quote:
Had je zosk maar moeten inlichten zoals ik al eerder aangaf, die heeft connecties.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
duurt wel verdomde lang, die pakketpost uit China.
Ik las 'scatbaby'quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:49 schreef Mortaxx het volgende:
Een scbabydat wordt oorlog om wie peetvader mag zijn
Wie doet delivery en wie sweeping?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:07 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ook met jouGemengd team allez
quote:
Denk dat delivery voor mannen bedoeld is en sweeping voor vrouwen in een gemengd team. Wel realistisch zeg maar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Wie doet delivery en wie sweeping?
[..]
Niet alles in het leven is zeker.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het leven hangt wel van twijfel aan elkaar niet?
Hehehelizard.jpgquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:20 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Denk dat delivery voor mannen bedoeld is en sweeping voor vrouwen in een gemengd team. Wel realistisch zeg maar.
Maar jij mag natuurlijk ook sweepen als je dat liever doet hequote:
Ik ben zo nieuwsgierig, vertel want ik houd het niet langerquote:
voetbal dohquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ik ben zo nieuwsgierig, vertel want ik houd het niet langer
Maak even een lijstje van deze SC.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Zijn er SC's waaruit meer FOK!stelletjes voortkomen?
Dus (eer)gisteren mooie affiches en jij spreekt over vandaag, wats met jou?quote:
Oh ja duh dat ik dat niet wistquote:
Wat interesseren mij arsenal en barcelona nouquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dus (eer)gisteren mooie affiches en jij spreekt over vandaag, wats met jou?
Afgeleid door de curling, ik vergeef jequote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Oh ja duh dat ik dat niet wist
Salzburg mij nog minder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat interesseren mij arsenal en barcelona nou
Heb ik niet zoveel mee.quote:
Pfff gelukkigquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Afgeleid door de curling, ik vergeef je
Dat zijn de ergste.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
Geen Ajax-successupporter zijn
Niet alleen EK's en WK's helemaal volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |