Heb ik op DVDquote:
Definieer sport.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar kweet niet als ik denk aan 'sport' dan zou ik dat eerder een vage hobby noemen.
Wat mij betreft is het idd een vage hobbyquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar kweet niet als ik denk aan 'sport' dan zou ik dat eerder een vage hobby noemen.
40 dollar per user betaald. zouden ze dat eruit halen aan doorverkopen/gebruiken van info in de gesprekken/database?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Schapen, niet nadenkers, massa, boelers
Damesvolleybalquote:
Ik heb er totaal geen verstand van maar het zou wel uit moeten kunnen idd, geen idee hoe dat ongeveer in de praktijk er uit ziet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
40 dollar per user betaald. zouden ze dat eruit halen aan doorverkopen/gebruiken van info in de gesprekken/database?
Definieren is wat anders dan een voorbeeld geven.quote:
Het kan mij de moord stikkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Definieren is wat anders dan een voorbeeld geven.
Volgens mij zeggen Japanners niet Japanners maar Jawokkers, maar kan me ook de moord stikken eigenlijk.quote:
Iets wat er niet zo suf uitziet, darten is officieel ook een sport toch maar wat mij betreft is het dat nietquote:
quote:
Ja maar curling of die biatlon is lichamelijk tenminste nog zwaar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets wat er niet zo suf uitziet, darten is officieel ook een sport toch maar wat mij betreft is het dat niet
croquetquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets wat er niet zo suf uitziet, darten is officieel ook een sport toch maar wat mij betreft is het dat niet
Y u so perfectquote:
Niveau'tje Remi ditquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen Japanners niet Japanners maar Jawokkers, maar kan me ook de moord stikken eigenlijk.
door het bezemen smelt het ijs voor dat ding waardoor de curl makkelijker kan glijden, dus ze proberen soms ook een beetje hem te laten curven enzo jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef Vaseline_ het volgende:
Ik zit nou dat curling te kijken maar snap er geen fuck van.Bewegen ze dat ronde ding nou een kant op met dat vegen?
ah we hebben een expert onder ons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
door het bezemen smelt het ijs voor dat ding waardoor de curl makkelijker kan glijden, dus ze proberen soms ook een beetje hem te laten curven enzo ja
En een naieve pijpertquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ah we hebben een expert onder ons.
wrijving, warmte, smeltenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En een naieve pijpertdit geloven
ijs smelten met je bezem
Smelten niet, wel de baan gladder maken maar dat snapte ik ook nog wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En een naieve pijpertdit geloven
ijs smelten met je bezem
Zal je hart laten smelten met mijn bezemquote:
Vind dat er niet zo suf uitzien eigenlijk. Dat heb ik eerder met curling, bowling en darten inderdaad. Maar zolang er sprake van competitieverband is en er daadwerkelijk bestaande regels zijn, dan kun je het wat mij betreft gewoon sport noemen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je bent zelf een Remi.quote:
is die bezem gebroken en zit er een vlammende punt aanżquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal je hart laten smelten met mijn bezem
Zou naar jouw rode stip glijden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zal je hart laten smelten met mijn bezem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |