ze ligt in het ziekenhuis en gaat dood aan ingegroeide schaamlippenquote:
A bezemquote:
watquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef wise het volgende:
[..]
ze ligt in het ziekenhuis en gaat dood aan ingegroeide schaamlippen![]()
helemaal niet leuk
zachtjes bezemen in de erogene zonequote:
Om haar daarna een veeg te geven.quote:
Wie deze sport bedacht heeftquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef wise het volgende:
[..]
zachtjes bezemen in de erogene zone
Dat denk ik bijv ook van die sport dat ze met soort geweren op hun rug rondjes moeten langlaufen en dan onderweg stoppen om 5 platen te schieten und so weiter. Snap die echt nietquote:
Biathlon ofso?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik bijv ook van die sport dat ze met soort geweren op hun rug rondjes moeten langlaufen en dan onderweg stoppen om 5 platen te schieten und so weiter. Snap die echt niet
die vind ik echt ziekquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat denk ik bijv ook van die sport dat ze met soort geweren op hun rug rondjes moeten langlaufen en dan onderweg stoppen om 5 platen te schieten und so weiter. Snap die echt niet
Ook al zo'n bazensport jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet je wel eerst een vloer van ijs hebbenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou robo mijn hele huis laten bezemen
Ook wel biathlon genaamd. Is toch mooi man. Eeuwenoud, gewoon de "jacht" in besneeuwde gebieden in wedstrijdvorm.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
gewoon chlo ff laten rondrollen, met haar ijzige hart is dat zo gedaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ook al zo'n bazensport jabiatlon
[..]
Moet je wel eerst een vloer van ijs hebben
Awwwwww past niet bij chlochlo 2.014quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
gewoon chlo ff laten rondrollen, met haar ijzige hart is dat zo gedaan.
Schapen, niet nadenkers, massa, boelersquote:Kritische gebruikers van WhatsApp zijn donderdag massaal alternatieve chatapps aan het proberen. Dat doen ze nadat bekend werd dat Facebook WhatsApp overneemt. Een deel van de WhatsApp-gebruikers maakt zich zorgen over hun privacy nu de app eigendom van Facebook wordt.
Ja maar kweet niet als ik denk aan 'sport' dan zou ik dat eerder een vage hobby noemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Biathlon ofso?
Ja, maar dan mag je nog met een geweer rondgaan... dit is met een fucking bezem en een glijdende schijf
Heb ik op DVDquote:
Definieer sport.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar kweet niet als ik denk aan 'sport' dan zou ik dat eerder een vage hobby noemen.
Wat mij betreft is het idd een vage hobbyquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar kweet niet als ik denk aan 'sport' dan zou ik dat eerder een vage hobby noemen.
40 dollar per user betaald. zouden ze dat eruit halen aan doorverkopen/gebruiken van info in de gesprekken/database?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schapen, niet nadenkers, massa, boelers
Damesvolleybalquote:
Ik heb er totaal geen verstand van maar het zou wel uit moeten kunnen idd, geen idee hoe dat ongeveer in de praktijk er uit ziet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
40 dollar per user betaald. zouden ze dat eruit halen aan doorverkopen/gebruiken van info in de gesprekken/database?
Definieren is wat anders dan een voorbeeld geven.quote:
Het kan mij de moord stikkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Definieren is wat anders dan een voorbeeld geven.
Volgens mij zeggen Japanners niet Japanners maar Jawokkers, maar kan me ook de moord stikken eigenlijk.quote:
Iets wat er niet zo suf uitziet, darten is officieel ook een sport toch maar wat mij betreft is het dat nietquote:
quote:
Ja maar curling of die biatlon is lichamelijk tenminste nog zwaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets wat er niet zo suf uitziet, darten is officieel ook een sport toch maar wat mij betreft is het dat niet
croquetquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets wat er niet zo suf uitziet, darten is officieel ook een sport toch maar wat mij betreft is het dat niet
Y u so perfectquote:
Niveau'tje Remi ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen Japanners niet Japanners maar Jawokkers, maar kan me ook de moord stikken eigenlijk.
door het bezemen smelt het ijs voor dat ding waardoor de curl makkelijker kan glijden, dus ze proberen soms ook een beetje hem te laten curven enzo jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit nou dat curling te kijken maar snap er geen fuck van.Bewegen ze dat ronde ding nou een kant op met dat vegen?
ah we hebben een expert onder ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
door het bezemen smelt het ijs voor dat ding waardoor de curl makkelijker kan glijden, dus ze proberen soms ook een beetje hem te laten curven enzo ja
En een naieve pijpertquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah we hebben een expert onder ons.
wrijving, warmte, smeltenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En een naieve pijpertdit geloven
ijs smelten met je bezem
Smelten niet, wel de baan gladder maken maar dat snapte ik ook nog wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En een naieve pijpertdit geloven
ijs smelten met je bezem
Zal je hart laten smelten met mijn bezemquote:
Vind dat er niet zo suf uitzien eigenlijk. Dat heb ik eerder met curling, bowling en darten inderdaad. Maar zolang er sprake van competitieverband is en er daadwerkelijk bestaande regels zijn, dan kun je het wat mij betreft gewoon sport noemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent zelf een Remi.quote:
is die bezem gebroken en zit er een vlammende punt aan¿quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal je hart laten smelten met mijn bezem
Zou naar jouw rode stip glijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zal jouw hart gebruiken voor curling want jij hebt een hart van steen ahahaha ;P squote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk overigens dat Braddie met zijn vingervlugge worstvingers daar erg goed in is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb een curling app op mijn telefoon en het is echt grafmoeilijk je moet goed uitkijken dat je niet te lang door blijft vegen en precies hard genoeg gooien en alles. Je kunt die steen best veel richting geven met dat vegenSuper realistische app wel.
ik wist wel dat vrouwen goed konden vegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
Ik heb een curling app op mijn telefoon en het is echt grafmoeilijk je moet goed uitkijken dat je niet te lang door blijft vegen en precies hard genoeg gooien en alles. Je kunt die steen best veel richting geven met dat vegenSuper realistische app wel.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk overigens dat Braddie met zijn vingervlugge worstvingers daar erg goed in is.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou naar jouw rode stip glijden.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef wise het volgende:
[..]
is die bezem gebroken en zit er een vlammende punt aan¿
Truequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vind dat er niet zo suf uitzien eigenlijk. Dat heb ik eerder met curling, bowling en darten inderdaad. Maar zolang er sprake van competitieverband is en er daadwerkelijk bestaande regels zijn, dan kun je het wat mij betreft gewoon sport noemen.
[..]
Je bent zelf een Remi.
die dikke vingers zijn alleen goed om domme onzin neer te pleuren op fok.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk overigens dat Braddie met zijn vingervlugge worstvingers daar erg goed in is.
Hahahaha maar die curlingschijven zijn helemaal niet van steen gekke bakpau ;dquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zal jouw hart gebruiken voor curling want jij hebt een hart van steen ahahaha ;P s
Vooral inzicht dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef Robophatt het volgende:
Ja en goede controle over je lichaam (sterke core met name) omdat je op ijs loopt, gooit en veegt. Dus evenwicht is wel belangrijkquote:
kan je beter vas als schijf gebruiken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha maar die curlingschijven zijn helemaal niet van steen gekke bakpau ;d
Sowieso wel he heb je nooit die aflevering bij How It's Made gezien, komen ok nog allemaal uit hetzelfde gebied ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
kan je beter vas als schijf gebruiken.
Die gladde robuste ass glijdt over het ijs als een ijshockypuk
hardop gelachen toen ik het voor me zagquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef wise het volgende:
[..]
kan je beter vas als schijf gebruiken.
Die gladde robuste ass glijdt over het ijs als een ijshockypuk
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Sowieso wel he heb je nooit die aflevering bij How It's Made gezien, komen ok nog allemaal uit hetzelfde gebied ook
Waarschijnlijk heeft hij deze net uitgeleend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]gvd
Is anders wel heel nauwkeurig maar op een samsung note / tablet misschien wel ja
Gewoon jaloers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:52 schreef wise het volgende:
[..]
die dikke vingers zijn alleen goed om domme onzin neer te pleuren op fok.
waar moet ik jaloers op zijn¿quote:
nopequote:Op donderdag 20 februari 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
Doet deze het?
Doet me denken aan WOII
[ afbeelding ]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curlingquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bakkesquote:Curling is een precisiesport die lijkt op bowls, petanque en bocce, maar op ijs wordt gespeeld met zware stenen in plaats van metalen (of plastic) ballen.
Alsof jij Sing it Back zo tot in de puntjes beheerst als ons aller Braddie, kom nou toch. Bijna 350 views, de helft is van mij. Zet deze tijdens het werken altijd aan en open dan Garageband, wanneer er iemand binnenkomt, want dat hoor je op de gang, denken ze altijd dat ik dat zelf doe. Veel complimenten in ontvangst mogen nemen.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Curling
[..]
Bakkes
Trage loserquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee.
Nou vas haal maar op dan en curl mn hart maar naar de rode stip
okquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Alsof jij Sing it Back zo tot in de puntjes beheerst als ons aller Braddie, kom nou toch. Bijna 350 views, de helft is van mij. Zet deze tijdens het werken altijd aan en open dan Garageband, wanneer er iemand binnenkomt, want dat hoor je op de gang, denken ze altijd dat ik dat zelf doe. Veel complimenten in ontvangst mogen nemen.
Ga, ga.quote:
Wit montuurtje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef wise het volgende:
als jullie 2 nou ff een baby maken...
heb je een donkere hipsterbaby
denk niet dat die zo donker is als ie maar kwart Suri is en 3kwart Nederlands.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef wise het volgende:
als jullie 2 nou ff een baby maken...
heb je een donkere hipsterbaby
En dat icm mijn superieure genen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
denk niet dat die zo donker is als ie maar kwart Suri is en 3kwart Nederlands.
als 't een jongen word is het zoiezo een haarloze.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dat icm mijn superieure genen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoor het alweer, laten we dat maar niet doen. Komt er uiteindelijk weer op neer dat we er allemaal aan moeten betalen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:13 schreef LudoSanders het volgende:
Ik hoor het alweer, laten we dat maar niet doen. Komt er uiteindelijk weer op neer dat we allemaal aan dat kind moeten meebetalen.
Het leven hangt wel van twijfel aan elkaar niet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Oja, bi-curious. Dat antwoord had je nog tegoed.
zoiezoquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
als 't een jongen word is het zoiezo een haarloze.
Spelling zit bij niemand in de genen hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat was de grap lul, met je superieure genen.
Gevoel voor taal wel oetlul.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Spelling zit bij niemand in de genen hoor
Mijn gevoel voor taal is prima joh, quasimodoquote:
Haha.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor taal is prima joh, quasimodo
Trutquote:
van wie heeft jullie kind die gladheid¿quote:
Je bent natuurlijk kapot van dat langlaufen en om het nog wat moeilijker te maken moet je ook nog schieten, zonder dat schieten is het toch biatlon?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Typischquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:14 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Oja, bi-curious. Dat antwoord had je nog tegoed.
Wij hebben geen kind hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:40 schreef wise het volgende:
[..]
van wie heeft jullie kind die gladheid¿
quote:
Had je zosk maar moeten inlichten zoals ik al eerder aangaf, die heeft connecties.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
duurt wel verdomde lang, die pakketpost uit China.
Ik las 'scatbaby'quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
Een scbabydat wordt oorlog om wie peetvader mag zijn
Wie doet delivery en wie sweeping?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ook met jouGemengd team allez
quote:
Denk dat delivery voor mannen bedoeld is en sweeping voor vrouwen in een gemengd team. Wel realistisch zeg maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie doet delivery en wie sweeping?
[..]
Niet alles in het leven is zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het leven hangt wel van twijfel aan elkaar niet?
Hehehelizard.jpgquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat delivery voor mannen bedoeld is en sweeping voor vrouwen in een gemengd team. Wel realistisch zeg maar.
Maar jij mag natuurlijk ook sweepen als je dat liever doet hequote:
Ik ben zo nieuwsgierig, vertel want ik houd het niet langerquote:
voetbal dohquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ben zo nieuwsgierig, vertel want ik houd het niet langer
Maak even een lijstje van deze SC.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zijn er SC's waaruit meer FOK!stelletjes voortkomen?
Dus (eer)gisteren mooie affiches en jij spreekt over vandaag, wats met jou?quote:
Oh ja duh dat ik dat niet wistquote:
Wat interesseren mij arsenal en barcelona nouquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus (eer)gisteren mooie affiches en jij spreekt over vandaag, wats met jou?
Afgeleid door de curling, ik vergeef jequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja duh dat ik dat niet wist
Salzburg mij nog minder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat interesseren mij arsenal en barcelona nou
Heb ik niet zoveel mee.quote:
Pfff gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Afgeleid door de curling, ik vergeef je
Dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen Ajax-successupporter zijn
Niet alleen EK's en WK's helemaal volgen.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:16 schreef Modus het volgende:
"Ajax is beterderder!!"
"Nee man Feyenoord!!!"
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]als ik aan 1 club een hekel heb
Oké.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:25 schreef Mortaxx het volgende:
Als Messi scoort spuit Modus een volwassen politieagent van zijn motor
Gvd wat een figuurquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:26 schreef LudoSanders het volgende:
Jillert.
http://video.cnbc.com/gal(...)IiIsInNlYXJjaCI6IiJ9
ai boy, goeie man. Voeg die Sedgyfergo toe dan. Gratis tit pics elke dag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
kk heb nu gewoon 7 meisjes op snapchat
zojuist nudie gekregen in corsett van brunette 9/10 lichaam
en 1,65 noorwegse cup d heeft story geplaatst met dr tits omfgg :p
hoezo niet liften voor meisjes
Ik heb vandaag al twee keer een dickpic ontvangenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Nou als dat geen neuken wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja ik heb haar al op snapquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ai boy, goeie man. Voeg die Sedgyfergo toe dan. Gratis tit pics elke dag.
Dat zou je tussen ons houdenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al twee keer een dickpic ontvangen.
Dat vind je wel leuk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar wat levert dit nou op Dima?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:18 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je mij nog wat meisjes sharen?
Stuur je mij nooit hequote:
Heimwee?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is telkens weer onverwacht, dat is het vervelende. Dan schrik ik ervan.quote:
Wat hoe quote jij dat van mij :S :Squote:Op donderdag 20 februari 2014 19:23 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
geile pics
is nog beter dan cammeisjes dit
Dat gevoel van leegte tussen je benen, rip unox.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:24 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is telkens weer onverwacht, dat is het vervelende. Dan schrik ik ervan.
En nee, zeker geen heimwee.
ahahahahaquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat hoe quote jij dat van mij :S :S
Heb je beet? Nu nog inhalen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ahahahaha
gigantische confidence boost ook
voel me nu al zekerder
Mja je bereikt er niets mee uiteindelijk. En porn is badquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:25 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ahahahaha
gigantische confidence boost ook
voel me nu al zekerder
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:25 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat gevoel van leegte tussen je benen, rip unox.
Lief.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:46 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Maar jij mag natuurlijk ook sweepen als je dat liever doet he
Pics van after in DM gaarne.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..].
Ik ben juist blij dat er nu niet iedere keer een bobbel te zien is wanneer ik m'n skinny jeans aan heb.
Designerkutje?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich afvraagt of het zo'n designerkutje is geworden?
Raar dat je dat niet weet. Of heb je gezegd van "doe maar wat"?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Designerkutje?![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Nu voel ik wel een zware druk om te presteren, mag jouw delivery natuurlijk niet verpestenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Lief.Maar ik denk dat ik delivery leuker vind. En dan de extreme spanning hoe mijn delivery uitpakt terwijl ik toekijk hoe jij sweept om onze steen perfect te plaatsen.
Iemand die heeeeel mooie vagina's kan nabootsen met artistieke tinten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Designerkutje?![]()
Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wou dat ik em uit een boek had kunnen kiezenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef Gridlok het volgende:
Haha, uit een boek je kut kiezen![]()
![]()
Doe mij die maar aub.
Ik ook, ik wou dat de mijne vuur kon spuwen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wou dat ik em uit een boek had kunnen kiezen
Wat, je kut?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wou dat ik em uit een boek had kunnen kiezen
Maak je niet druk joh, het is een team effort.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nu voel ik wel een zware druk om te presteren, mag jouw delivery natuurlijk niet verpesten![]()
Dat feel als je een steen keihard wegkaatst moet wel echt zo goed zijn he
Nou sorry als ik niet weet wat die term betekent. Nee, dat hebben we uitgebreid besproken, maar ik vind het een beetje smakeloos om dat hier in geuren en kleuren uit te leggen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar dat je dat niet weet. Of heb je gezegd van "doe maar wat"?
Ben oprecht benieuwd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige die zich afvraagt of het zo'n designerkutje is geworden?
Ja en anders geef ik jou gewoon de schuldquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Maak je niet druk joh, het is een team effort.
En ja, en dan het andere team aankijken met een trollface.jpg.
Doe nie sow flauw gast.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou die pics kun je dus op je buik schrijven.
Robo! Ik ga morgen m'n veertje doen. Maar ik twijfel sinds vandaag ineens weer of ik hem wel op sleutelbeen wil doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en anders geef ik jou gewoon de schuld![]()
Dat javooral als jouw steen dan precies goed komt te leggen. Zou zeker een victory dance doen.
Giggetyquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:06 schreef Dimachaerus het volgende:
inb4 boze veer.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo! Ik ga morgen m'n veertje doen. Maar ik twijfel sinds vandaag ineens weer of ik hem wel op sleutelbeen wil doen![]()
Maar weet geen betere plek ofzo
De tactiek die je nu gebruikt had gewerkt in andere omstandigheden, nu niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij weet wel precies wat je moet doen om mij te overtuigen dat ik niks moet sturen he.
Je hebt gewoon geen FOK!gamequote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De tactiek die je nu gebruikt had gewerkt in andere omstandigheden, nu niet.
We moeten wel oppassen voor blessures, gevaarlijke sport hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja en anders geef ik jou gewoon de schuld![]()
Dat javooral als jouw steen dan precies goed komt te leggen. Zou zeker een victory dance doen.
Nou zeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nou die pics kun je dus op je buik schrijven.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
We moeten wel oppassen voor blessures, gevaarlijke sport hoor.
[ afbeelding ]
Als je over zoiets nu twijfels hebt zou ik misschien de afspraak verzetten... Want als je ineens een andere plek wilt en er niet goed over nadenkt krijg je dadelijk spijtquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:37 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Robo! Ik ga morgen m'n veertje doen. Maar ik twijfel sinds vandaag ineens weer of ik hem wel op sleutelbeen wil doen![]()
Maar weet geen betere plek ofzo
Watn (k)neusquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja maar ik heb er al vet lang over nagedacht en nu 1 dag van tevoren ga ik ineens zitten twijfelenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:42 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Als je over zoiets nu twijfels hebt zou ik misschien de afspraak verzetten... Want als je ineens een andere plek wilt en er niet goed over nadenkt krijg je dadelijk spijt
Ja het is zeker niet voor watjesquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:41 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:44 schreef Modus het volgende:
[..]
[..]
Zo hilarisch was ie nou ook weer niet, meid.
Wow bitch je praat niet zo over curling hier omfgquote:
Ik begrijp niet wat je bedoelt?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:40 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De tactiek die je nu gebruikt had gewerkt in andere omstandigheden, nu niet.
Kan je niet eerst zo eentje van de kauwgom doen. Om te kijken hoe het staat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er al vet lang over nagedacht en nu 1 dag van tevoren ga ik ineens zitten twijfelenIs toch achterlijk. Maar ga eerst het silhouetje van het vogeltje doen, en dan check ik wel verder op 't moment zelf
ssst!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow bitch je praat niet zo over curling hier omfg
Ja komt ook gewoon door de spanning misschien... Denk dat je het morgen vanzelf wel weet wat je moet doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er al vet lang over nagedacht en nu 1 dag van tevoren ga ik ineens zitten twijfelenIs toch achterlijk. Maar ga eerst het silhouetje van het vogeltje doen, en dan check ik wel verder op 't moment zelf
Nu mag ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja komt ook gewoon door de spanning misschien... Denk dat je het morgen vanzelf wel weet wat je moet doenen dan pics aub
Ja doet me gewoon pijn, zie dan hoe belangrijk deze voor me is en jij doet zo omfgquote:
Stuur maarquote:
Ik heb zelf getekend met pen en ik vind het echt heel erg leuk staan. Alleen ik vind mijn sleutelbeenderen best mooi en ik ga dan dus ineens weer twijfelen ''of ik er wel een tattoo wil hebben''. Kwak hem liever weer ergens op m'n arm maarja, geen plek meerquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kan je niet eerst zo eentje van de kauwgom doen. Om te kijken hoe het staat?
aahwwwquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja doet me gewoon pijn, zie dan hoe belangrijk deze voor me is en jij doet zo omfg
Zal ik doenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja komt ook gewoon door de spanning misschien... Denk dat je het morgen vanzelf wel weet wat je moet doenen dan pics aub
Ja kan juist ook weer je sleutelbeenderen meer op laten vallen - op een goede manier dus.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik heb zelf getekend met pen en ik vind het echt heel erg leuk staan. Alleen ik vind mijn sleutelbeenderen best mooi en ik ga dan dus ineens weer twijfelen ''of ik er wel een tattoo wil hebben''. Kwak hem liever weer ergens op m'n arm maarja, geen plek meer
Oh dacht van jouquote:
They ain't 'bout that curling lyfe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:45 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja doet me gewoon pijn, zie dan hoe belangrijk deze voor me is en jij doet zo omfg
Ja is gewoon een lifestyle, zit diep in je hart of het zit er niet kunnen anderen niet begrijpen denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:48 schreef krioro het volgende:
[..]
They ain't 'bout that curling lyfe.
Kan wel wat mensen bedenken.quote:
Ja is misschien ook wel zo. Alleen ik weet niet of ik daar altijd zo over blijf denkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:47 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja kan juist ook weer je sleutelbeenderen meer op laten vallen - op een goede manier dus.
Precies. Curling on our minds 24/7, impeccable diet, alles.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:48 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja is gewoon een lifestyle, zit diep in je hart of het zit er niet kunnen anderen niet begrijpen denk ik.
Ja lastig... Zou dan gewoon morgen even goed nadenken als je daar bent, maar denk nog steeds dat je die veer dan misschien beter andere keer kunt laten zetten asl je echt 100% zeker bent.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja is misschien ook wel zo. Alleen ik weet niet of ik daar altijd zo over blijf denkenIk wil bijv heel bewust géén tattoo op mijn ribben/zijkant/buik oid omdat ik dat gewoon ''naakt'' veel te mooi vind om te tatoeëren. Maar goed, ik zal morgen wel eens kijken wat de mogelijkheden zijn
Als die stomme kutroos nou niet op m'n pols zat
Veer pls.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja is misschien ook wel zo. Alleen ik weet niet of ik daar altijd zo over blijf denkenIk wil bijv heel bewust géén tattoo op mijn ribben/zijkant/buik oid omdat ik dat gewoon ''naakt'' veel te mooi vind om te tatoeëren. Maar goed, ik zal morgen wel eens kijken wat de mogelijkheden zijn
Ja en in de zomer af en toe een potje jeu de boules ter ontspanning.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Precies. Curling on our minds 24/7, impeccable diet, alles.
Curl
Eat
Sleep
Repeat
Ja, dat is wel beter he. Wel lullig voor hemquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja lastig... Zou dan gewoon morgen even goed nadenken als je daar bent, maar denk nog steeds dat je die veer dan misschien beter andere keer kunt laten zetten asl je echt 100% zeker bent.
Weet niet hoe goed je die artist kent enzo maar misschien kun je wel zo'n afdruk maken om te kijken hoe je het dan vindt zeg maar. Lullig misschien wel, maar betekent niet dat je hem helemaal niet meer laat zetten? Alleen even zeker van de plaats zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, dat is wel beter he. Wel lullig voor hemMaar idd, niets doen als er twijfel is. Naja, maar eens checken wat ik wil als het vogeltje er op zit dan
Ja hij heeft mijn roos bijgewerkt, dus 1x eerder gezien. Maar ja, dat ga ik hem sowieso vragen. Hoewel dat beetje op hetzelfde neerkomt als dat ik zelf iets teken met pen natuurlijk.. En zoals ik al zei, vond ik dat dus wel echt tof staan. Alleen twijfel ik gewoon of ik dat alsnog wel wil op die plekquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet niet hoe goed je die artist kent enzo maar misschien kun je wel zo'n afdruk maken om te kijken hoe je het dan vindt zeg maar. Lullig misschien wel, maar betekent niet dat je hem helemaal niet meer laat zetten? Alleen even zeker van de plaats zijn.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hij heeft mijn roos bijgewerkt
Kamquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:10 schreef Murdera het volgende:
Kaaaankerlijers, 200 om mn scherm te fixen en nu kam ik niet meer bellen want ik ven niet meer te horen
Je hebt toch 2 polsen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kam.
Murdera en kam, gestopt met lezen.
pauperfilmquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:21 schreef Gridlok het volgende:
En voor wie deze kut film nog niet gezien heeft, enjoy.
quote:
in een hoekje dansen a la dwcquote:
Niet aardig om zo over dWc te praten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:10 schreef Murdera het volgende:
Ga zaterdag die koelies over de toonbank trekken
bakkes, mad as fuckquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet aardig om zo over dWc te praten.
We in the club doin' the same ol' two step.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
in een hoekje dansen a la dwc
You say you a gangsta but you never pop nuttin'.quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet aardig om zo over dWc te praten.
Toch wel leuke wedstrijd.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus nu mag je me analgifs sturen.
dat zeg je over een jaar ook over mijquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Kanonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen jammer van het kapsel
Zou het afscheren in z'n slaapquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Kanonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
real men have curvesquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:41 schreef VeerEli het volgende:
[ afbeelding ]
Kanonnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ja val alleen op Ariërsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |