wel leuk dat op de screening en later nog een keer al die karakters voorbij kwamen die in de serie in grote en kleine verhalen voorkwamen. Wel had Billy Walsh een grotere rol mogen hebben, als adviseur van Vince de regisseur bijv
als het zo een versie is als jurassic world dan is het prima. Maar ik kan best nog wel 1 of 2 maandjes wachten op de echte versiequote:Op donderdag 30 juli 2015 10:09 schreef JDx het volgende:
Voor de mensen die niet naar de bios zijn geweest, volgens mij is de film uit op "DVD" hehehe.
Lama... KORSUB.
Ik ben wel naar de bios geweest, mag ik hem dan niet nog eens kijkenquote:Op donderdag 30 juli 2015 10:09 schreef JDx het volgende:
Voor de mensen die niet naar de bios zijn geweest, volgens mij is de film uit op "DVD" hehehe.
Lama... KORSUB.
Ik ook en wil hem ook nog een keer zien, daarom was ik zo enthousiast haha.quote:Op donderdag 30 juli 2015 12:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik ben wel naar de bios geweest, mag ik hem dan niet nog eens kijken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |